Ok top, als er nog meer mensen zijn die een slaapplek hebben voor een amicale laat je horen

Ik geef me op voor V1, V2, Z3 en Z4... De amicaal die bij slaapt met de naam Menzo Bomhof geeft zich op voor dezelfde activiteiten...

Ik ben er alle avonden en z2 3 en 4 bij...

als er nog iemand dringent een slaapplaats nodig heeft... ik heb nog een luchtbed die precies op mn kamer past (wel zelf opblazen) :)

Ik heb ruimte voor 2 (hele leuke!) amicalen. Mits ze een luchtbedpomp hebben.

Vind Siegard het ook goed als het jongens zijn? (Die kans zit er namelijk best in)
En je moet je ook nog even opgeven Klaske, en de rest natuurlijk ook.

Kom maar door!

Leuk! ik ben erbij, Z3 en Z4 en zondag wil ik natuurlijk ook niet missen!

leuk! ik ben sowieso wel bij z4, z3 lijkt me ook leuk maar denk niet dat ik dat ga redden... en zondag ben ik er ook :)

Ik ben er alleen voor V1 bij :-(

Is dat speeddaten een beetje een succes? Ik begreep dat de Delftse mannen ook een tekort aan vrouwelijk schoon hebben, en daarom vaak in leiden rondhuppelen... Wat komen ze dan hier doen?

Hm, Marita ziet het toch niet helemaal zitten, ze houdt niet van logees.

UndahCovah schreef: Ik geef me op voor V1, V2, Z3 en Z4... De amicaal die bij slaapt met de naam Menzo Bomhof geeft zich op voor dezelfde activiteiten...

ik ben nu echt heel benieuwd hoe hij heet in ontwaakte staat. of wordt het dan opeens een weerwolf?

Hmm dat is jammer, dan kunnen er toch gewoon drie bij jou:)

Ik geef me op voor V1, Z3 en Z4, zondag ben ik er ook bij. Onder voorbehoud overigens, leg ik nog wel uit.
Er kunnen hier sowieso 2 mensen slapen, zeer eventueel nog 2 erbij, maar dan stellen we wel aanvullende eisen (geen ochtendhumeur, volgzaam, aardig, met weekend-ov, met stijlvol cadeau etc.)

Verder: Vet goed bezig, ABC! De flyers zien er ook prima uit, lekker duidelijk allemaal. Top!

PS als we de martinitoren gaan beklimmen ben ik ook bij Z2.

Ik geef me op voor V1, V2 en V3. Jehes!

Klein vraagje over V1: wanneer is het eten er?

Princess Sparkle

stipt om 17.00

Ik kom ook wel even langs. Sowieso bij de feestjes, maar ik vind het ook wel leuk om mee te eten zaterdag. Z4 dus maar.

Sowieso Z3, de rest moet ik nog even bekijken.

Elliefs schreef: Vind Siegard het ook goed als het jongens zijn? (Die kans zit er namelijk best in) En je moet je ook nog even opgeven Klaske, en de rest natuurlijk ook. Kom maar door!

Uiteraard is onze relatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen, dus wat dat betreft zou het prima kunnen. Wat betreft mijn Bert (van Ernie) nachtkledij niet, dus liever wat chicks.

En bij deze geef ik me op! Voor het ganse weekend, dus ik wil graag lekker veel korting. Ik zit trouwens in de Senaat, krijg ik dan ook meer korting?

Yehes! Komt nu echt dichtbij hoor!
Vergeet je dus niet op te geven voor 12.00 uur vanmiddag!
Wordt vet tof!

V1 (V2 mits er vrouwelijke deelnemers zijn) en Z4,

de groeten

V2 en Z1 sowieso.