Elliefs schreef: We moeten voor woensdag al weten wie er allemaal mee gaan op de rondvaart dus, als je zin hebt meld je dan al vast aan voor de code: Z3

en Z2, de ultieme GSVcityseeing, en als je toch bezig bent ook voor V1, gezellig eten op soos met zn allen en Z4, eten op een heus pannekoekschip, en...
Wow, eigenlijk kun je ook de code 'ALL' gebruiken, GEWOON, OMDAT HET KAN. Het wordt echt vet.

Gerjan schreef: Hoeveel euro's is dat?

Joehoe..
(Met 'dat' bedoel ik de rondvaart FYI)

janettebakker

Leuk! Ik heb het weekend al vrijgehouden.
Ik zal sowieso bij de volgende activiteiten aanwezig zijn: V1, Z3 en Z4.

ik zie net dat ik vrijgezellenfeestje heb van Annegreet op zaterdag, :? nu kan ik niet overal bij zijn!

maar iig ben ik bij V1,V2 en Z1. de rest laat ik nog weten, ben iig niet bij het pannekoekenschip.

V2, gewoon omdat het kan.

nounou ben je de rest van het weekend er niet bij??

oja er kan er hier wel eentje slapen...

Mooi Geziena! Wil je ook je huis wel beschikbaar stellen voor amicalen, neem dan contact op met de slaapplaatscoördinator van het weekend, Hendrik Dorland. Of post het in het apart topic dat misschien nog geopend wordt.
@Gerjan, de rondvaart kost in combinatie met onbeperkt pannekoeken eten niet meer dan 17,50. Als je geen pannekoeken lust kost alleen de rondvaart niet meer dan 7,50 waarvoor je wel meer dan een uur lang Groningen vanaf het water ziet. Exacte prijzen worden zeer binnenkort bekend gemaakt, gewoon omdat het kan.

Ik ben overal bij, heb al 2 amicalen onder mijn herderlijke hoede genomen.

Xander schreef: Ik ben overal bij, heb al 2 amicalen onder mijn herderlijke hoede genomen.

Komt tante Sedonia weer bij je logeren? hihi

@ Xander, check dan mooi je passepartout mogelijkheden

En de rest natuurlijk ook, en vergeet je vooral niet op te geven!
Gewoon omdat het kan.

Jessica schreef:
Xander schreef: Ik ben overal bij, heb al 2 amicalen onder mijn herderlijke hoede genomen.

Komt tante Sedonia weer bij je logeren? hihi

Beter van niet

Frederik is bij v1 en 2 en bij z4 en de zondag is hij ook bij.

Ik ben zowiezo bij v3 en z1

Z3 en Z4. En natuurlijk ben ik er zondag ook bij!

Ziet er goed uit allemaal, leuk!
Mag ik vragen wat de Sightseeing precies inhoudt? Is het een soort puzzelspeurtocht of een gekke tandemrace door de binnenstad? Of moet je soms in je rubberbootje zonder peddels zo snel mogelijk door de grachten zien te komen, of is het met zo'n Londense tourbus met open dak? Of is dat een geheime verrassing?

Klein kritiekpuntje: het is natuurlijk wel pannenkoek(schip), toch een beetje hét grote voorbeeld van de 'nieuwe' spelling...

Je hebt helemaal gelijk Ilja, alleen werkt de naam van het restaurant daar nog niet helemaal aan mee. :P

De aanmeldingen stromen binnen, maar er mogen er nog veel meer bij!

Leuk, ik ben sowieso bij Z3 en Z4

G-Ziña schreef: ik zie net dat ik vrijgezellenfeestje heb van Annegreet op zaterdag, :? nu kan ik niet overal bij zijn! maar iig Ben ik bij V1,V2 en Z1. de rest laat ik nog weten, Ben iig niet bij het pannekoekenschip.

Jeuj, ik ben ook bij Z2

Elliefs schreef: Je hebt helemaal gelijk Ilja, alleen werkt de naam van het restaurant daar nog niet helemaal aan mee. :P

Pardon, ik heb dus niets gezegd.

Marita heeft nog ruimte voor ongeveer 3 logees...

Ik meld me graag aan voor de activiteiten z2, z3 en z4. Ik heb er zin in!