Mensen, jammer da'k het wat laat meekrijg, maar: veel succes en plezier. Ennuh, wees niet te hard voor m'n neef he. Hou ons op de hoogte!

Zit ik een half dagje niet op internet, krijg je dít! Hoe staan de zaken er nu voor?

Animal schreef: Zit ik een half dagje niet op internet, krijg je dít! Hoe staan de zaken er nu voor?

We hebben net gehoord dat er op dit moment een biertje wordt gedronken in Enschede.

Hanke schreef: [..] biertje

laat me 1 keer raden, is Henri L. ook mee?

He ik ben dit wknd ook in Enschede, misschien kan ik een VGST'er vangen. :lol:

Nou, dat was loos!

Het is vet gezellig hier. De VGST is echt tof en we hebben het vollop naar onze zin

Zwier: succes met je tentamen, ik ga op bed
(ja het was gezellig...) :drink: :drink: :drink: :drink:

Zo! De laatste lichting is zojuist met de eerste trein weer in Groningen aangekomen. Dat was me het nachtje wel zeg. Prima voorbereiding op een echte GSV-soosavond. Iedereen bedankt voor de medewerking!

En Tanja succes met de Thuiszorg, van 10 tot 5... Want daar deden we het toch allemaal voor?

Details?

Geertsma schreef: Details?

Foto's?

Ook ik ben niet op de hoogte geweest van de spannende ontwikkelingen in Groningen en in Tukkerland, maar goed. Foto's zouden inderdaad de boel een aardig esthetisch tintje geven.

Ik kan mij trouwens nog een tijd herinneren dat je geen reden nodig had om elkaars Senator voor kortere of langere tijd te lenen. Ik schaar deze actie van onze tukkervriendjes dan ook maar onder het allesomvattende zelfstandig naamwoord: verloedering. Dat zij hier de naam studentikositeit aan willen verbinden zegt meer over hen dan over de studie-objecten die wij kunnen leveren.

Ik ben trouwens zeer nieuwsgierig naar de uitkomst van het wetenschappelijk experiment. Is er afgesproken dat wij een duplicaat van het rapport van de kwestkie ontvangen?

@ Tanja: We hebben nog wel een paar gangen over gehouden van het etentje gisteravond, dus als je klaar bent met werken mag je vanavond alsnog wel langskomen om te komen eten, lijkt me gezellig!

Volgens mij is Tanja nog steeds gebanned...

Zo, dat was me het nachtje wel. Ik durf niks meer neer te zetten, want die Tukkers kunnen, ook zonder Tanja, nog zo op ons forum meelezen :?. De post waarin stond dat we met 11 man zouden komen, stond via een geleende beamer groots geprojecteerd op een scherm tijdens de HV, dus dat we kwamen was al bij iedereen duidelijk...

De vraag voor ons was alleen nog waar ze zaten. De kerk en het adres die hier op het forum genoemd werden bleken niet de juiste. We hebben de koster meerdere malen gebeld, maar hij bleef volhouden dat de VGST daar vanavond niet zat. Uiteindelijk zijn we via de zus van Tessa v/d Woude, de Broer van Tanja en nog wat meer contactpersonen toch achter de locatie gekomen. De twee mensen die met de trein waren hadden nog net tijd genoeg om de buschauffeur naar 'een vergaderplek, ergens bij een kerk waarschijnlijk, in die buurt' te laten rijden.

Op de HV zijn we vervolgens naar binnengestormd. De Pedel - die overigens een belachelijk lelijk pak heeft daar - was net te laat om ons aan te kondigen. Op de HV hebben we vervolgens het jullie-zijn-allemaal-lullen-lied gebrald, en vervolgens hebben we Tanja weer teruggepakt.
Iedereen begreep dat we niet voor niets 2 uur hadden gereden (Ellen en Cor bedankt nog) dus werd de port tevoorschijn getoverd, zodat we nog even de amicitia konden drinken in de pauze van hun HV. De praeses vd vgst stond er echter op dat de HV nog afgemaakt moest worden, en na 5 kwartier amicitia drinken hadden we het daar ook wel een beetje gezien. Er werd door de Senaat een kast voor ons geregeld waar we nog even af zouden kunnen pilsen. Een auto, met Cor, Tanja en Zwier, vertrok toen overigens reeds huiswaarts.
In de kast hebben we vervolgens nog relaxt een aantal biertjes weg kunnen tikken, en hebben we de Senaat der VGST (die nog op de HV zat) er van kunnen overtuigen dat beide kasteigenaren ondertussen ontvoerd waren en aan de brug bij Balkbrug hingen. Wel een komische situatie maar temeer daar beide Twentsche amici ook mooi meewerkten.
Rond een uur of 03:00 is tenslotte de laatste auto weer noordwaarts gegaan, zodat we nog een beetje konden slapen. De laatste drie overgeblevenen hebben de trein van 05:00 gepakt.

Tanja dus weer terug, prima avondje in Twente gehad, maar een tegenactie moet nu natuurlijk wel komen!

Hmm, beetje jammer deze actie. Ik heb juist dit weekend luidkeels lopen verkondigen tegenover twee VGST'ers die van plan zijn in de toekomst mijn zwagers te gaan worden, dat hun ramacties tegen de GSV altijd jammerlijk mislukken.

't was gezellig inderdaad. terwijl die groep van 3.00u vertrokken was, zaten Roelof, Feike en ondergetekende nog in huize Dilemma, alwaar spoedig te telefoon ging: "Weet jij waar die aardlekschakelaar zit?" Van Biessum kon het niet laten en heeft ff de stroom uitgeschakeld, zodat de HV, die toch al te lijden had van de wet van Murphy, wederom onderbroken was. Maar met wat hulp was het licht weldra gevonden zodat er weer driftig gestemd kon worden.

Het was de hoogste tijd om wat te eten, dus na de toastjes werden er tosti's gebakken in zonnenbloemolie. Moet kunnen, maar die dingen vullen ruig en waren behoorlijk vet. Vervolgens waren wij getuige van een lamheid bij VGST'ers die ons soms toch wel deden fronsen: borden vlogen door de lucht en spatten uiteen, oren werden doorgesmeerd en wat niet al. Iets na half vijf kwamen twee Senatoren langs om stoom af te blazen en dingen uit te praten, want ze waren behoorlijk pissed. Vanuit onze kant was het een geweldige grap, maar voor hen die een HV stonden te leiden, was het minder leuk... Roelof ging daar wel in mee en er zal vast nog wel wat over gezegd worden.
Hoe dan ook, iets na vijfen was het de hoogste tijd om die trein te halen, die dan ook nog net gehaald is. Met dutjes van station tot station zijn we uiteindelijk in Groningen aangekomen, alwaar ik vele mensen tegen kwam die weer aan het werk gingen, terwijl ik toch nog maar een paar uurtjes ben gaan pitten.

Verder wil ik graag zoveel mogelijk quotes horen, want ik kan me weinig herinneren :roll: dus wie helpt ff? Vooral Ellen kon er wel wat van...

agent_Fox_Mulder

He wat grappig was Tanja ontvoerd, let je even niet op en dan is ze al weer terug.

Die gtst'ers noemde iemand die vgst'ers

ik ben benieuwd naar foto's...


"en dat is allemaal onder m'n tentamentijd gebeurd."