Barmando

Lieve GSVers,

Sommigen van jullie voelen het al aankomen: de nieuwe site van de GSV!
Sinds zaterdag is alle data van de oude site overgeplaatst naar de nieuwe site. Dit brengt wel een klein probleempje met zich mee, alle posts geplaatst sinds zaterdag zijn niet meer zichtbaar op het forum van de nieuwe site.
Wij als Webcie kijken of dit probleem verholpen kan worden. Houdt u er dus rekening mee dat alles wat u nu op het forum zet niet meer zichtbaar zal zijn zodra de nieuwe site online is.

Met vriendelijke groet namens de Webcie,

Armando

ceci n'est pas une post

Alle posts overschrijven en weer intypen.

Wat is eigenlijk het webadres van de nieuwe site? Als het gsvnet.nl is, hoe gaat deze site dan heten?

het webadres blijft hetzelfde

En de andere dan?

De oude site komt op een plekje waar de digitale zon nooit schijnt, zogezegd.

Of in een museum.

Of op een USB-stick, net als "The Sword a Thousand Truths".

Barmando schreef: Of op een USB-stick, net als "The Sword a Thousand Truths".

South Park :D

Waarom geen gsv.nl ofzo

Holsappel schreef: Waarom geen gsv.nl ofzo

Dat kost weer paar honderd euro.

jaspermann schreef:
Holsappel schreef: Waarom geen gsv.nl ofzo

Dat kost weer paar honderd euro.

Dit klopt, minimaal 500 a 600 euro.

Waarom is er toentertijd eigenlijk voor gsvnet gekozen dan? Zit daar nog een reden achter of heeft iemand gewoon maar wat gedaan.

Charlotte schreef: Waarom is er toentertijd eigenlijk voor gsvnet gekozen dan? Zit daar nog een reden achter of heeft iemand gewoon maar wat gedaan.

Dit zou ik niet weten. Toen bestond ik nog niet.

Archivaris, onderzoek dat 'es?

Kijk in de jaarbundel naar het telefoonnummer van Roberto Postma, even hem bellen vragen, klaar. Geen archivaris voor nodig. Zie verder het artikel van amice Knapper uit

Dit artikel zal u ook het één en ander leren over de autonomie van de website en waarop zeiken op de Webcie niet helpt.

Ik weet vrijwel zeker dat een paar jaar geleden het domein www.gsv.nl bezet was. Volgens mij door één of ander bedrijfje, maar het kon ook iets anders zijn, ik weet dat in ieder geval niet meer zeker

Als dat het argument is. Lekker actueel

Ron-Kruidhof

gsv.nl kost dan inderdaad 500 euro, maar is eenmalig en heb je wel mooier adres

kan vast wel uit de ramcie-pot

Niet zulke nare dingen zeggen Ron. Dit wordt een jaar met een goeie actie hoop ik.