ja en de subleague heet : formulegsv

maar dat hebben de meeste al wel gelezen...

zijn er ook nog eens mensen met bridgetones...

It's me! Maar verder vertel ik niks...

Hee Hans, wel treurig dat je je naam grotendeels van mij jat. Typisch Hans.

tja, bochtenwerk van vorig jaar bleek een vloek op te rusten..
en ik heb ook nog eens bridgestones..:)

jaja ik heb ook amar een team gemaakt: Grindbak United

heb nu michelin voor de verandering, alleen ferrari rijdt toch op bridgestones??

zal me ff inschrijven voor de subleague

Hee Jean, geef dit topic anders ff een andere naam, zodat meer mensen zich opgeven voor die subleague.

Alonso en Trulli, wat een helden 8)

Koos L schreef: Hee Jean, geef dit topic anders ff een andere naam, zodat meer mensen zich opgeven voor die subleague.

kun je nog meedoen dan?

Lennert schreef: helden

De la Rosa zul je bedoelen! Waar kan ik die vent kopen?
En wanneer worden die punten en kudos eigenlijk verdeeld in dat spel?
Ik ga de titel trouwens weer aanpassen.

Lennert, vertel even wie jouw team heeft gemaakt. :cry:

staat ie idd wel mooi gedeeld 2e in het algemeen klassement mee...
das wel relaxed, toch jammer dat ie alsnog op de 45ste plaats staat....

maar toch nog prima. ondanks mijn domme fout... :oops:

De scores zijn bekend. :o

Ik ben blij dat mijn grote kennis over de edele Formule 1 sport tot uitdrukking komt in een gedeelde 2e plek in het algemeen klassement 8)

Vuile rat...

Maar nu je een aardig budget hebt wil ik je deze keer adviseren om Christian Klien te nemen. 8)

dat hoeft niet erg te zijn... ik zag dat Montoya dankzij zijn grote vriend de la rosa ook een miljoen meer waard was geworden...

Ik zie net dat ik van een gedeelde 2e plek in het algemeen klassement, geklommen ben naar een gedeelde 1e plek in het algemeen klassement, al moet ik die delen met 40 anderen...

och och och, ik juich niet vaak voor een duitser, maar Nicky Heidfeld heeft het leuk gedaan.
edit: Eindelijk gerechtigheid, nu worden de jongens van de mannen gescheiden... Lennie bedankt dat je even bovenaan wilde staan, nu doen we het op de formule 1 manier.

Hmm, als je in de middenmoot draait is er geen ruk aan... Ik heb redelijk drastische veranderingen doorgevoerd (rijder, chassis en motor veranderd) zodat het weer leuk moet worden voor Loeihard Lieffijn!

Schiet zeker niet op met de punten als er maar 6 auto's van start gaan.

Wel als je een Minardi-chassis en een Ferrari-motor hebt... 8)

Ik wíst dat Albers nog een keer punten voor me zou pakken. Bedankt hè, Chris!