Hoi Marianne,

Leuk als je komt de 15e! Gisteren vond ik zelf de "training" wel een succes. Helaas gaat het niet lukken nog een keer op een donderdag een zaaltje te huren bij de ACLO. We kunnen alleen voor 16.00 uur zaaltjes huren en dan kan bijna niemand. Dus zijn we gebonden aan vrije-volleybal-uurtjes. Een aantal van ons gaan woensdag ook volleyballentijdens het vrije-aclo-uurtje.
Voor het kerstvolleybaltoernooi heb ik nog niet genoeg spelers. Laat je het dan zo snel mogelijk weten of je nog meedoet?

Groetjes Francis.

Hoi Wim,

Je kunt nog meedoen hoor, de 18e!
Dan bestaat ons team nu uit:
Roberto,
Hans,
Wim,
Miranda,
Liesbeth,
Josephine
Francisca

LAATSTE KANS:

Om je op te geven voor het KVT op 2 januari.
Omdat we nog steeds niet genoeg spelers hebben ben ik op zoek gegaan naar mensen buiten de GSV die zin hebben om mee te doen. Alleen deze week hebben GSV-ers nog voorrang op niet-GSV-ers. Dus kun je nog mee te doen, of heb je al toegezegd maar staat je naam hier nog niet tussen: laat het dan snel weten!

Tot nu toe heb ik staan:

  1. Minke
  2. Josephine
  3. Dineke (vanaf 12.00 uur)
  4. Lydia
  5. Francisca
  6. (Marianne?)
  7. ???????

Wedstijdschema en plaats worden pas in week 51 bekend gemaakt!

Gisteren waren een aantal mensen nog een beetje vaag over het feit of ze wel/niet meededen de 18e. Laat je het zo snel mogelijk weten als je nog mee wilt doen? We kunnen er eventueel nog 2 teams van maken.

Groetjes Francis.

hoooi!

sorry van gisteren met de training maar ik heb iets in mijn pols waardoor ik hem wel naar achteren kan klappen maar niet naar voren kan klappen. vandaar dat ik dr gisteren niet was. met het kvt kan ik hoogstwaarschijnlijk ook meedoen!

joanne vd z

Mooi, dan zijn we bijna compleet en kunnen we in elk geval spelen.
Voor 2 januari:

  1. Minke
  2. Josephine
  3. Lydia
  4. Francisca
  5. Joanne?
  6. Marianne?

En 7. Dineke (vanaf 12.00 uur)

Of bedoel je het KVT van 18 dec., Joanne?
Beterschap met je hand. Wel een raar fenomeen!

Tof, zo'n happietaria slotfeest. Kunnen we met z'n allen na de KISS wel even heen.

ahum... ik kan vanmiddag niet trainen, want ik heb een cursus op school waar ik niet onderuit kan. Helaas. Ik was het even vergeten.

beetje jammer...
maar het is niet anders!

Het Kiss-toernooi begint morgen om 19.30 uur in de HES-hal. Het is fijn als jullie er iets eerder zijn, dan kunnen we nog even inspelen. Omdat we aanvakelijk met 8 spelers waren zijn we samengevoegd met een team met 4/5 spelers. De teamnamen zijn "de kerstballen" en "de feestlichtjes". Het is aan jullie of we de teams gaan mixen of dat er gewoon 2 spelers met het andere team meedoen. Tot morgen!
Groetjes Francis.

De PVT-selectie is bekend!
De teamsamenstelling is als volgt:

Buitenaanvallers:

  1. Marianne
  2. Loes
  3. Miranda

Midaanvallers:

  1. Dineke
  2. Josephine
  3. Minke

Spelverdelers:

  1. Liesbeth Huisman
  2. Francisca

Helaas hebben we niet iedereen kunnen selecteren voor PVT. Het spijt ons oprecht maar 8 spelers van de 12 te kunnen plaatsen. Helemaal daar een aantal van jullie betrokkenheid en inzet hebben getoond. Als reserve hebben we aangemerkt:
1ste keus – Joanne van der Zee
2e keus – Jolanda Zuidema
We hopen van jullie dat je beschikbaar wilt blijven; zodra iemand uitvalt hoor je van ons.

Groetjes!
Roberto,
Francisca

Jippie!!!!!!!!! We gaan komend jaar minstens voor de finale als ik dat zo zie!

Uiteraard!

Het programmaboekje voor het KVT is binnen!
Het toernooi wordt op 2 januari gespeeld in de ACLO, in de Struikhal.
Wij spelen op veld 1.
Bij ons in de poule zitten:

  1. Gomarus1
  2. MensoAltingCollege2
  3. HBO Zwolle
  4. GSV Groningen
  5. Gomarus2
  6. MAC1
    Het toernooi begint om 9.30 uur, om 14.45 uur is de prijsuitreiking. We spelen op tijd, wedstrijden van 20 minuten.
    De toernooikosten zijn 20 euro per team, dus vergeet niet wat euro's mee te nemen! Tot dan!

Beste Marianne, Loes, Miranda, Dineke, Josephine, Minke, Liesbeth H.,

De voorbereidingen van PVT zijn begonnen. Om alles spoedig te laten verlopen heb ik jullie medewerking nodig. Graag ontvang ik voor 7 januari a.s. het wedstrijdgeld en de pasfoto's. Het wedstrijdgeld bedraagt 15 euro p.p. Dit kun je aan mij geven (Plutolaan 8) of overmaken naar bankrekeningnr: 30 27 35 895 t.n.v. J.C.F. Kleeman te Zwolle.
Omdat het al met al om een flink bedrag gaat, ben ik niet in staat dit voor te schieten. Daarom verwacht ik van jullie dat het geld daadwerkelijk 7 januari binnen is! Wil je tevens doorgeven welk maat shirtje je wilt?

Francisca.

Beste spelers,

Hoewel ik had aangegeven dat het toernooi vrijdag om 9.30 uur begint, is onze eerste wedstrijd pas om 10.50 uur. Geen reden om al om 9.15 uur wedstrijdklaar te staan dus! Tot vrijdag,

Francis.

Hoi Dineke,
Speciaal voor jou nog even de deelnemende teams op een rijtje..

De volgende teams zijn geslecteerd voor het 37e PVT 2004. De teamindeling is onder voorbehoud.

Dames B

GH Zwolle
GSV Groningen
G de Bres Amersfoort h/v
HBO Groningen
HBO Leeuwarden
GSR Rotterdam
Greydanus Zwolle
Gomarus Groningen h/v
MAC Groningen

meer info op www.pvt-online.nl