Na hoeveel uur moet je een tip geven of een alternatief aanbieden?
+0
Grietje_Eva
3 dagen eigenlijk. Maar tips geven mag vast ook wel eerder
+1
Lambo
Staat NOP ook niet voor ongebruikte code tijdens het programmeren? Iets van No Program
+0
Tiekstra
Neêrlandsche onderduiksplaats
+1
Lucas
Nationale Opvang Papegaaiduikers
of optie 2:
Nederlands Onderduikers Paradijs
+0
Valkje
Lambo schreef:
Staat NOP ook niet voor ongebruikte code tijdens het programmeren? Iets van No Program
Ik geloof alleen vanaf het niveau van Assembly, wat erg dicht bij 'de siliconen' ligt en slechts een dun laagje over ruwe binaire of hexadecimale code vormt. Je voert dan inderdaad gedurende een klokcyclus niets uit.
Back on topic: Naarstig Onderduikende Plebejers
+3
AnnieVoorSpannieStokkieMannie
Lucas schreef:
of optie 2:
Jaaaaaa Lucas je tweede optie klopt!!!! Jij bent
+7
Lucas
Cristiano Ronaldo heeft een welbekende uitroep waarmee hij dikwijls zijn doelpunten viert. Vaak gaat deze uitroep gepaard met enkele handbewegingen en tevens een sprong met halve draai. Hoe gaat deze uitroep exact?
Na hoeveel uur moet je een tip geven of een alternatief aanbieden?
3 dagen eigenlijk. Maar tips geven mag vast ook wel eerder
Neêrlandsche onderduiksplaats
of optie 2:
Ik geloof alleen vanaf het niveau van Assembly, wat erg dicht bij 'de siliconen' ligt en slechts een dun laagje over ruwe binaire of hexadecimale code vormt. Je voert dan inderdaad gedurende een klokcyclus niets uit.
Back on topic: Naarstig Onderduikende Plebejers
Jaaaaaa Lucas je tweede optie klopt!!!! Jij bent
Cristiano Ronaldo heeft een welbekende uitroep waarmee hij dikwijls zijn doelpunten viert. Vaak gaat deze uitroep gepaard met enkele handbewegingen en tevens een sprong met halve draai. Hoe gaat deze uitroep exact?
SIUUUUUUUU
SIUUUUUUUUUUUUUUUUUU
SIIIIIUUUUUUUUUUU
(de celebration heet Here and Now geloof ik)
SIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Siu ofzo
SIIUUUUUUUUU
Ik waardeer iedereens enthousiasme en Maarten’s longcapaciteit. Dit is uiteraard het juiste antwoord
Ik waardeer de vraag
Welk dier(welk soort) heeft de meeste war medals(Dickin Medal) gekregen?
Schildpad
Paard
duif
Hond