Dankjewel Sikke dat je mij vrijdag vertelde over Thomas Muller. Volgende vraag, bamboe is een van de snelst groeiende planten die we kennen maar hoe snel kan het groeien? Antwoord mag in cm per dag of Sikke Gunninks (177 cm) per Februari (niet tijdens een schrikkeljaar).

boristerbeek

6 Sikke Gunninks per non-schrikkel februari

jelgerbijma

Ik hoorde ooit six feet per three weeks, omgerekend is dat iets van 3/4 Sikkes per februari. Verder vermoed ik dat Sikke in het echt kleiner is

Edit: misschien was het ook wel six feet in three days, dat is ongeveer 21/4 (5.25) Sikkes per februari, aangezien de vraag over het snelst groeiende ging hou ik het daar maar op

jelgerbijma schreef:
Verder vermoed ik dat Sikke in het echt kleiner is

beschrijving

Rick Antuma

Ik hoorde ooit van bamboe marteling, waarbij de spruit door het lichaam van de gemartelde heen groeide (omdat bamboespruit zo sterk is, snel groeit en het lichaam zich er wel op tijd zich op aan kan passen).

OT: 6 cm p/d? ofwel 0.9688 Sikke's in Februari

30 cm p/d?

Janvantende

80-90 cm per dag

Janvantende schreef:

80-90 cm per dag

Beetje ruime range maar wel goed, de snelst gemeten groei van een bamboeplant is circa 88,5 cm per dag. Beter bekend als 14 Sikke Gunninks per ongeschrikkelde februari. Het is aan Jan.

Janvantende

Thanks Willem.
Volgende vraag: wat gebeurt er als je een goudvis in een donkere kamer zet?

Hij verandert van kleur?

Janvantende

Je bent op weg

Ze worden zwart/donker bruin van kleur toch?

Janvantende

Nee dat is helaas niet waar

wordt ie glow in the dark?

grasMaaiker

Hij verliest z'n pigment en wordt wit?

Janvantende

Jaa precies!
Jij mag Maaike

grasMaaiker

Waar werden de inmiddels bekende Kleenex zakdoekjes in eerste instantie voor ontwikkeld?

Janvantende

Het verwijderen van (gezichts)creme?
Volgens mij zei m'n moeder dat laatst

Redelijk hetzelfde als voorgaande antwoord, maar doekjes om make-up mee te verwijderen?

Was het niet juist iets heel anders, het schoonmaken van fabrieksmachines ofzo?