Oke, dan hebben we nu voor de 18e:

  1. Roberto
  2. Miranda
  3. Francisca
  4. Josephine

Aan alle volleyballers (dames),

Maandag 8 en maandag 15 december organiseren we PVT-trainingen. Deze zijn tijdens het ACLO-uur van 16.30 tot 17.45 uur in de HESHAL. Laat even weten of je hierbij aanwezig kunt zijn. Heb je je nog niet opgegeven voor PVT en lijkt het je wel leuk mee te trainen of te komen kijken dan ben je ook van harte welkom.

Extra informatie over PVT staat op: www.pvt-online.nl.

18 december wil k wel meedoen! Leuk! Die pvt trainingen zijn op aclo-uren? Dan kan ik niet, heb mijn kaart niet "ge-ACLOtiveerd", dat vind ik dus wel errug jammer om te moeten missen... :cry:

Dan ga je toch stiekum? Of controleren ze vaak?

Ik moet ook nog aclotiveren, maar ik wilde toch al meer bij de aclo gaan doen, dus een goede stimulans :)

Joachim Sickbock
francisca schreef: Heb je je nog niet opgegeven voor PVT en lijkt het je wel leuk mee te trainen of te komen kijken dan ben je ook van harte welkom.

Kan ik daaraan ook meedoen of moet ik me laten ombouwen :oops: ?

Jij kunt op de 18e meedoen met het aclo-tournooi...
kun je dan? Dat het je wel leuk lijkt, wist ik al :)

Joachim Sickbock

Nee, dan kan ik helaas niet: Pharma Bio :twisted: . Dus: kan ik meedoen met die trainingen :?:

Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen, alleen kan ik niet met kvt meedoen, aangezien ik op wintersport ben..Ben ik nu ook automatisch uitgesloten voor PVT deelname?

Ik doe mee de 18de.

Oke, dan hebben we nu voor de 18e:

  1. Hans
  2. Roberto
  3. Liesbeth
  4. Miranda
  5. Josephine
  6. Francisca.

Joanne, je bent niet uitgesloten voor PVT-deelname door niet aan het KVT mee te doen, maar de trainingen houden we wel van harte aanbevolen!
Op grond hiervan wordt een teamselectie gemaakt.

Beste symfysis,

Van mij mag je komen als minder dan 10 mensen opgeven voor de trainingen. Het doel van de trainingen is een beeld te krijgen van de spelers die zich hebben opgegeven voor PVT en alvast als team te kunnen oefenen. Als we met 10 of meer zijn is het voor ons handig alvast met het systeem te oefenen, en dus niet zo handig als wel moeten doordraaien. Als we met een oneven aantal zijn is het natuurlijk helemaal handig als je meedoet voor de oefeningen. k Laat het je nog wel weten, oke?

Groetjes Francis.

Voor alle duidelijkheid: selectie vindt plaats op grond van de trainingen van maandag de 8e en maandag de 15e.

Beste Lizzy,

Ik wil je natuurlijk niet aanzetten tot illegale praktijken, maar ik heb zelf ook nog niet geACLOtiveerd. Meestal wordt niet gecontroleerd en anders kun je altijd nog kijken wat je doet.

oke, ik kom maandag op de training

oke, tot maandag!

Maandag de 15e kan ik ook! Al komt het niet zo heel goed uit. Kunnen we ook een keertje op donderdag trainen? En zit alles al vol wat KVT betreft? Het lijkt me namelijk heel leuk, maar ik weet pas een week van tevoren of ik kan. Ik zie jullie de 15e!

Trouwens, vorig week ben ik twee keer gecontroleerd op de aclo. Ik weet niet of ze alleen die week streng controleerden, maar ik zou er toch maar een beetje rekening mee houden.

Ik wil op de 18de wel meespelen met het aclo-toernooi. Mits er nog mensen nodig zijn natuurlijk.