Tölle schreef: V1 (V2 mits er vrouwelijke deelnemers zijn) en Z4, loeters

Die ook voor mij

Ik geef me ook op: V1, V2, Z2 en Z3. Leuk zeg!

Doe mij V1 ook nog maar.

Z4 !

Lieve GSV'ers

Wat fantastisch dat zovelen van jullie zich hebben opgegeven voor het amicaal weekend.
Mede dankzij jullie gaat het een groot feest worden.

De opgave deadline is al gesloten, maar bedenk je je nu toch, valt er plotseling een gat in je agenda, of loop je een amicaal tegen het lijf waar je toch wat extra tijd mee door wilt brengen...
Schroom dan niet om contact met iemand van de ABC op te nemen, omdat je alsnog mee wilt doen met een van de betalende activiteiten.
We kunnen je dan niet een plaats garanderen, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Het is natuurlijk wel zo dat hoe eerder we het weten, des te meer we voor je kunnen regelen.

Heleen schreef: Ik geef me ook op: V1, V2, Z2 en Z3. Leuk zeg!

Denk aan de profetie die ik ooit heb uitgesproken over jou!

Ik meld me btw weer af voor v1, maar v3 ben ik dan weer wel.

Ik dacht dat ik me had opgegeven, maar ik kan het op dit topic niet meer terugvinden! Als het nog kan, wil ik me graag opgeven voor de maaltijd vanavond.

staat genoteerd hoor ;)

Ik dacht dat ik me had opgegeven, maar ik kan het op dit topic niet meer terugvinden! Als het nog kan, zou ik graag binnen nu en een kwartier afdalen om even een hapje mee te eten...

hartstikke lekker, ABC! ook namens de amici Hopman en Meijer: Bedankt!

Lieve allemaal,
Wij hebben genoten gisteravond!

Vanmiddag is er sightseeing: oftewel een prachtige route door hartje centrum met allerlei bezienswaardigheden én hoogwaardigheidbekleders.
Het wordt dus leerzaam, leuk en bovenal gezellig.
Deze sightseeing begint om 14.00 uur vanaf soos en zal eindigen nabij de Grote Markt, waar je ergens in een café (lees de Drie) koffie of wat anders kunt nuttigen.
In verband met verwachte regen is het verstandig een paraplu te regelen!

Om 17.00 uur precies wordt u verwacht bij rondvaarbedrijf Kool tegenover het CS.

Voor de mensen die alleen naar 't Pannekoekschip gaan:
We worden daar om 18.45 verwacht.
Het adres is: Schuitendiep 1017
Drankjes zijn niet inbegrepen, dus houdt daar rekening mee en breng wat contanten mee!

Heel veel plezier vandaag!
Jullie ABC

Morgen na de dienst van 10.45 van Groningen West is er koffiedrinken bij Briljantstraat 40 (Fam. Berghuis en co.), Saffierstraat 104 (Henrieke) en Aquamarijnstraat 549 (Maureen)!

worden we ingedeeld of niet??

nou ja wij gaan richting Sietske, dan richting kerk... tot zo!

Vanavond is er inloop vanaf 19.30 in de Columnakerk.
Er is dan koffie te verkrijgen, vergeet niet daarvoor contant geld mee te nemen.
Om 20.00 begint de Sing-in

Elliefs schreef: Er is dan koffie te verkrijgen, vergeet niet daarvoor contant geld mee te nemen.

Iets met tempelplein en markt.

Neem jij je zweep mee Thierry?

ABC en amicalen bedankt voor het mooie amicale weekend! wanneer komen de filmpjes en foto's?

Het was mooi! ABC bedankt!

Ik vond het leuk allemaal.