Hoeveel liter brandstof (LPG, benzine en diesel samen) wordt er jaarlijks in Nederland getankt?
+1
Albatrots
14miljard liter
+1
Grote Smurf
25 miljard
+1
Talking Ben
12 miljard
+1
ThICEpeerd
37 miljard
+1
Milfhunter
17 miljard
+3
Donald J Trump
63 miljard
+1
Habibi Hasret
13 miljard
+2
Bram Wagtmans
11 miljard
+0
Xander Postmus
21 miljard liter
+0
Lotte Groenwold
9 miljard liter
+6
Milan Knor
Bram Wagtmans schreef:
11 miljard
Het juiste antwoord ligt op (ongeveer) 10,07 miljard liter. De consumptie valt meer mee dan de meesten van jullie dachten! Zal amica Jongsma blij mee zijn.
Aangezien u het dichtst bij zat, aan u de beurt!
+2
Bram Wagtmans
Dank!
In het Nederlandse erfrecht kom je als ouder eigenlijk nooit van je kind af. Wanneer je een kind onterft, heeft het kind alsnog een wettelijke aanspraak op de nalatenschap van de ouder, waardoor het kind plat gezegd alsnog geld kan kijgen.
Hoe noemen we deze aanspraak?
+4
Grote Smurf
Stelen
+0
Knorik
Erfelijke portie
+2
Wilmar
Legitieme portie
+0
Bram Wagtmans
Wilmar schreef:
Legitieme portie
Makkelijke vraag natuurlijk voor een mr. maar helemaal juist!
+1
Wilmar
Bram Wagtmans schreef:
Wilmar schreef:
Legitieme portie
Natuurlijk, eigenlijk niet zo eerlijk dit maar goed. Grappig om te zien dat het aantal studiegerelateerde feitjes bij rechtenstudenten zo groot is trouwens. Ik heb me daar zelf ook weleens schuldig aan gemaakt, dus nu even heel wat anders.
Iedereen kent het bloederige einde van Julius Caesar vast wel (23 messteken), maar hoe kwam zijn politiek rivaal en vriend Pompeius Magnus aan zijn einde?
Hoeveel liter brandstof (LPG, benzine en diesel samen) wordt er jaarlijks in Nederland getankt?
14miljard liter
25 miljard
12 miljard
37 miljard
17 miljard
63 miljard
13 miljard
11 miljard
21 miljard liter
9 miljard liter
Het juiste antwoord ligt op (ongeveer) 10,07 miljard liter. De consumptie valt meer mee dan de meesten van jullie dachten! Zal amica Jongsma blij mee zijn.
Aangezien u het dichtst bij zat, aan u de beurt!
Dank!
In het Nederlandse erfrecht kom je als ouder eigenlijk nooit van je kind af. Wanneer je een kind onterft, heeft het kind alsnog een wettelijke aanspraak op de nalatenschap van de ouder, waardoor het kind plat gezegd alsnog geld kan kijgen.
Hoe noemen we deze aanspraak?
Stelen
Erfelijke portie
Legitieme portie
Natuurlijk, eigenlijk niet zo eerlijk dit maar goed. Grappig om te zien dat het aantal studiegerelateerde feitjes bij rechtenstudenten zo groot is trouwens. Ik heb me daar zelf ook weleens schuldig aan gemaakt, dus nu even heel wat anders.
Iedereen kent het bloederige einde van Julius Caesar vast wel (23 messteken), maar hoe kwam zijn politiek rivaal en vriend Pompeius Magnus aan zijn einde?
gif
verstikking