JP.

:iroc-dragster:

Over een kleine maand is het alweer zo ver! In de nacht van 5 op 6 maart zullen de V10's het vogelgezang in Melbourne weer bruut verstoren! Dat heeft weer veel te lang geduurd.
Leuke bijkomstigheid is Neerlands hoop (en grootste kwal) Christijan Albers.

Vanzelfsprekend zal ik deze race op de voet gaan volgen, en u bent van harte uitgenodigd dit samen met mij te doen.

Als er genoeg animo uit bed kan komen (kleine kans om 5 uur 's ochtends), zouden we eventueel kunnen overwegen om de beamer te huren. 25 euro kost dat, als ik het reglement goed begrijp. Dus met 8 man ofzo zou dat best uit kunnen.
Maar goed, dat komt nog wel.

Eerst kunt u op deze plek uw verwachtingen en hoop uitspreken voor komend seizoen.
Ik denk bijvoorbeeld (weer) dat Montoya dit jaar mooie dingen gaat laten zien. Echt hoor!
En volgens mij gaat Albers nog meer prutsen met Minardi dan Verstappen heeft gedaan. Dat team wèrkt gewoon niet...

hmmm bij Jos was het.... ik zie een grindbak... he verrek daar gaan we weer!!!

Ik denk dat Albers het beter gaat doen....

montoya gaat misschien eindelijk een keer schumacher het wat moeilijker maken,.. hoop ik!

nee, schumacher wint gewoon weer. hij is de beste autocoureur dier er tegenwoordig rondloopt en hij heeft het geluk dat hij een goed auto heeft.

Peterke schreef: nee, schumacher wint gewoon weer. hij is de beste autocoureur dier er tegenwoordig rondloopt en hij heeft het geluk dat hij een goed auto heeft.

hij is goed, maar ik denk dat ie het dit jaar toch echt moeilijker zal krijgen.

maare jean: ik zou graag komen, maar t is in een weekend, en dan benk dat weekend helaas niet in groningen. misschien een andere GP.
wel tof initiatief! 8)

Vriend Niels
Jean schreef: Leuke bijkomstigheid is Neerlands hoop (en grootste kwal) Christijan Albers.

Waarom is Albers nou weer een kwal? Omdat hij zo veel succes heeft en op vrij jonge leeftijd Formule 1 kan gaan rijden? Omdat hij zelf ook bewust is van het feit dat hij een goede coureur is?

Nylez schreef: Waarom is Albers nou weer een kwal?

ah kom op zeg. ga ff geen rare vragen stellen.

5 op 6 maart vind k zeker wel lache. hoop dat k r bij kan zijn!

Nylez schreef: [..] Waarom is Albers nou weer een kwal? Omdat hij zo veel succes heeft en op vrij jonge leeftijd Formule 1 kan gaan rijden? Omdat hij zelf ook bewust is van het feit dat hij een goede coureur is?

kijk maar naar die interviews van hem... kookt over van arrogantie... laat hem het eerst maar eens waarmaken in die minardi van hem.

ik hoop toch nog dat doornbos gaat testen bij jordan...

en jos is exit voor de f1... in tegenstelling tot wat zijn managers beweren.

Wat ik vooral vervelend vind, is als hij zichzelf ten koste van anderen naar voren probeert te werken.
Ik kan me vaag nog een incident herinneren waarbij hij zelfs Jos Verstappen gebruikte (misbruikte) om zichzelf in een beter licht te zetten. Dat was dat gedonder toen het erop leek dat ze samen bij Minardi zouden gaan rijden geloof ik.

maar ja, beter iets dan niets. toch wel weer ff een nederlander

wouter schreef: maar ja, beter iets dan niets. toch wel weer ff een nederlander

kwaliteit ambieer ik meer. Ik moet het echt nog zien. Zelfs een vrouw heeft laatst jos op zijn eigen kartcenter verslagen. (check zijn site) nou als dat dus kan, en een iemand moet met zon lozer zichzelf ophemelen...

Jean schreef: Vanzelfsprekend zal ik deze race op de voet gaan volgen, en u bent van harte uitgenodigd dit samen met mij te doen. Als er genoeg animo uit bed kan komen (kleine kans om 5 uur 's ochtends), zouden we eventueel kunnen overwegen om de beamer te huren. 25 euro kost dat, als ik het reglement goed begrijp. Dus met 8 man ofzo zou dat best uit kunnen. Maar goed, dat komt nog wel.

Hoe staat het hiermee... ik heb wel zin om via de beamer die wedstrijd te volgen. Sterker nog, ik geef me nu op.

Beetje jammer alleen dat we vriend Christijan moeten missen.

Het op de beamer krijgen van een coax-signaal blijkt nog niet mee te vallen. Ik ga vanavond even een plugje kopen, en dan zou het moeten werken.
Is dit het geval, dan geldt overigens nog steeds dat er een minimaal aantal mensen aanwezig moet zijn om het betaalbaar te houden.
25 / x ,waarbij x het aantal personen is.

Maar mocht de beamer niet werken, dan wordt er natuurlijk nog steeds gekeken.
Nog meer mensen die langs willen komen? Dan kan ik daar rekening mee houden bij het inkopen van koffie en pizza.

Misschien toch!!

Wat een gehannes zeg. Het hele veld heeft de auto omgebouwd, behalve Minardi. Onder welke steen hebben die lui gelegen?!
Ontzettend slap dat ze nou in hun oude auto willen gaan racen. Die veranderingen in de reglementen zijn toch al maanden bekend? Misschien is Minardi's e-mail kapot.

Laat ze dit weekend maar die auto in orde maken in plaats van een beetje ontsnappingsmogelijkheden te gaan zoeken. Dan kunnen ze volgende keer gewoon volgens de regels meedoen.

Nee, geef mij maar JP in zijn McLaren.
VroemVroem!

Ps. De beamer wordt hem niet. Zie maar of je langskomt. Ik ben wel wakker.

Jean schreef: Het op de beamer krijgen van een coax-signaal blijkt nog niet mee te vallen. Ik ga vanavond even een plugje kopen, en dan zou het moeten werken.

Je kan toch gewoon via de TV kijken? Een scartstekker met een schakelaartje in/out en drie van die uitgangen (geel, rood en wit) is toch voldoende? Die zit als het goed is gewoon bij de beamer.

Jean schreef: Wat een gehannes zeg. Het hele veld heeft de auto omgebouwd, behalve Minardi. Onder welke steen hebben die lui gelegen?! Ontzettend slap dat ze nou in hun oude auto willen gaan racen. Die veranderingen in de reglementen zijn toch al maanden bekend? Misschien is Minardi's e-mail kapot. Laat ze dit weekend maar die auto in orde maken in plaats van een beetje ontsnappingsmogelijkheden te gaan zoeken. Dan kunnen ze volgende keer gewoon volgens de regels meedoen. Nee, geef mij maar JP in zijn McLaren. VroemVroem!

Klein puntje: als je Minardi beticht van het niet aan de regels houden, dan moet je McLaren daar ook van betichten, want die keuren het handelen (of niet handelen) van Minardi ook goed. Alleen de regelneukers van Ferrari niet. Die lui hebben het komende seizoen nu al in de knip en lopen alsnog te zeiken op een teampje dat niet zo gek veel kwaad kan aanrichten. Wat een gedoe om niets zeg.

Ik probeer je gedachten te volgen, maar het wil niet zo lukken.
Wellicht heeft dat te maken met het feit dat je enorm appelen en bananen aan het vergelijken bent. Iets door de vingers zien staat natuurlijk in geen verhouding tot je (technische) verplichtingen niet nakomen. Ik ben van mening dat je als team gewoon de voorschriften moet volgen. Blijkbaar zijn de teams daar in het geval Minardi coulanter in dan ik. Dat heeft weinig met het aan de regels houden te maken.

Minardi begint steeds meer de liefdadigheidstrekker van de Formule 1 te worden. Alle teams zijn op orde, maar Minardi moet weer een of andere ontheffing aanvragen omdat ze te weinig geld hebben.
Als je het niet kunt redden, ga je dan ook niet in allerlei bochten wringen om ermee door te gaan! Op een gegeven moment moet je gewoon inzien dat het dweilen met de kraan open is. Zowel voor Minardi, als de rest van de teams, als de FIA.

Gerard schreef: scartstekker (...) zit als het goed is gewoon bij de beamer

Dat was ook het plan, maar die is dus kwijt. En die wilde ik gisteren dan gaan kopen. Maar aangezien de opkomst niet gegarandeerd kan worden laat ik het hele gebeuren maar schieten.

Jean schreef: Ik probeer je gedachten te volgen, maar het wil niet zo lukken. Wellicht heeft dat te maken met het feit dat je enorm appelen en bananen aan het vergelijken bent. Iets door de vingers zien staat natuurlijk in geen verhouding tot je (technische) verplichtingen niet nakomen. Ik ben van mening dat je als team gewoon de voorschriften moet volgen. Blijkbaar zijn de teams daar in het geval Minardi coulanter in dan ik. Dat heeft weinig met het aan de regels houden te maken. Minardi begint steeds meer de liefdadigheidstrekker van de Formule 1 te worden. Alle teams zijn op orde, maar Minardi moet weer een of andere ontheffing aanvragen omdat ze te weinig geld hebben. Als je het niet kunt redden, ga je dan ook niet in allerlei bochten wringen om ermee door te gaan! Op een gegeven moment moet je gewoon inzien dat het dweilen met de kraan open is. Zowel voor Minardi, als de rest van de teams, als de FIA.

Blijkbaar zijn die technische verplichtingen niet zo donders belangrijk, anders zouden die andere teams daar toch ook niet over vallen. Ik ken de specifieke technische problemen natuurlijk niet, misschien dat jij daar meer van weet, maar ik vind het toch wat zeggen dat alle andere teams, die qua professionaliteit toch echt niet onder doen voor Ferrari, geen enkel probleem hebben met de huidige gang van zaken, dat de rechter nota bene Minardi gelijk geeft (en ik weet dat de rechtspraak vaak dingen door de vingers ziet), maar dat Ferrari en Jean blijkbaar beter weten. Dan zeg ik (in het geval van Ferrari): ga gewoon ff lekker racen.

Van 'beter weten' is geen sprake. Het is mijn mening, en mijn argumentatie staat in het tweede deel van mijn laatste post.
Als ze nou voor het eerst een keer een probleem hadden, dan zou ik het zowel persoonlijk als als team wel door de vingers kunnen zien. Dit is echter de zoveelste keer dat Minardi vage maniertjes nodig heeft om mee te kunnen blijven doen.

Maar goed, dit is slechts mijn mening. En dat is niet omdat ik zo'n fan van Ferrari ben.

Morgen 03:00 kwalificatie :)

Jean schreef: Van 'beter weten' is geen sprake. Het is mijn mening, en mijn argumentatie staat in het tweede deel van mijn laatste post. Als ze nou voor het eerst een keer een probleem hadden, dan zou ik het zowel persoonlijk als als team wel door de vingers kunnen zien. Dit is echter de zoveelste keer dat Minardi vage maniertjes nodig heeft om mee te kunnen blijven doen.

Ook ik verkondig wat dat betreft slechts mijn mening. Ik ben gezien de ontwikkelingen van mening dat de huidige problemen bij Minardi schomelijk overdreven lijken te worden door bijvoorbeeld Ferrari (gezien het feit dat zowel de andere teams als de rechter geen enkel probleem lijken te zien). Daarnaast denk ik dat Minardi een van de weinige teams is dat het lef heeft om onbekende(re), jonge coureurs een kans te geven in het circuit.

Oioioi, het is nu al spannend! Lang leve de regen en de nieuwe gemiddelde-van-twee-kwalificaties-regel! :D