Bakkie Krasse

He mietjes, meld je eens aan. Of is dit allemaal tactisch geschaak?

haha, een hoop racing teams dit jaar. Leuk... A-kerk Racing Team is dit jaar omgedoopt tot Schoolholm Racing Team... en... ik sta nu al weer bovenaan, zoals het hoort.

hoppa, VoorhetheleVeldkamp is er ook weer bij dit jaar.

Het VoorhetheleVeldKamp is wel beducht voor de concurrentie, vooral OPW boezemt ons danig angst in.

boem dakka!

Wat een toffe eerste race, heerlijk hoe Alonse/Renault die Schumacher te grazen nam. Dik verdiend, belooft nog wat!

We zitten nu op 7 deelnemers in de subleague, daar mag meer bij. Is geen nadeel dat er al een race is verlopen (sterker nog, Robbert heeft uit taktische overwegingen expres nog geen team samengesteld), dus join the club!

ow en iedereen kan zn team nog resetten hoor ik net. wel n beetje lafjes natuurlijk..

Bakkie Krasse

Ja, ik was al redelijk tevreden met die eerste race, zie ik ineens staan dat pas vanaf de 3e race punten gaan tellen. Beetje jammer.

Ja jongens jullie moeten wel de spelregels lezen... ik heb deze race even goed rondgekeken. Volgende race ook nog, dan pak ik mijn formule1magazine erbij voor de race van Australië en dan zet ik het meest briljante team neer.

Verder zijn er geluiden van horen zeggen op de wandelgang dat de beamert geregeld wordt voor GP Australië en dat er dan bij JP heel erg 's ochtends vroeg gekeken gaat worden... heb ik gehoord, wie doet mee?

Ik heb ook maar even een team gemaakt, is toch lastiger als je denkt.

Robben schreef: Ja jongens jullie moeten wel de spelregels lezen... ik heb deze race even goed rondgekeken. Volgende race ook nog, dan pak ik mijn formule1magazine erbij voor de race van Australië en dan zet ik het meest briljante team neer. Verder zijn er geluiden van horen zeggen op de wandelgang dat de beamert geregeld wordt voor GP Australië en dat er dan bij JP heel erg 's ochtends vroeg gekeken gaat worden... heb ik gehoord, wie doet mee?

ik doe mee. als er niet net als vorig jaar wéér iets tussenkomt (grom)..

Infamous angel

Ik doe ook weer mee, nu maar hopen dat ik wat meer geluk heb dan vorig jaar. Wat een pech toen met die Sato.

Gelukkig moet je een heel team invullen, heb je niet meer van die lui die alleen Schumi en de Ferrari motor/chasis opstellen.
Verder zag ik, toen ik alle teams eens inspecteerde, dat OPW F1 Racing Team motor en chasis uit het zelfde team heeft.

InsideF1 Spelregels schreef: 3.1 TEAMSAMENSTELLING ... De motor en het chassis mogen niet uit hetzelfde Formule 1-team komen.
Bakkie Krasse

Hee joh beter kijken. Mijn motor is van het Honda-team, doch mijn chassis is van die japanners. Het is ook onmogelijk om chassis en motor van hetzelfde team te nemen, want dat kun je niet opslaan.

btw. Misschien is dit wel niet mijn uiteindelijke team. We hebben immers nog 2 weken. :)

Heidfeld als 2e man, daar ga ik punten mee scoren

ach ja, je moet zorgen dat je de eerste paar races genoeg punten verdient om de 'echte mannen' in je team te kunnen zetten, dat zal dit keer wel iets langer duren dan vorig jaar omdat je budget kleiner is of de coureurs stukken duurder.

Robben schreef: Verder zijn er geluiden van horen zeggen op de wandelgang dat de beamert geregeld wordt voor GP Australië en dat er dan bij JP heel erg 's ochtends vroeg gekeken gaat worden... heb ik gehoord, wie doet mee?

maaruh nog meer gegadigden?

Dit gerucht loopt harder door die wandelgangen dan een vuurtje. Ik ga sowieso kijken, en als er genoeg animo's zijn dan knunen we de beamer inderdaad regelen. Zo niet, dan wordt het gewoon TV.

Als ik terugdenk aan vorig jaar, moet ik een beetje lachen. Een Robbert die zijn wekker en een pot koffie zet, en vervolgens weer in slaap valt. Gekke Henkie.

Dus zondag 2 april, vanaf een uur of 04. Koffie pizza en asfalt.

Woohah!

vindt ik misschien ook wel leuk, tenzij ik dan ergens in frankrijk aan de kust aan het spelen ben, maar als niet dan wel!

Hooola, het is bijna zo ver! Zondagochtend, 5 uur, sjeezen! Is er nog animo die zin heeft om wakker te worden? De beamer wordt hem niet, wegens omstandigheden. Maar Robbert gaat koekjes bakken, dus dat compenseert als nooit tevoren.

ben er bij. zet al bijna de wekker!

behalve dat ik NU al moe ben, heb ik erg veel zin, temeer daar Jenson de pole heeft gepakt... laat die vent nu ook net op pole in mijn team zitten.