Daar hebben we toch die 2000 euro voor gereserveerd? ik zeg doen.

Holsappel schreef: Daar hebben we toch die 2000 euro voor gereserveerd? ik zeg doen.

Niet nodeloos geld verkwisten he? Het gaat tenslotte om maar 3 letters.
(waarom ga ik hier serieus op in?)

Hoezo, je hebt dan toch.een veel herkenbaardere site naam voor je vereniging

Ik denk niet dat het een significant verschil oplevert.

Precies, als je zoekt op 'GSV Groningen' kom je aardig goed terecht.

Daarbij, spannond! Als ie er een beetje tof uitziet enzo ben ik tamelijk vergevingsgezind :)

Gemiste kans.

C.A. schreef: Alle posts overschrijven en weer intypen.

/\ ! Waag het niet onze printer te gebruiken om het hele forum af te drukken en archiveren. Dat zou dan overigens een archief worden met een hele lage informatiedichtheid...

Ursa schreef: Precies, als je zoekt op 'GSV Groningen' kom je aardig goed terecht. Daarbij, spannond! Als ie er een beetje tof uitziet enzo ben ik tamelijk vergevingsgezind :)

Fingers crossed ;)

Hoe laat gaat ie de lucht in? 8DDD

Precieze tijd is onbekend!

oooohikvindhetzospannendendieoudesitelijktmetdesecondelelijkertewordenoooooohikbenzobenieuwdnaardenieuweoooooooh

Jullie zijn verschrikkelijk! Ik ben nu de hele nieuwe site aan het kopiƫren en dan ga ik de gebruikers overzetten, als dat mis gaat ben ik de pineut...

ik kreeg net een mailtje met daarin mijn gebruikersnaam en als wachtwoord niets...

whoe dat was een spannend mailtje zeg

Edje schreef: ik kreeg net een mailtje met daarin mijn gebruikersnaam en als wachtwoord niets...

Ik ook.

ps. Is dit het alarm voor de nieuwe website?

Ja dat klopt. Als ik me niet vergis, word op dit moment iedereen toegevoegd door Siebrand.

EDIT: Je wachtwoord blijft hetzelfde (net als je gebruikersnaam)

Gebruikers staan erin, en wachtwoord is inderdaad hetzelfde. Toch is er nog steeds veel te doen dus jullie kunnen allemaal rustig verder studeren.

Ik kreeg een mailtje zonder wachtwoord. Is dat normaal?

Lees de posts hierboven^

Ofzo. Ja dat is normaal. Btw je gebruikersnaam en wachtwoord werken niet op dat login schermpje, bespaar je de moeite.

Forum is momenteel bezig om een zoekindex te maken dit kan minuten tot uren duren, vorige keer duurde zoiets 2 uur.