HaJee schreef: Het is waar en die hebben ze gewoon van leden gekregen... schijnt. Er is niet een softwarematige lek, als ik het goed begrepen heb.

Da's wel erg raar. Zitten er mensen voor te zorgen dat er buitenstaanders in het interne gedeelte mee kunnen lezen?

Dat is wel wat ik woensdag gehoord heb.

Sja de webcie kan heel veel, maar een iris-scan als authenticatie voor het interne gedeelte van dit forum, zit er vooralsnog niet in...

Lijkt me toch wel handig om erachter te komen wie dat zijn. 't Is toch volgens mij niet echt de bedoeling dat jan en alleman op het interne gedeelte kan komen. En zeker geen tukkers... :)

Is het nu nog een bezwaar als hij 'open' gaat?

ik heb namelijk een VGSTer online nu die zegt dat de ww weggegooid worden (ze willen er verder nix mee) maar zouden het topic nog wel graag willen kunnen lezen.

De grap is nu toch voor bij. Kannie extern?
Done

Ik heb m'n wachtwoord al gewijzigd en ook mijn post weer aangepast.
Ze hebben inderdaad een eigen inlognaam enzo. Tom van Dijk iig wel volgens mij.

he Tanja,
je moet maar gauw een keer komen eten he, gewoon alleen dan maar, want de rest van de senaat (behalve Gerard) liep het gehele etentje op en neer van de tafel naar hun telefoon, naar de computer en weer terug naar de tafel, erg gezellig.
Maar als je komt gaan we zeker weer ons best voor je doen hoor, dat heb je wel verdiend :!:

TanjaNee schreef: Ik heb m'n wachtwoord al gewijzigd en ook mijn post weer aangepast. Ze hebben inderdaad een eigen inlognaam enzo. Tom van Dijk iig wel volgens mij.

8)

wat belachelijk zeg!

Iedere bezoeker van de site kan zich registreren. Om intern te kunnen komen moeten wij de GSV'ers alleen nog wel aan de groep GSV toevoegen. We hebben inmiddels rond de 600 gebruikers, maar daarvan kunnen alleen GSV'ers intern.

Het wordt pas een probleem als anderen wachtwoorden van GSV'ers hebben. Dan kunnen niet-GSV'ers via hun account intern meelezen.

Een Tom van Dijk heeft wel een account, maar kan niet intern. Zie ook de al dan niet aanwezige GSV-logo's links van elke post.

Idd.
Bovendien dit:
ik heb op verzoek dit topic extern neergezet (zoals gezegd) en in dat msn gesprek heeft de VGST-er (alias Gralokar, wie kent hem niet :S) gezegd dat het wachtwoord van Tanja gewist zou worden. Bovendien is die nu gewijzigd, dus ik neem aan dat nu alleen GSV-ers intern kunnen. en geen VGST-ers of andere externen.

En aan GSV-ers de verantwoordelijkheid om daar zuinig op te zijn. Het is niet de bedoeling om de inloggegevens 'zomaar' prijs te geven.

(In het geval van onze abactis is het even een ander verhaal. Daar kon ze mogelijk niets aan doen.)

Carloz schreef: (alias Gralokar, wie kent hem niet :S)

Oh, wilde hij me toevoegen op MSN? :D

Heb je em geblokkeerd?

Jean schreef: Een Tom van Dijk heeft wel een account, maar kan niet intern. Zie ook de al dan niet aanwezige GSV-logo's links van elke post.

als hij wil komt hij er wel op hoor.....

Carloz schreef: Heb je em geblokkeerd?

Ja, met zo'n naam en email adres word ik achterdochtig. Bovendien had ik om de een of andere reden al eerder dat onbekenden contact met me zochten, dus heb ik hem geblokkeerd.

Henri!! schreef: als hij wil komt hij er wel op hoor.....

Nee hoor.

HaJee schreef: [..] Oh, wilde hij me toevoegen op MSN? :D

Dat was ik inderdaad. Overigens is 'toevoegen op MSN' niet nodig om een MSN-gesprek met iemand te hebben, maar dat terzijde.

ik zag idd een gespreksscherm... maar dat inderdaad terzijde.

Hinneke schreef: he Tanja, je moet maar gauw een keer komen eten he, gewoon alleen dan maar, want de rest van de senaat (behalve Gerard) liep het gehele etentje op en neer van de tafel naar hun telefoon, naar de computer en weer terug naar de tafel, erg gezellig. Maar als je komt gaan we zeker weer ons best voor je doen hoor, dat heb je wel verdiend :!:
] Lijkt me gezellig!

Leuk in de UK!