Jean schreef: Oioioi, het is nu al spannend! Lang leve de regen en de nieuwe gemiddelde-van-twee-kwalificaties-regel! :D

ik vind dat helemaal geen leuke regel. Dan is er namelijk weinig ruimte voor verrassingen bij de startpositie.

Aan de andere kant kun je nu wel 2 kwalificaties kijken.

Volgens mij snap jij de regel dan niet.
Als je even de uitslag van vanochtend bekijkt zul je namelijk zien dat juist het tegenovergestelde het geval is. Verrassing alom.

Jean schreef: Volgens mij snap jij de regel dan niet. Als je even de uitslag van vanochtend bekijkt zul je namelijk zien dat juist het tegenovergestelde het geval is. Verrassing alom.

klopt, maar er komt toch een 2e kwalificatie? En die uitslag had puur met het weer te maken.

Ik snap echt niks van Minardi.

Formule1.nl schreef: Teambaas Paul Stoddart verklaarde dat hij de rechtszaak tegen de FIA heeft stopgezet. “Na een aantal zittingen, die tot middernacht geduurd hebben, heeft Minardi besloten om in het belang van de sport niet langer te protesteren.” Minardi wilde de eerste drie races met hun oude PS04B rijden, en claimde geen middelen te hebben de auto om te bouwen naar de nieuwe reglementen. Dat bleek dus wel te kunnen: “We zij zo ver gegaan als nodig was en hebben in alle haast onze auto’s omgebouwd naar de huidige reglementen. Wat ons betreft is de zaak hiermee afgedaan.”
Jean schreef: Volgens mij snap jij de regel dan niet. Als je even de uitslag van vanochtend bekijkt zul je namelijk zien dat juist het tegenovergestelde het geval is. Verrassing alom.

Komt misschien door de regen?

Klopt. Maar de grap is dat het vanavond weer helemaal andersom gegooid kan worden. Als het net zo gaat als vandaag dan zou Monteiro of Karthikeyan bijvoorbeeld wel eens vooraan kunnen eindigen.
Enorm lachen toch?

heb het niet gezien.... wel de uitslag. Ik heb bij dvhn weer een team en ik ben zeer te spreken over de resultaten van Klien!!
Montoya valt me een beetje tegen... wel leuk deelenemrsveld zo en hopen dat het wat spannender wordt dit seizoen. Zoals ik al zeg was Schumacher verre van ongenaakbaar!!!

ik heb me ook opgegeven bij dvhn... hebben jullie ook een subleague ofzo?

nou nee niet echt... vorig jaar was er een en daar deden 6 mensen aan mee... voor zover ik weet zijn wij de enige twee buffinga.... ik wil er wel een aanmaken?!

Ik doe in elk geval niet nog eens mee. Dat waren misschien wel de slechts geïnvesteerde 3 euro's aller tijden.

Respect voor Raikkonen, Barrichello (!) en Fisichella trouwens. En voor Cosworth die volgens mij een Red Bull-reservoirtje in hun motor gebouwd hebben.

En Minardi? Tja... Zonder 1e en 2e versnelling is het lastig rijden, dus geen kwaad woord over Albers. Zijn houding en commentaar vind ik zeer professioneel. Hopen dat hij het zo vol kan houden.

Het valt me trouwens op dat Ferrari de enige is die nog wat presteert met de Bridgestones.

Skippy schreef: nou nee niet echt... vorig jaar was er een en daar deden 6 mensen aan mee... voor zover ik weet zijn wij de enige twee buffinga.... ik wil er wel een aanmaken?!

mag je wel doen... ik sta gewoon weer onder buffy

ik doe mee met www.insidef1.nl

die teammanager gaat zondag pas van start. Als je vandaag voor 12 uur snachts nog GRATIS een team inschrijft dan kun je nog volledig meedoen

Ik doe ook mee, en ga uw aller ass kicken!

ah tof weer eentje erbij! nog meer mensen?

Vriend Niels

Niels Racing Team doet ook mee en heeft een ontzettend sterke samenstelling...

wat is het wachtwoord van de gsv subleague robbert?

Ik doe ook mee! Briljant team samengesteld...: Loeihard Lieffijn.

Vriend Niels
Gerard schreef: wat is het wachtwoord van de gsv subleague robbert?

prescierules

:lol:
Robbert, held!

Hoppa:

HeelHardhans is er ook bij, nu al een klassieker!