Biezema

Zojuist werd ik gebeld door kris van de kamp dat tanja en joanne ontvoerd worden door de VGST. Hij had Joanne aan de lijn en die riep dat ze ontvoerd werden. Er zouden onbekende jongens voor de deur gestaan hebben en naar boven gekomen zijn.

ook op msn kregen we dit bericht:

02-02-2005 15:26:23 Henk Tanja he ben je er nog 02-02-2005 15:26:54 Tanja Henk ik word ontvoerd 02-02-2005 15:26:55 Tanja Henk twente 02-02-2005 15:27:05 Henk Tanja waarom ben je er nog dan?

Wat er van waar is???? Als mensen meer weten... laat het horen!!!!

NIEUWS

Ellen moet naar het station!!! Binnen 15 minuten!!! Iedereeen die daar in de buurt is daarheen dus! UB gangers dus ook!!!

Ze zijn met 2 autos ongeveer 10 man VGST

Zal ik de politie alvast bellen :D?

GSVers kunnen contact opnemen met Mij 06-22748406 of roelof 06-47906768.

om 5 a 10 over bij het station!

check (VGST forum)

We moeten dus uitvinden waar die AV wordt gehouden vanavond!

dat kan overal zijn.. een dergelijk kleine vereniging stop je overal weg... kan zelfs in doos nummer 10 aan de oude markt :|

Wel thof dat er binnen een kwartier ongeveer 50 GSV'ers op het station staan. Weer jammer dat die lui niet meer kwamen opdagen, of toch, in elk geval wilde Ellen zich 'vrijwillig' laten meenemen. Anders zit Tanja er ook maar alleen.

zijn ze nu weg of nie?

pauper van VGST schreef: De Senaat roept u op om allen vanavond naar de AV te komen. Verder is elke communicatie met een GSVG'er verboden ivm locatie AV. Communicatie richting GSVG verloopt via Senaat.

volgens mij zitten ze meestal in de Immanuelkerk.

Ohw ik zie ook net dit staan:
De 109e AV zal om stipt 19.30u beginnen. Vooraf is er warme 'Mensa' maaltijd. Voor de maaltijd dient u zich in te schrijven via de site. Ook is het mogelijk, indien u werkelijk verhinderd bent om te komen, om u uit te schrijven en uw schriftelijke stem te geven.

Dus we kunnen ook eten vanavond daar.

Kheb toch al met 2 vgst'ers contact gehad, maar over die AV willen ze jammer genoeg niks kwijt.....

het schijnt dat we zelfs uitgenodigd zijn voor het ontbijt, dus we kunnen lekker overblijven in Twente.
Om 19.17 gaat er een groep met de trein die kant op. Ook zijn er 3 auto's of zo geregeld die ook rond die tijd vertrekken.
Die kerk is hier:

Wicher Nijkampstraat 95

Ik ben nog gewoon in Groningen. Ze zagen alle gsv'ers staan en zijn daardoor direct doorgereden. (ze wouden mij alleen meenemen als er geen gsv'ers zouden staan, maar dat doen we natuurlijk niet...)

meer info volgt.....

ohoh ik vind het zoooo spannend ooohhhh....

Gaan er mensen met de auto?? Is er nog plek? Ik heb namelijk weekendov.

Hmm, zouden ze die AV daar gaan houden denk je? Als ze 'm altijd daar hebben kan het best wezen dat ze hem nu juist ergens anders houden... :roll:

Waarom niet ff een VGST'er vastgehouden. Had je er ook niet heen gehoeven...
Maareh, geen kwaad woord over Twente hoor, stoere actie :shock:

Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!

TuttieRuthie

Tanjaaaaaa! Volhouden he mamma!!! ;)

wil dit zeggen dat er vgst'ers meelezen? of dat Tanja toevallig een nog harde ezelskaak zag liggen.. de vgst'ers verslagen heeft en weer veilig achter haar pc beland is?

Het bericht van Tanja is gepost vanaf een ip adres uit Twente, dus dat er Twentenaren meelezen is niet uitgesloten...

da's kl*te...