Zo na het debacle in Canada en de VS, draai ik ook weer lekker door. Met twee anderen weekwinnaar, ik zeg Alonso en Kimi bedankt. Vooral respect voor Kimi trouwens, die vanaf de dertiende positie toch nog even iedereen voorbij raced.

Wat ik niet wist was dat ik met deze 'prestatie' ook nog een prijs gewonnen had.

ik kreeg een briefje in de bus, dat ik abonnee was enz. Dus ik had opgebeld met de boodschap dat ik geen abonnement had aangevraagd. En toen bleek dat ik een jaar lang een formule 1 magazine in de brievenbus krijg.

iets winnen, Altijd goed!

he das tof zeg... wist niets eens dat ze dat deden.

haha en zelf ook ff 181 plaatsjes omhoog in de stand >> mocht ook wel s... heb nog n heeel eind naar de top te gaan...

Zo en alweer weekwinnaar... met 54 anderen, maar toch weer 4 plaatsjes gestegen in het algemeen klassement... nu 14e... win ik nog een keer iets! Colin McRae Rally 2005, dus nog drie wedstrijden duimen.

Is er verder überhaupt nog iemand die het een beetje volgt? dit topic is best wel dood...

Gefeliciteerd... Volg het nog een beetje, maar met weekwinnaars in je subleague is eerste worden steeds lastiger. Doel is nu om Lieffijn onder me te krijgen.

hmm zal dan maar weer s kijken hoe t ervoor staat..

Ja hoor ik bekijk het elke week weer even, maar ik loop maar steeds niet echt in op de nummer 1 in de subleage en laat dan ook maar niets van me horen. ben wel weer een plekje gestegen afgelopen weekend naar de 61e plek. Nog 9 te gaan voor een prijs!

Ik check et ook na elke race. Mn team is nu eindelijk goed. Als ik maar derde in de subleague blijf.. Hoger kom ik toch niet meer met nog maar drie races te gaan.

Petrus schreef: Ik check et ook na elke race. Mn team is nu eindelijk goed. Als ik maar derde in de subleague blijf.. Hoger kom ik toch niet meer met nog maar drie races te gaan.

Nou ik ga ook nog voor de derde plaats in het algemeen klassement... na lang wikken en wegen en overleg plegen (JP bedankt) toch maar besloten om Alonso in te ruilen voor Juan Pablo... en met resultaat. Door dit risico te nemen (als enige kans om nog hogerop te komen) ben ik deze week naar alle waarschijnlijkheid weer weekwinnar en zal ik hopelijk weer enkele plaatsjes stijgen.

Ja, dat heb je netjes voor mekaar daar. Tweede prijs is trouwens ook niet gek hoor, beter dan de eerste eigenlijk... Heb ook het idee dat de CommerCie van Insidef1 wat drukker is geweest dan die van DVHN bij coachvanhetjaar. 2500 tegenover 30.000 deelnemers, maar de prijzen zien er toffer uit en liggen ook nog eens binnen handbereik.

idd ja. Eigenlijk wil ik helemaal geen 3e worden, maar wel 2 of 4e of 5e... zoon autootje lijkt me wel lachen... kan ik met Kiffen en Bastiaan spelen.

Voor de rest ben ik idd weekwinnaar (met 20 anderen) en twee plaatsjes gestegen van 14 naar 12.

Robbert, de laatste wedstrijden hebben je niet veel windeieren weten te leggen. Desalniettemin gefeliciteerd met je eerste plek in de subleague van de GSV, je 39 plek in het eindklassement en natuurlijk met je boek van Tom Coronel: "Autocoureur in 30 stappen". Een prachtig boek waarin vragen over racelicenties, karten, ideale lijn en rempunten worden beantwoord door de coureur zelf. Veel vragen en even zo veel antwoorden. De weg van de aspirant-coureur naar het circuit zit vol valkuilen! Succes met het ontwijken daarvan, en over twee jaar sta jij in mijn team!

Beste Gerard, hartelijk bedankt voor de felicitaties en het uitgesproken vertrouwen voor de toekomst. De laatste twee wedstrijden hebben mij geen windeieren gelegd, en dat kan ik wel uitleggen. Want, wanneer ik een van de echte leuke prijzen wilde winnen moest ik in de top 5 komen. Nu dan ik had uitgezocht dat daar bijna iedereen (net als ik overigens) Alonso en Raikonnen had. Nu, dan moest ik een andere tactiek verzinnen. Raikonen en Montoya, prompt de wedstrijd daar op, werd Montoya 1 en Raikonen 2, punten gewonnen! Maar de laatste twee races is Montoya uitgevallen. Dus ik heb gefaald (verkeerd gegokt).

Toch ben ik blij met het boek van TomTom Coronel, en ik zal in de toekomst proberen alle valkuilen te zien aankomen en ze te ontwijken... zodat het alleen maar beter kan gaan.

PS. een oud-huisgenoot van mij heeft volgens mij net zoiets gedaan als ik, hij is gezakt van positie 5 naar 20. Dat is pas balen.

Hee Robben, heb je dat blad wat ik van je heb gekregen zelf ook al wel gelezen? Er staat een werkelijk fenomenaal interview met Albers in!

Albers schreef: Het was voor mij al verpest toen hij bij Jordan reed. Publiekelijk zeggen dat Minardi een slechte auto heeft. Ik vind dat niet netjes. (...) Ik ga toch ook niet zeggen dat Jos Verstappen geen A1 Grand Prix moet gaan rijden en dat het een klote team is?
Albers schreef: Wat gebeurt er? Hij stapt uit de auto en gaat gelijk interviews geven en dan missen we Robert Doornbos in de vergaderingen. Ik ben daar zó klaar mee.
Albers schreef: Ik ben het hele seizoen diplomatiek geweest, ben voorzichtig in mijn uitspraken geweest, terwijl die anderen gewoon doorgaan met bluffen en zo, maar het publiek heeft een keer recht op de waarheid, want die wordt door allerlei partijen constant achtergehouden.
Albers schreef: Er is niemand geweest die heeft gezegd: laten we eens stilstaan bij Christijan Albers, dat was toch een beetje de underdog dit seizoen en die andere testrijder, die elke vrijdag de snelste was met een volle tank, tot de nok toe vol, want anders had hij nog sneller kunnen zijn, blablablabla. Gaat 'ie toch een Minardi rijden, maar dat was toch zo'n k*tauto? Nee hoor, daar hoor je niets over.
Albers schreef: Robert geeft geen informatie die de auto beter maakt..

En meer van dat soort gevleugelde uitspraken.
Ik ben nog steeds geen fan, maar hier scoort hij zeker punten mee!

Net als vorig jaar zou het tof zijn om met een aantal mensen mee te doen bij Inside F1. Dit is een leuk managerspel voor de F1 van 2006. Je hebt een budget, waarvan je motor, chassis en 2 rijders koopt. Uiteraard komt er een GSV-subleague.
Inschrijven kan tot de eerste wedstrijd (en dat is over 5 dagen, in Bahrein). www.insidef1.nl

Bakkie Krasse

Laat ik ook maar eens mee doen. Misschien dat ik het dan nog leuker ga vinden.

Ik doe ook wel mee, maar ik schrijf me maar niet in voor de subleague, dat zou een beetje flauw zijn. Het verschil is nu nog groter omdat ik nu nog een abonnement op het formule1 magazine heb en een boek van Tom Coronel.

Eigenlijk zouden de mensen die slecht zijn in dit spel dat moeten winnen, anders wordt het verschil alleen maar groter.

Ja stoer Robbie... Ga je nou maar inschrijven bij de subleague GSV. Het wachtwoord is 'grefo'.

ben er heeelemaal klaar voor! nog wel ff in de gsv-subleague.

moet iedereen dit keer wel zn onderdelen laten zien?

nog wel ff wat meer mensen trouwens!