Boerema schreef: Posts zijn geïndexeerd wat betekend dat de zoek functie te gebruiken is. Maar het lukt nog niet om je tegelijkertijd in te loggen op het forum en op de site zelf, ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat mij boven de pet, Jille (heeft Armando's mooie designtjes omgezet naar een technisch werkend geheel en een genie met websites) gaat er naar kijken, ik hoop dat hij het euvel kan vinden.

Lieve webcie. Hoe staan de zaken ervoor bij Jille? Is hij al bezig geweest? En zo ja heeft hij al iets kunnen vinden of nog niet? Hoe staan de zaken er momenteel voor lieve webcie? Ik ben erg benieuwd.

Jille kwam er ook niet uit, maar hij gaat wel wat aanpassingen aan het forum maken zonder er afzonderlijk ingelogd kan worden. Een bijkomend probleem is dat de meegenomen wachtwoorden alleen werken op het forum en niet op de site zelf, als het goed is gewoon te verhelpen door op het (nieuwe) forum je wachtwoord te wijzigen, maar deze pagina bestaat nog niet. Verder heeft Jille het zelf door de week ook druk dus ik weet niet wanneer de site kan uitkomen.

awww, we waren er bijna.. Succes dan nog even!

Jille

Boerema schreef: ... dus ik weet niet wanneer de site kan uitkomen.

Diepe teleurstelling.. Is er ook niet een beetje een schatting? Bijvoorbeeld, eind van de maand, eind van het jaar, eind van de wereld?
Deze site wordt trouwens echt steeds moeilijker handelbaar, ik kan ineens ook niet meer bij de jaarbundel terwijl ik er voorheen geen last van had en hij wil me bij sommige topics ook geen reacties laten schrijven. Uiterst frustrerend.

Charlotte schreef:
Boerema schreef: ... dus ik weet niet wanneer de site kan uitkomen.

Diepe teleurstelling.. Is er ook niet een beetje een schatting? Bijvoorbeeld, eind van de maand, eind van het jaar, eind van de wereld?
Deze site wordt trouwens echt steeds moeilijker handelbaar, ik kan ineens ook niet meer bij de jaarbundel terwijl ik er voorheen geen last van had en hij wil me bij sommige topics ook geen reacties laten schrijven. Uiterst frustrerend.

Cookies verwijderen en nog een keer proberen. Ik heb nog nooit zo vaak cookies verwijderd als in de afgelopen paar weken :P

Ja I know, dat helpt ook wel, maar voor gister had ik dat nooit.. dat is toch vreemd?

Ron-Kruidhof

lol

Herbsgarden
smeerkees schreef: Cookies verwijderen en nog een keer proberen. Ik heb nog nooit zo vaak cookies verwijderd als in de afgelopen paar weken :P
Herbsgarden schreef:
smeerkees schreef: Cookies verwijderen en nog een keer proberen. Ik heb nog nooit zo vaak cookies verwijderd als in de afgelopen paar weken :P

Jan wat doe jij hier, dat plaatje is al oud

Get purple or die trying, bestaat die nog?

Nu ja, volgens mij staat dat nog altijd op de muur in de gang hier in huize Jeruzalem

Nou webcie, hoe liekt et?

Van horen zeggen, heb ik gehoord dat de site binnenkort online komt! Echt! Heel snel! Geeft niks! Proest!

WEBCIEEEE update a.u.b.!!

Same old, same old. Heb nog niks nieuws te melden.

Kan dat 'LET OP' in de topictitel (en trouwens ook de sticker) dan even weg?
Het alarmeert me steeds terwijl er dus eigenlijk net niks aan de hand is...

ik dacht al een paar keer 'what the fuck hoor ik' maar het is een filmpje!! Maar ik word niet automatisch doorgestuurd naar de nieuwe website