Francisca

Beste volleyballers (v),

De GSV kan meedoen met een damesteam op komend PVT-toernooi! Dit wordt gehouden van 3 tot 6 maart a.s. Nu zijn wij nog op zoek naar enkele spelers: het liefst hoofdaanvallers/ evt. spelverdelers. Dus lijkt het je leuk, stuur dan even een mailtje.

Wat houdt deelname in?
-Binnenkort moeten de pasfoto's en adresgegevens opgestuurd worden en wedstrijdgeld overgemaakt worden (kosten ca. 15 euro p.p). Denk ook na of je graag in een gastgezin geplaatst wilt worden.
-In de kerstvakantie is er een toernooi voor deelnemende teams uit Groningen en omgeving op de ACLO (Gomarus, Menso Alting, ATV, GSV, Greydanus). Deelname hieraan wordt verwacht.
-Verder verwachten we actieve deelname van 3 tot 6 maart, waarbij je hooguit 1 dagdeel niet aanwezig kunt zijn. Ter voorbereiding op dit toernooi proberen we nog een paar keer als team te trainen.

En voor de heren: Wie lijkt het leuk dit damesteam te coachen? We zoeken een enthousiaste coach die probeert bij zoveel mogelijk wedstrijden aanwezig te zijn.

Groetjes!
Francis.

JA ja ja ja ja ja!!!!!! Ik doe mee!!! Check me in! Vet cool!! Ik hoor wel hoe en wat he?!?!?!?!!!!

Gaaf, zeker doe ik mee (als dat mag) :) Super cool!!!!!!!!!!!

Het lijkt me erg leuk om jullie coach te zijn, en om dat het vroeg aangekondigd is, kan ik waarschijnlijk wel (dus niet als ik toevallig tegelijkertijd een tentamen heb; maar dat is dan gewoon pech hebben; dat kan ik nu nog niet weten). De vraag is alleen of jullie mij als coach wel willen ;) anders wordt het natuurlijk een heel lastig verhaal.

Verder vraag ik me nog af wat er allemaal van de coach wordt verwacht, en of er de mogelijkheid is voor een zogenaamd duo-coach-schap, zoals de succesformule Advocaat en van Hanegem; er zijn toch normaal 2 coachkaarten?

Nog verder...:is het team al rond, en zo ja wie doen er allemaal mee? Wanneer en hoe vaak trainen jullie en waar? Ik ben zelf bijv. weer van plan om bij de Aclo te gaan volleyballen, nadat mijn tentamens afgelopen zijn. Lijkt jullie dat ook wat? Ik denk dat het slim is om zoveel mogelijk samen te spelen van tevoren, om alvast aan elkaar te wennen. Anders moet dat strax nog en verliezen we onnodig eerste wedstrijden...

K ben benieuwd naar jullie reactie :)

Even over het kerst volleybal toernooi: Basketbal is daar ook een onderdeel. Het lijkt mij wel leuk om daar ook met een GSV team te verschijnen. 8) 8) 8)
Heb jij misschien wat informatie voor mij Francisca? Bij wie je je moet aanmelden etc. Alvast bedankt!

Over kerstvolleybal/basketbal: daarover komt op de ALCO 2 weken voor het toernooi (in de laatste week voor de kerstvakantie; waarschijnlijk woensdag/donderdagavond) een lijst te hangen waarop je kunt inschrijven per team.

Roberto: helaas beschikken we maar over 1 coachkaart. En onze coach hoeft echt niet over veel technische kennis te beschikken als je maar enthousiast bent en er zin in hebt.
Gisteren zijn Josephine en ik gaan volleyballen op de ALCO en ik vond er helaas niet zo veel aan! Er waren ook veel te veel mensen, waardoor we 9 spelers per team hadden. En er dus drie stonden in te draaien. Maar misschien kunnen we zelf nog wel een aantal keer een zaaltje huren.

Groetjes!

Het lijkt mij ook leuk en goed om met het potentiele team bij de Aclo te volleyballen. Dat we dan gewoon een avond afspreken dat we allemaal gaan, maar dan moet het dus niet te druk zijn. En Francisca, wanneer en hoe krijgen we uitsluitsel of we in het team zitten voor PVT? en dan natuurlijk ook voor het KVT, dat vond ik vorig jaar namelijk erg tof!!!

Hoi Lizzy,

Voor PVT is het nog even afwachten. Eigenlijk hebben zich al 11 spelers aangemeld die het wel leuk lijkt mee te doen. Ik selecteer denk ik gewoon op volgorde van bevestiging om mee te willen doen, beetje moeilijk op grond van niveau te doen. Verder kijken we even of we een beetje uitkomen met aanvallers, spelverdelers, evt. libero enz. Je hoort zo snel mogelijk van me! Als je bij het PVT-team zit wordt je sowieso verwacht op het KVT toernooi IN de kerstvakantie. Deze gaat uit van Gomarus College.

Wat betreft KVT de week VOOR de kerstvakantie, georganiseer door de ACLO en waar we vorig jaar ook aan mee hebben gedaan: daar verwacht ik zoveel mogelijk GSV-ers om een paar leuke, gemengde, teams te maken. Iedereen die op vrijdagavond traint is met name welkom en natuurlijk kunnen PVT-ers daar nog even mooi oefenen. Maar iedereen die zin heeft, je hoeft dus absoluut niet te kunnen volleyballen, kan zich opgeven.

Groetjes!
Francis.

francisca schreef: Roberto: (.........) als je maar enthousiast bent en er zin in hebt.
Ja het lijkt me wel leuk om te doen. Alvast een paar puntjes: - Wie hebben allemaal zin om mee te doen? ik hoorde laatst van Dineke dat er al ongeveer 12 mensen waren die wel mee wilden doen; maar in dit topic zie ik maar enkele namen staan. Namen die ik i.i.g. weet zijn: Francisca Kleeman Liesbeth Slager Miranda Flim Dineke de Vries ***en nog een heleboel mensen waarvan ik het niet zeker weet*** - Heeft iedereen een aclokaart? Zodat we een zaaltje bij de aclo kunnen huren, om te trainen? - Met hoeveel mensen willen we afreizen naar Assen? Met 12 mensen zou ik als speler niet echt leuk vinden, dan zit je veelste vaak op de bank... Tot zover eerst maar even, ik hoor 't wel!

Jolanda Zuidema en ik willen ook meedoen. Volgens mij mogen er van de PVT-organisatie maar 8 mensen mee doen, dus waarschijnlijk zijn er wel teveel mensen die mee willen doen. Daarom is het handig om snel te bepalen wie er allemaal mee doen, zodat mensen er rekening mee kunnen houden en bijvoorbeeld niet voor niets de dagen van het pvt vrij houden.

Beste mensen,
Binnenkort maak ik de teamindeling bekend! Het is nog een moeilijke beslissing. Er kunnen inderdaad maar maximaal 8 spelerskaarten aangevraagd worden.

Groetjes Francis.

Wie doet er mee met het ACLO Kerstvolleybaltoernooi op donderdagavond 18 december a.s.? Het begint om 19.30 uur. Een goede oefening voor PVT! Je hoeft niet in het bezit te zijn van een ACLO-kaart en we mogen gemengde teams opgeven.

Groetjes Francis.

Beste HP,

Je kunt ook een team opgeven voor basketbal!

francisca schreef: Beste mensen, Binnenkort maak ik de teamindeling bekend! Het is nog een moeilijke beslissing. Er kunnen inderdaad maar maximaal 8 spelerskaarten aangevraagd worden. Groetjes Francis.

Moeten de spelers binnenkort al doorgegeven worden dan? Anders zou je gewoon met de mensen die willen, kunnen trainen, en een selectie gaan houden...

francisca schreef: Wie doet er mee met het ACLO Kerstvolleybaltoernooi op donderdagavond 18 december a.s.? Het begint om 19.30 uur. Een goede oefening voor PVT! Je hoeft niet in het bezit te zijn van een ACLO-kaart en we mogen gemengde teams opgeven. Groetjes Francis.
Ik wil graag meedoen; lijkt me wel weer leuk zo'n tournooitje :)

Oke, ik reken op je de 18e. Missen we wel de sing-in helaas.

Training en selectie werkt misschien niet omdat waarschijnlijk niet iedereen kan. Lijkt me ook te moeilijk om dat op grond van training te doen. Er zijn natuurlijk bovendien veel gronden waarop je iemand kunt selecteren: kwaliteit, positie, hoe graag iemand mee wil doen, aantal dagen dat iemand mee kan doen, datum van opgave etc.

Francis.

De volgende spelers hebben zich opgegeven voor PVT:

midaanvallers:

  1. Dineke de Vries
  2. Minke van de Horst

buitenaanvallers:

  1. Liesbeth Slager
  2. Joanne van de Zee
  3. Miranda Flim
  4. Marianne Eschbach
  5. Josephine Kleeman (wil af en toe wel spelverdelen)
  6. Loes Dreschler

spelverdelers:

  1. Liesbeth Huisman
  2. Jolanda Zuidema
  3. Francisca Kleeman

Buiten dit lijstje hebben Roberto en ik overlegd om andere spelers (mn. spelverdelers/ midaanvallers) waarvan we weten dat ze goed kunnen volleyballen te benaderen of ze mee willen doen.

OPROEP OPROEP OPROEP

Wie van deze spelers willen 2 januari meedoen met een "OEFEN-PVT" georganiseerd door het Gomarus College? Opgave is meedoen, de eerste 7/8 die zich aanmelden verwacht ik. Het toernooi wordt overdag gehouden, plaats en tijd zijn nog onbekend (vorige keer was het op de ACLO van 10-17 uur). De kosten zijn 20 euro per team.

Tot nu toe hebben zich voor 2 januari aangemeld:
Minke van de Horst
en Dineke de Vries (vanaf 12.00 uur)

De 18e wil ik ook wel meedoen. Lijkt me leuk!!!
:D