Goed! De website van het Pieterpad geeft geen defintief antwoord, maar als je de indicaties voor afstanden van de 26 etappes bij elkaar op telt, krijg je inderdaad dit getal. Op zulke afstanden verschilt het per wandelaar (en mogelijke afsluitingen) best wel op welk getal je metingen op strava nou precies zouden uitkomen.
+1
Grote Smurf
Hoeveel gas zit er nog in het Groningenveld? ik zoek naar het goede antwoord in kubieke meters(m3)
+0
jelgerbijma
250 miljard
+2
Milan Knor
500 miljard
+0
Albatrots
450 miljard
+0
Milfhunter
290 miljard
+1
Bram Wagtmans
63 miljard
+0
Joost van Rheet
200 mld
+6
ThICEpeerd
Niks meer(overheid leest denk ik mee)
+0
Talking Ben
100 miljard
+0
HenkBroam
300 mld
+0
Michiel
67 mld
+2
Als de kippen Beiboer
271 mld
+5
Grote Smurf
Milan Knor schreef:
500 miljard
Dit komt het dichts in de buurt dus jij bent.
Amice IJspeerd, ik ben van de onderstelling dat de (s)linkse roverheid zeker meeluistert op ons hoogverheven forum.
322 km
370km
290
450km
424km
482 km
Goed! De website van het Pieterpad geeft geen defintief antwoord, maar als je de indicaties voor afstanden van de 26 etappes bij elkaar op telt, krijg je inderdaad dit getal. Op zulke afstanden verschilt het per wandelaar (en mogelijke afsluitingen) best wel op welk getal je metingen op strava nou precies zouden uitkomen.
Hoeveel gas zit er nog in het Groningenveld? ik zoek naar het goede antwoord in kubieke meters(m3)
250 miljard
500 miljard
450 miljard
290 miljard
63 miljard
200 mld
Niks meer(overheid leest denk ik mee)
100 miljard
300 mld
67 mld
271 mld
Dit komt het dichts in de buurt dus jij bent.
Amice IJspeerd, ik ben van de onderstelling dat de (s)linkse roverheid zeker meeluistert op ons hoogverheven forum.