Heuhh in pak?
Misschien zit dat erin....
Ik vind namelijk dat een coach alleen in pak mag lopen als zijn (of haar) team top-prestaties heeft geleverd. Dus wie weet dat ik in de dames-finale in pak rondloop.

Daarvoor is er van jullie kant wel een aggressieve speelstijl nodig :twisted: :sword:

Trouwens, waar haal je Edwin ten Kate vandaan? Ik keek net namelijk ook ff op de pvt-site, die er idd niet slecht uit ziet, maar ik zie ém werkelijk nergens.

regels schreef: 2.2.4De coach is dan medeverantwoordelijk voor het team met inbegrip van gedragingen van de spelers. 7.3 De contactpersoon /coach is tijdens het toernooi verantwoordelijk voor het team en de speler(s) welke hij of zij heeft aangemeld.

Wat een verantwoordelijkheid :8 Het staat er zelfs 2x in :D.

nethoogten schreef: Dames B: 2.24 meter
Okay, weten we dat ook weer voor morgen. Is iedereen erbij? Kunnen we dan nog even vooral op het systeem oefenen. En natuurlijk de puntjes op de I zetten. (i)
Carloz schreef: Trouwens, waar haal je Edwin ten Kate vandaan? Ik keek net namelijk ook ff op de pvt-site, die er idd niet slecht uit ziet, maar ik zie ém werkelijk nergens.

hij staat niet op de site zelf maar wordt genoemd op het pvt forum,vandaar...

Zo zeg, die site is erop vooruitgegaan! Zo'n coach in pak: heeft wel wat...

check: www.pvt-online.nl

HBO Leeuwarden is definitief uitgevallen. Daarvoor komt een team van Gomarus/ MAC in de plaats. Dus als het goed gaat geen wijzigingen in het wedstrijdschema. :D

Hier nog een promofilmpje (4,5 MB ). Egbert Greving staat er ook op :)

http://www.pvt-online.nl/teaser.mpg

Hoe heb je die dan zo snel kunnen ontdekken?

Carloz schreef: Trouwens, waar haal je Edwin ten Kate vandaan? (...) die er idd niet slecht uit ziet,

Wat is dit nou, Roberto???

Sjonge, Loesje...
Zo kan ik het ook!

loesje schreef: quote-tijdstip: Geplaatst: Maa Feb 16, 2004 11:32
He Minke, vanavond weer genieten van Edwin (...) mooi (...) vanavond!
Carloz schreef: Hier nog een promofilmpje (4,5 MB ). Egbert Greving staat er ook op :) http://www.pvt-online.nl/teaser.mpg

met onze bejaarde computer kan ik die dus niet openen, misschien kun je even visualiserend (?) vertellen wat er gebeurd?

Als je via de site download lukt het mij wel! Je ziet wat foto's van PVT 2003 (en blijkbaar ouder) voorbijschieten.

nee dat lukt ook niet, we missen een of ander bestandje helaaaaaas!

Bij mij speeltie em niet af in Winamp, maar wel in de windows mediaplayer.

Eventueel moet je even de nieuwe(re) versie van de mediaplayer downloaden; maar bij mij lukt het dan wel...

Hallo allemaal! Het is bijna zover....
Voor wie bij de zaal staat zonder spelerskaart: gewoon naar binnen gaan en anders mij even bellen. Roberto en ik hebben om 13.45 uur afgesproken ons te melden.

Groetjes!