Ik vond het ook leuk! Ik heb me kostelijk vermaakt op het feestje vrijdag, de rondvaart was gezellig en lekker fris, de pannenkoeken waren smakelijk en gisteravond was gewoon mal. Geziena en Willemien schenken trouwens keurige driedubbele Baileys' en hebben echt engelengeduld. :wink:

ABC bedankt!

*Christianne*

De sing-in was leuk met de gepimpte versie van 'Samen in de naam van Jezus', goed gedaan band!

Oja, die was ik nog vergeten. Wat zij zei!

Het was leuk zaterdag! Bedankt ABC!

Was een bijzonder leuk weekend! De sing-in was ook echt heel leuk en mooi. Ik heb er echt van genoten. BASIC, band en natuurlijk ABC bedankt!

Ik vond het ook ontzettend leuk, vooral het feestje op vrijdagavond! ABC en iedereen die geholpen heeft: bijzonder bedankt!

En Heleen: Een bijzonder goede middag!

Je zou bijna denken dat ze t niet meer meent.

Anyway: ABC, Basic, band: onwijs bedankt voor het faciliteren van dit toffe weekend! Wanneer beginnen de inschrijvingen voor Utrecht?

Welk weekend is dat Uberhaupt?

iets van eenalaatste van november ofzo, 18/19/20? Wordt sowieso keizerlijk, kerel...

Ik vond het een mooi weekend, en zaterdag was ondanks de regen leuk bedacht!

Prima weekend, bedankt ABC!

Heb alleen de zondag van het amicaal weekend meegepakt, maar t was mooi! Sing-in was goed trouwens! Vooral dat tussenspel van Hendrik bij Samen in de naam van Jezus.

Ja, inderdaad tof bedacht Hendrik! Klopt het dat het het akkoordenschema van Canon in D was? Super!

GSV bedankt! Tof dat jullie weer in grote getalen aanwezig waren.
Wij hebben er enorm van genoten.

En wie zijn/haar gele paraplu met witte stippen mist, die ligt bij mij.
En Anke kom maar door met die foto's!

Als je de stippen er vanaf haalt is die weer wit, ik kan me herinneren dat Wendel een keer een witte paraplu kwijt is geraakt.

Nee Harry je moet wel goed lezen natuurlijk, als je de witte stippen er vanaf haalt is de parapaplu weer geel.

Jammer van al die GSV'ers die klam aan het knorren waren... of die proleten die niet studentikoos genoeg waren...

Princess Sparkle
Herbsgarden

Die Delftenaren waren duidelijk op slag verliefd op Groningen. Leuk. Maar om nu de Grote Markt op te rennen is wel een beetje apatja.

leuke foto's zeg!