kwoot: das klote kwoot
ook dit lezen ze mee; kuis je taal!

oftewel, de vgst'ers weten nu gewoon precies wat we evt gaan doen, niet zo handig, maar als er auto's gaan.. nog een plek vrij?

Als jullie met de auto komen, zouden jullie dan alsjeblieft een plaatsje vrij willen houden? Dan kan ik morgen weer op tijd aan het werk.

Maar ik zou het gezellig vinden als jullie allemaal zouden komen...

Het is nog niet geheel duidelijk of er vanavond werkelijk een alv is. De koster had het over morgenavond, maar weet het niet zeker.

Het is iig de bedoeling om vanavond met zoveel mogelijk GSV-ers richting Enschede te gaan om Tanja te vergezellen.

De bedoeling is om 19.17 uur met de trein, maar daar wordt nog even over overlegd.

Anders blockt de webcie Tanjanee ff

vanavond is wel de AV hoor!! en ik ben echt Tanja!!!!

vanavond is wel de AV hoor!! en ik ben echt Tanja!!!!

Amicae amicique,

De dag van vandaag is een schone dag. We mogen u namelijk meedelen dat de VGST wederom heeft getriomfeerd. De tijd voor een geniale ontvoering is namelijk gekomen, en de actie heeft vanmiddag plaatsgevonden: een senator van de GSVG is ontvoerd ter ere van de VGST.

Zoals u allen weet is de VGST een vereniging die intellectuele vorming hoog in haar vaandel heeft. Dankzij deze drang voor intellectuele verdieping, heeft de VGST besloten om zich te verdiepen in de Kwestie der Studentikoziteit. De commissie die de taak heeft gekregen om dit uit te werken is de QuestCie. Als doel is gesteld om de volgende vragen te beantwoorden:

Wat behelst studentikoziteit?
Wiens schuld is dat?

Zoals het bij elke VGST-commissie gaat, heeft de QuestCie getracht om haar taak zo goed mogelijk uit te voeren. Naast intellectuele gedachten over studentikoziteit, zag de commissie in dat een wetenschappelijk experiment noodzakelijk zou zijn om deze complexe vraag te beantwoorden. De commissie is op zoek gegaan naar een mogelijke schuldige van studentikoziteit. De commissie trok haar conclusies na het zien van de volgende foto:

Amica Van der Vegte, abactis der GSVG, moest ondervraagd worden. Ze moet zich ongetwijfeld verdiept hebben in de kunst der studentikoziteit. Zou zij meer weten van het mysterie? De QuestCie heeft de daad bij het woord gevoegd, en ze is vanmiddag uit Groningen opgehaald.

Voor de verontruste GSVG' ers: amica Van der Vegte kom wel weer thuis. En ze wordt goed verzorgd, op het moment is ze van een banaan aan het smullen. En als u wilt kunt u haar natuurlijk ook ophalen..

Dit zijn alle mededelingen voor dit moment. Foto's zullen nog gepubliceerd worden.

Met amicale groet,
De QuestCie der VGST,
Gijs Kant
Jos Havinga

Het bovenstaande en het huidige bericht zijn dus een reactie van de QuestCie der VGST via de account van amica Van der Vegte.

Ik vraag me af wie dit gelooft :lol:

Wie gelooft mij niet? Help!!!!!

Het is duidelijk dat ze zich vervelen daar in Twente! Zullen we voor wat vertier zorgen daar?

Neemt er ook iemand tie-wraps mee?

ligt ze niet gewoon net als het vaandel bij chris havinga in de gangkast?

of staat ze onder de douche bij Snoep

ik heb wat gehoord over een kluisje in de Ubee :roll:

Micky Hotlove schreef: ligt ze niet gewoon net als het vaandel bij chris havinga in de gangkast?

Nee, dat is dus Els.

Tanja is inmiddels geblokt dus wat er nu gezegd wordt kan ze niet meer lezen.

De Senaat nodigd iedereen uit vanavond naar Enschede af te reizen.
Om 19.17 uur zullen er GSV-ers vertrekken en ook zullen dan 2 autos die kant opgaan (zitten al vol).

Wat we er gaan doen is nog niet duidelijk, iig zullen we Tanja ophalen.
Neem ook een slaapzak mee, om eventueel te kunnen blijven slapen. :)

Zorg aub ook voor voldoende camera's. Ik kan niet mee. :cry:

Ok... Er zijn nu 11 mensen richting Twente vertrokken, waaronder ik.

ja idd rete jammer dat die lui niet op kwamen dagen vanmiddag, loop ik daarvoor voor te doen als zijnde een onschuldige lifter. Maar is geen mooie taak voor de spac om eens een touringcarretje te regelen en er dan heen te gaan. Met trein is niet aanlokkelijk maar voor zo'n schoolreis uitje lopen waarschijnlijk meer mensen warm.