Boerema


Het is weer bijna zover, het jaarlijkse Amicaal Weekend komt er weer aan, dit jaar met het thema: "Gewoon omdat het kan."
De gasten zijn de VGSD en de Vegetist. Opgaves e.d. kunnen in dit topic gepost worden.

EDIT: Openingsfeestlocatie gewijzigd!
EDIT2: Opgave kan vanaf nu, post de blauwe codes die achter de activiteiten staan.

Ziet er tof uit, ik houd het weekend vrij!

Goed werk Siebrand!
AM goed bezig, de rest van de GSV volg haar voorbeeld en houdt dat weekend vrij.
Het wordt fantastisch, gewoon omdat het kan ;)

Er zijn trouwens ook lekkere pilsjes dabei.

O? In dat geval kom ik niet.

Komt er ook een celebrity-verkleed soos? Dat heb ik één keer eerder meegemaakt, en dat was echt briljant. Kan zaterdag toch wel?

Verder ziet het er lekker uit. Er moeten overigens meer steroïden worden gebruikt op de GSV.

Siepie, mooi plaatje :P
ik denk dat ik daar bij ben! :D

Superlachen plaatje, ik hou het weekend ook zeker vrij.

2-4 oktober neem ik aan? Verder kan er zaterdagmiddag ook naar ON4 worden gekeken. Ook mooi.

Verhip je hebt gelijk, ga het even veranderen.

Even een update, je kunt je nu voor de verschillende activiteiten opgeven door simpelweg de codes te posten in dit topic.

Ook de locatie voor het openingsfeest is gewijzigd!

stikkie

Yes en je hoeft niet eens te vragen!

Ik ben hier wel bij, ik moet nog ff kijken met welke dingen ik allemaal meega... Ik heb al geregeld dat er 1 VGSD'er (Menzo) bij komt slapen, meer hoeft van mij ook niet.

Harald schreef: 2-4 oktober neem ik aan? Verder kan er zaterdagmiddag ook naar ON4 worden gekeken. Ook mooi.

Inderdaad, opnemen in het programma. Er zijn altijd van die amicalen die naar een voetbalpotje willen kijken.

We moeten eigenlijk voor woensdag al weten wie er allemaal mee gaan op de rondvaart dus, als je zin hebt meld je dan al vast aan voor de code:
Z3

Hoeveel euro's is dat?

Ziet er erg goed uit! Dat speeddaten is speciaal voor de single VGSD'ers?

imhotep schreef: Ziet er erg goed uit! Dat speeddaten is speciaal voor de single VGSD'ers?

ook voor gewone mensen zoals jij en ik, hoor, Harmen. Ik ga er in ieder geval onwijs van genieten - de vorige keer was het ook hartstikke tof.

vgsd.nl schreef: Het is een drukke tijd zo in het begin van het jaar. Gelukkig zijn er altijd van die momenten van rust in zo'n periode. Zo ook dit jaar: het weekend na het EJW kunt u verzorgd worden door uw Groningse amicae. In plaats van een weekendje knorren, kunt u nu een weekendje uitrusten in Groningen.

Paupers.

Inderdaad, ach, ze zijn tenminste eerlijk over hun intenties...

UndahCovah schreef: Inderdaad, ach, ze zijn tenminste eerlijk over hun intenties...

Alsof ze onze prachtige Groningse vrouwen kunnen imponeren met gewauwel over stropdassen en de laatste noviteiten op het gebied van besturingssystemen.

Ik hoop dat ze zich deze keer wél een beetje goed voorsorteren...