pauljonathanpaulusI schreef: mmm, voor mijn team in ekcoach gaat het tot nu toe goed...

Als je je gele kaarten niet mee rekent misschien...

Skippy schreef: OHLALALALALA derde plek voor van der vinne!!!!! :D

maar voor hoe lang? De deense bond heeft Totti aangeklaagd voor spugen. Schorsing?

Check deze spugende Totti: http://www.dr.dk/sporten/em2004/article ... eID=177789

ach had van hem toch minpunten als enige.. zal vast niet meer vaanf gaan :D

ohlalalalaa 2 x

de tweede plek!!! :D

Oioioi, ik word hier echt zó ongelooflijk moe van. Van tevoren echt een topteampje opgesteld met hier en daar een verrassing om toch op bepaalde punten die gok te nemen, en echt alles zit tegen. Heb ik voor wedstrijden als die van vanavond een ervaren Portugese verdediger opgesteld, wordt die Couto niet opgesteld. Heb ik voor topspitsen als Raul, Henry en Vieri gekozen, bakken ze er ook niks van. Als dan ook Beckham nog penals gaat missen en Stam en van de Sar ballen doorlaten en gele kaarten krijgen dan is de maat vol. Wat een belachelijk spel, ik wil m'n geld terug.

Gerard schreef: Wat een belachelijk spel

Helemaal mee eens.

3 wedstrijden schorsing voor 'tutti lama totti':

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=be7d77
Vriend Niels
pauljonathanpaulusI schreef: [..] Helemaal mee eens.

Ik kan er ook mee instemmen. Ik heb echt een topteam, maar de factor geluk speelt gewoon een grote rol.

EN JAAAAAAA HOOORRRRR.
heerlijk. Onze vrind, Fransesco Totti, van Italie, is geschorst voor 3 wedstrijden wegens het bespuwen van een tegenstander.
Terecht. Hij mag pas weer meedoen in de halve finale, mits Italie deze bereikt.

Vriend Niels
van der Jagt schreef: Hij mag pas weer meedoen in de halve finale, mits Italie deze bereikt.

Zonder Totti lijkt me dat onwaarschijnlijk. Vraagje aan de vrouwen: Zijn de Italiaanse voetballers echt het lekkerst?
Ik zelf denk namelijk dat ze een beetje zijn doorgeschoten in hun uiterlijke verzorging...

Praat me er niet van. Die Gattusso is volgens mij regelrecht weggelopen uit de opnames van Lord of the Rings 4!

ik denk idd dat de taktische bespreking bij italie voor de spiegel plaatsvind... maar er is 1ding wat nog erger is dan die italiaantjes in hun strakke shirtjes, en dat zijn hun supporters van rond de 50 in dezelfde shirtjes...

van der Jagt schreef: (...)Maar gelukkig heeft Mark van Bommel een cursusje gehad over scheidsrechters en hij wist gisteravond zeker dat we de scheidsrechter niet meer terug zien op het ek. gelukkig maar.

Van Bommel mag z'n cursusgeld terugvragen, want deze scheids fluit Nederland - Tsjechie. Hopelijk probeert 'ie niet geforceerd z'n fouten goed te maken, anders verwacht ik een kaartenfestival en dat is niet handig voor het vervolg van het toernooi.

krakrak schreef: ik denk idd dat de taktische bespreking bij italie voor de spiegel plaatsvind... maar er is 1ding wat nog erger is dan die italiaantjes in hun strakke shirtjes, en dat zijn hun supporters van rond de 50 in dezelfde shirtjes...

Tis nog altijd beter dan kameroen, daar wil je zelfs Kiffens moeder niet eens in zien..

Wat ben ik blij dat die laffe Zweden het niet weten waar te maken.. Ik voel de hete adem van de The Kramer in m'n nek hijgen.. nou maar hopen dat Kahn me niet in m'n hempje laat staan.

PS
Misschien, wist je het nog niet, maar Davids is ook een vriend van JAMAI!

Ik vindt de wijze van puntenverdeling heel erg eigenaardig. Ik heb Puyol erin staan (begint in de basis) en die kost me uiteindelijk 4 punten (-4!!) en dan zie ik dat Couto, voor de om en nabij 1 minuut en 12 seconden die hij erin staat 8 punten oplevert, omdat de andere verdedigers de hele wedstrijd geen doelpunt tegen kregen, Portugal wint (waar hij niets aan heeft bijgedragen) en hij in die 1:12 geen tijd heeft om een gele kaart op te lopen.

Dat gaat toch nergens over :!:

Eindelijk een goede beslissing van die trainer., vorige wedstrijd vergat hij die couto ook al op te stellen, en ik vreesde gister voor hetzelfde... <br/><br/><i>Posted from a mobile</i>

Rooney, Zidane en Henry bedankt!

Gerard schreef: <i>Posted from a mobile</i>

held

Haha, sta ik in een keer zevende!

Costa& Oweb bedankt! :D