Tijd voor een update!! Wat zijn de vorderingen?

Posts zijn geïndexeerd wat betekend dat de zoek functie te gebruiken is. Maar het lukt nog niet om je tegelijkertijd in te loggen op het forum en op de site zelf, ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat mij boven de pet, Jille (heeft Armando's mooie designtjes omgezet naar een technisch werkend geheel en een genie met websites) gaat er naar kijken, ik hoop dat hij het euvel kan vinden.

Goed bezig Boerema! Thnx voor de info. Ik ben benieuwd.

Edje schreef:
Robert schreef:
Jasper schreef: Naast berichten ouder dan zaterdag zijn ook leden ouder dan 2005 niet meer zichtbaar op de nieuwe site. Sorry.

Leder ouder dan 2005? Die bestaan gelukkig helemaal niet. Zelfs Methusalem was niet zo oud.

Leder ouder dan 2005? Dan hebben we toch te maken met oude zakken? Geen nieuwe wijn in doen. In dit geval geen nieuwe site.

En als ze bedoelen leden van vooooooor 2005, dan wil ik nog wel even formeel protest aan tekenen! Na al die jaren trouwe dienst....

Wat doet het euvel met de E.T.A. van de nieuwe site?
Verder goed bezig Siebrand, leuk dat je ons op de hoogte houdt!

Haha, natuurlijk is dat niet zo. Ik ben van het jaarverband van 2004 en nog gewoon lid, dus dat komt heus wel goed.

In 2004 was ik dertien

Boerema schreef: Posts zijn geïndexeerd wat betekend dat de zoek functie te gebruiken is. Maar het lukt nog niet om je tegelijkertijd in te loggen op het forum en op de site zelf, ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat mij boven de pet, Jille (heeft Armando's mooie designtjes omgezet naar een technisch werkend geheel en een genie met websites) gaat er naar kijken, ik hoop dat hij het euvel kan vinden.

Van dit soort updates word ik blij, ondanks de spelfouten. Goed bezig.

Goed bezig webcie; ben benieuwd!

ETA is weer onbekend, er worden nog wat aanpassingen gedaan en als ook zo werkt als we hopen dan lukt het waarschijnlijk deze week nog om over te gaan. Zo niet, tja...

Uh-oh, heeft iemand die uitspraak van Mark over 'volgend weekend' wel afgeklopt dan?

Boerema schreef: ETA is weer onbekend, er worden nog wat aanpassingen gedaan en als ook zo werkt als we hopen dan lukt het waarschijnlijk deze week nog om over te gaan. Zo niet, tja...

Die Spanjaarden zijn ook niet zo snel, het zal wel volgende week worden.

Basken zijn dat.

Charlotte schreef: Uh-oh, heeft iemand die uitspraak van Mark over 'volgend weekend' wel afgeklopt dan?

Dat is mijn BK weekend dus als het voor vrijdag niet lukt dan wordt dat hem sowieso niet.

Ja, en mijn BK weekend ook. lol.

Nog nieuws?

Charlotte schreef: Nog nieuws?

Behalve dat de helft van de webcie op een veel te relaxt bk-weekend was niet denk ik..

Ja want jij hebt een te relaxt weekend, leuk voor het delen.

Frustratie? Of moet ik even vragen hoe jouw weekend was? :P