Ik weet serieus niet wie er niet meegaan. Ik heb zelfs gehoord dat Lennert en Hannah meegaan (en dan moet de GSV een musical voor ze zingen en zo...).

Zeggen ze dat ze het fijn vinden als we komen. Jaja en toen maar zeuren over "die irritante luidruchtige en niet beschaaft dansende GSVg(!)ers"

Je meot niet zeggen: Er waren toen veel GSV'ers, maar: Er waren ook nog wat van andere verenigingen. Waaronder de VGSU geloof ik. GSV was iig in de meerderheid (waar waren al die VGSU'ers eigenlijk)

huubkant schreef: 50 gsvers? waar is die tijd gebleven? afgelopen jaar waren de gsv'ers nergens te bekennen.

Ach, het is als de economie het gaat met pieken en dalen.

JPV schreef: Idd, 2 GSV'ers en een intro als ik het goed heb... :o8)

Tja, zonder Frontijn is het een beetje een zielige bedoening

Ps wat was het koud op het station.
Ps2 ik wil ook een nachttrein of een feest tot 6u
ps3 al vraag ik me serieus af of ik heen ga

ja. Het wordt leuk denk ik!!!!!

Dit is nu al de derde keer op rij dat alle oude verhalen worden opgehaald. Twas vast leuk 4 jaar geleden!! Maargoed, ik ben vorig jaar 2 keer naar een amicaal feest geweest in Utrecht. De ene keer was ik de enige GSV'er de 2e keer waren er 4.
Niet dat het feest daarom minder was, zeker niet.
Maargoed, ik ga nu pas heen als tenminste 10 GSV'ers gezworen hebben heen te gaan.

Van Dijk dus ook van de partij!

vanDijk schreef: Maargoed, ik ga nu pas heen als tenminste 10 GSV'ers gezworen hebben heen te gaan.

ik wil best zweren, maar je weet wat dat inhoud bij mij :wink:

vanDijk schreef: Dit is nu al de derde keer op rij dat alle oude verhalen worden opgehaald. Twas vast leuk 4 jaar geleden!! Maargoed, ik ben vorig jaar 2 keer naar een amicaal feest geweest in Utrecht. De ene keer was ik de enige GSV'er de 2e keer waren er 4. Niet dat het feest daarom minder was, zeker niet. Maargoed, ik ga nu pas heen als tenminste 10 GSV'ers gezworen hebben heen te gaan.

Anja, Ruth en ik gaan ws ook. Lijkt me voldoende om mee te gaan ;)

onze bk gaat naar Utrecht

Anja, Ruth en ik gaan ook. Lijkt me voldoende om mee te gaan ;)[/quote

Ik ook, vieren we mn verjaardag wel in de trein!

Voor een feestje in utrecht ben ik altijd wel in...:P Ik ga er ook zeker heen!:D En laura gaat ook mee!! Ennuh... glitter en glamour moet makkelijk lukken met al die kerstspullen in de winkels.... ;-)

Tof hé, wat gaan er veel mensen! Ik heb er vet veel zin in!!!

shit, woensdag om 9 uur college waar k eigenlijk wel heen moet :( Volgende keeer beter!

vöque zeg, t is inmiddels al zo'n 3 maanden geleden dat ik later dan om 12u 's nachts op soos te vinden was. zo'n avondje utreg gaat er dan wel in. gaan jullie dan ook lekker blauwbekken op t perron? met n beetje mazzel kunnen er n paar bij mn broer logeren.. en anders niet.

Ik heb er zekers zin in!!!!!!

Bert-Jan schreef:
vanDijk schreef: Maargoed, ik ga nu pas heen als tenminste 10 GSV'ers gezworen hebben heen te gaan.

ik wil best zweren, maar je weet wat dat inhoud bij mij :wink:

nu ben ik blij dat ik niet heb gezworen. Vanavond moet ik met mijn bestuur van de studievereniging naar een workshop teambuilding :evil:

siegardinho schreef: shit, woensdag om 9 uur college waar k eigenlijk wel heen moet :( Volgende keeer beter!

Kom op Siegardo...9:00 is goed te halen! maak even rekensommetje met je: half 7 trein = half 9 groningen = even douchen thuis en 't college in...toch?! Ik rijd met je mee!! heb ook 9:00 verplicht,

tot vnv!

ah dat is al de betere spirit, ik moet die ochtend ook gewoon krantenlopen en ik ben er ook gewoon bij, net als robbert trouwens.

he je mag niet liegen van de dominee. hoor net van robster dat ie niet gaat.

22.17 de trein, dat wordt keikicken! Wat wordt de dresscode? Ik heb niks wat glamourt of glittert...

En regelt de DrEC de BVO'tjes?

22.17 zit ik ook in de trein. Ik ga mijn eigen dresscode maar aanhouden. Glitter en Glamourt is meestal zo fris.