en aangezien wachten lang duurt is hier wat muziek om u bezig te houden:

Gaat de hoofdletter weg bij m'n gebruikersnaam of maakt dat gewoon geen knal uit

Op het forum blijft ie, de website zelf herkent hem waarschijnlijk niet.

Oké, ik snap dus niet hoe je dat bedoelt maar ik ga lekker geen lastige vragen meer stellen zodat jullie je lekker kunnen concentreren op jullie werk. Hophop! Goed bezig mensen! (beetje aanmoediging kan ook geen kwaad)

GSVnet 2.0 klinkt wel geyl! Kanniemeerwachtennie!

Barmando schreef: en aangezien wachten lang duurt is hier wat muziek om u bezig te houden:

oeh nice

Ik merk al dat de online jaarbundel en GSV docs niet meer bereikbaar zijn via GSVnet.nl
Maar ik heb me laten vertellen dat het het waard is.

Waarom vragen mensen hoe laat de nieuwe website online komt? Is al bekend op welke dag hij komt dan? Ik heb overigens geen mailtje met een gebruikersnaam en wachtwoord...

Naast berichten ouder dan zaterdag zijn ook leden ouder dan 2005 niet meer zichtbaar op de nieuwe site. Sorry.

TheoSikkema
Barmando schreef: en aangezien wachten lang duurt is hier wat muziek om u bezig te houden:

Daar reken ik dan maar op. ... En wachten duurt altijd...

Jasper schreef: Naast berichten ouder dan zaterdag zijn ook leden ouder dan 2005 niet meer zichtbaar op de nieuwe site. Sorry.

Leder ouder dan 2005? Die bestaan gelukkig helemaal niet. Zelfs Methusalem was niet zo oud.

Wow, die jongen weet echt heel veel van de bijbel

Robert schreef:
Jasper schreef: Naast berichten ouder dan zaterdag zijn ook leden ouder dan 2005 niet meer zichtbaar op de nieuwe site. Sorry.

Leder ouder dan 2005? Die bestaan gelukkig helemaal niet. Zelfs Methusalem was niet zo oud.

Leder ouder dan 2005? Dan hebben we toch te maken met oude zakken? Geen nieuwe wijn in doen. In dit geval geen nieuwe site.

Waar blijft 'ie nou..?

Er waren vanmiddag technische problemen wat betreft het indexeren van alle posts op de website. Vanmiddag is dit mislukt, nu proberen we het opnieuw. Zoiets zou nodig zijn om de functie "actieve topics" te behouden. (amirite Siebrand?)

Getsie, balen is dat. Succes nog dan en maak er niet al te veel nachtwerk van.

Het liefst hadden we de site inderdaad vanavond online gegooid, maar we zijn een nieuw probleem tegengekomen, waardoor het inloggen op de nieuwe site nog niet werkt. Vandaag gaat het denk ik niet meer lukken helaas, we doen ons best en in het bijzonder siebrand om de problemen op te lossen.

Siebrand is een HELD!

Goed bezig!!

Wow, echt een vette site! Zo mooi had ik het niet verwacht...