van der Jagt schreef: Om nog even terug te komen op wat Jeroen Gruetert zei over Zidane. Hij zei niet dat Zidane al in het rijtje hoorde van Cruijf e.a. maar dat hij het naderde!!!

Nog steeds overdreven

kramer schreef: [..] Ja dat viel me ook op. Maar hij had op zich wel gelijk dat je eerder zou verwachten dat een bal vanaf die positie, met rechts genomen, in de korte hoek van het doel zou verdwijnen. Dus dat Zidane met rechts schoot was niet verrassend, dat hij hem in de lange hoek van het doel trapte, was dat wel. Subliem natuurlijk van Zidane dat hij hem er op deze manier intrapte.

Zo subliem nou ook weer niet zeg, de bal lag niet ver van het midden. Bovendien stond de keeper veel en veel te ver naar links, echt ongelooflijk slecht opgesteld...
Daarnaast was mijn punt van de commentator dat hij Zidane 93 minuten lang ophemelt (zonder dat hij goed speelt) en hem met alle sterren vergelijkt, maar niet weet dat die Algerijn rechts is. Dus dan heb je per definitie nergens gelijk in.

kramer schreef: Ik vind trouwens dat als je twee zo cruciale doelpunten scoort, je sowieso top bent, ongeacht wat je in de rest van de wedstrijd hebt uitgevoerd. En zo slecht was dat ook nog niet, dacht ik.

Iedereen doet alsof hij the man was, maar hij liet niets zien, kom op. Die vrije trap vond ik ook niet magistraal (de muur deed bijvoorbeeld niets en de keeper stapte de andere kant op), een penalty kan iedereen scoren. Dus: Zidane stelt niks voor.
(Wel blij dat-ie in m'n team zit!)

Daarnaast was mijn punt van de commentator dat hij Zidane 93 minuten lang ophemelt (zonder dat hij goed speelt) en hem met alle sterren vergelijkt, maar niet weet dat die Algerijn rechts is. Dus dan heb je per definitie nergens gelijk in.

Welke partij heb je wezen kijken en naar wie heb je wezen luisteren?? Grueter was naar mijn idee niet zo tevreden over het spel van Frankrijk. Heeft een paar keer gezegd dat er, op het ogenblik, niet meer in het vat zat voor Frankrijk. Daarnaast was hij ook niet zo positief over Zidane, dat veranderde na die goals van hem. Vrij logisch lijkt mij.

wat een bull-shit, als je op zo'n moment in de wedstrijd met 2 doelpunten een 1-0 achterstand ombuigt in een 2-1 overwinning dan ben je gewoon een topper, punt. al waren het intikkertjes. natuurlijk staat hij nog niet op één lijn met cruijf etc. maar op dit moment is hij wel één van de beste spelers ter wereld.

K%S schreef: ...Iedereen doet alsof hij the man was, maar hij liet niets zien, kom op. Die vrije trap vond ik ook niet magistraal (de muur deed bijvoorbeeld niets en de keeper stapte de andere kant op), een penalty kan iedereen scoren. Dus: Zidane stelt niks voor.

Jij doet alsof Zidane niet kan voetballen... Die vrije trap was gewoon goed, hij ging er namelijk in. De keeper stond inderdaad verkeerd opgesteld, hij stond midden achter zijn muur... en de muur brokkelde af, dat klopt...

En dat iedereen een penalty kan scoren zou ik ook maar niet zo hard zeggen. Beckham had al het bewijs gegeven. En als jij in de 93ste min. op 1-1 staat, dan denk ik ook wel dat je iets van de druk van drie-punten-voor-het-grijpen hebt.

(Wel blij dat-ie in m'n team zit!)
Ja net als Barthez... oh nee toch van de Sar?????? :shock: oh en dan nog je commentaar op Jeroen grutse... die vent zei WEL dat Zidane met rechts zou schieten en um dan ook rechts van de keeper zou schieten! Daar had ie gelijk in. En hij had kunnen denken na de volley met LINKS in de champions league van 2002 dat Zidane tweebenig was...[/quote]
krakrak schreef: wat een bull-shit, als je op zo'n moment in de wedstrijd met 2 doelpunten een 1-0 achterstand ombuigt in een 2-1 overwinning dan ben je gewoon een topper, punt. al waren het intikkertjes. natuurlijk staat hij nog niet op één lijn met cruijf etc. maar op dit moment is hij wel één van de beste spelers ter wereld.

Hij is idd wel een van de beste van de wereld, maar eigenlijk zou ik nog meer Barthez als 'man off the match' benoemen, want daar begon het 'sprookje' van Frankrijk

krakrak schreef: wat een bull-shit, als je op zo'n moment in de wedstrijd met 2 doelpunten een 1-0 achterstand ombuigt in een 2-1 overwinning dan ben je gewoon een topper, punt. al waren het intikkertjes. natuurlijk staat hij nog niet op één lijn met cruijf etc. maar op dit moment is hij wel één van de beste spelers ter wereld.

Dat is pas bull shit, wedstrijd ombuigen, ze krijgen twee geweldige kansen zo op een dienblaadje aangereikt, is dat tegenwoordig kwaliteit? sjonge jonge zeg, dat iedereen opkomt voor zo'n ouwe lul die voor zijn leeftijd best goed kan voetballen, maar als er iemand niet uiblonk aan de Franse kant was hij het wel!!!

ARD schreef: Dat is pas bull shit, wedstrijd ombuigen, ze krijgen twee geweldige kansen zo op een dienblaadje aangereikt, is dat tegenwoordig kwaliteit? sjonge jonge zeg, dat iedereen opkomt voor zo'n ouwe l*l die voor zijn leeftijd best goed kan voetballen, maar als er iemand niet uiblonk aan de Franse kant was hij het wel!!!

Presenteerblaadje of niet, je moet die kansen wel benutten. Ik zie geen van de Oranjespelers doen wat Zidane gisteravond deed. Zo'n vrije trap was bij Oranje hoog over gezeild, en de penalty waarschijnlijk ook.

Op zo'n moment in de wedstrijd moet je niet alleen over bovenmodale voetbalkwaliteiten beschikken - en die heeft Zidane zeker - maar ook over mentale kracht. En die heeft ie dus ook. Dus: Zidane is een topper.

Vergelijking van niks natuurlijk. Nederland mist veel penalties, maar bij andere landen valt dat enorm mee. Er zijn zat spelers die kunnen wat Zidane gister deed.

wat een gezeur allemaal, je ziet toch notabene in dezelfde wedstrijd aan David Beckham dat het nog zo makkelijk niet is wat Zidane deed? Tuurlijk waren het geen geniale acties waaruit de goals ontstonden (al was die vrije bal erg knap) maar het feit dat hij ze afmaakt maakt hem al een topper, dat is echt niet zo vanzelfsprekend.

ARD schreef: [..] Dat is pas bull shit, wedstrijd ombuigen, ze krijgen twee geweldige kansen zo op een dienblaadje aangereikt, is dat tegenwoordig kwaliteit? sjonge jonge zeg, dat iedereen opkomt voor zo'n ouwe l*l die voor zijn leeftijd best goed kan voetballen, maar als er iemand niet uiblonk aan de Franse kant was hij het wel!!!

kerel kerel,

Ook jij weet toch wel dat spelers die de hele wedstrijd onzichtbaar zijn en dan hun team naar de overwinning brengen (want dat is toch echt wat zidane deed, zo'n vrije bal hadden weinig voetballers er zo meesterlijk ingekruld en een penalty zo inschieten is echt geen makkie) de allerbeste voetballers zijn. En scoren vanuit een dood spelmoment is een zeer belangrijke kwaliteit, elke coach wil minstens 1 speler met deze uitzonderlijke kwaliteiten in zijn team.

Het is en blijft gewoon een toppertje....!!

Hij is afgelopen jaar niet voor niks verkozen tot beste voetballer ter WERELD, wat een keuze was van maar liefst 142 bondscoaches..... :shock:

de acties van vandaag:

  1. Totti krijgt geel voor een belachelijke overtreding, die donkerrood had moeten zijn.

  2. Het fenomenale hakje van Zlatan: daar kan Zizou een puntje aan zuigen (kanshebber voor: DE actie van het toernooi)

wat nou totti diep rood!!! die kerel had niet eens geel verdient!!! ;) :oops:

ach jah... heb geluk gehad nu :)

Ik zie dat de echte kenners al komen bovendrijven kuch kuch ;)

Mensen mensen. Wat heb ik me gister in de wedstrijd tussen Zweden en Bulgarije weer groen en geel geergerd aan het commentaar van onze vrind Jeroen Gruetert. Ik begin me steeds meer aan hem te storen. Hij vergist zich trouwens ook nog wel heel erg vaak in spelers.
Ik vond de wedstrijd trouwens aangenaam, hoewel het voetbal niet altijd voortreffelijk was. Jammer dat Bulgarije, die me zeer meevielen, zo snel het koppie er bij lieten hangen. Bij deze wedstrijd was trouwens de regie niet zo heel prettig. Constant inzoomen en herhalingen.

Ik heb altijd al een hekel aan Totti gehad, hoe goed hij dan ook mag zijn, maar deze overtreding was absoluut rood. Maar gelukkig heeft Mark van Bommel een cursusje gehad over scheidsrechters en hij wist gisteravond zeker dat we de scheidsrechter niet meer terug zien op het ek. gelukkig maar.
Denemarken vond ik heerlijk om naar te kijken. Vooral toen Rommendahl (die in de belangstelling van Ajax staat) bijna 3 man er uitsprintte totdat hij werd opgevangen door Caravano. Maar die kerel is echt supersnel. heerlijk. Ik hoop dat Overmars ook zijn snelheid laat spreken.

van der Jagt schreef: Mensen mensen. Wat heb ik me gister in de wedstrijd tussen Zweden en Bulgarije weer groen en geel geergerd aan het commentaar van onze vrind Jeroen Gruetert. Ik begin me steeds meer aan hem te storen. Hij vergist zich trouwens ook nog wel heel erg vaak in spelers.

Je moet wennen aan Jeroen maar naar verloop van tijd is die best leuk om naar te luisteren. Kijk als je dat tegen die Kooke zegt dan ben ik het helemaal met je eens. Een beetje vasthouden dat Tomasson gehaakt werd bij die schwalbe van hem.

Robbert schreef: oh en dan nog je commentaar op Jeroen grutse... die vent zei WEL dat Zidane met rechts zou schieten en um dan ook rechts van de keeper zou schieten! Daar had ie gelijk in. En hij had kunnen denken na de volley met LINKS in de champions league van 2002 dat Zidane tweebenig was

Ha, je hebt niet goed opgelet! Meteen toen de vrije trap werd gegeven riep hij uit: dit is een mooie plek voor een linkspoot zoals Zidane! Punt. Daarna kwam hij er inderdaad achter dat Zidane met rechts ging schieten, maar dan ben je wel laat. Hij had sowieso z'n bedenkingen moeten hebben, gezien de bal die Zidane uit het stadion schoot met links.

Hakkie van Zlatan was fenomenaal btw.

K%S schreef: Ha, je hebt niet goed opgelet! Meteen toen de vrije trap werd gegeven riep hij uit: dit is een mooie plek voor een linkspoot zoals Zidane! Punt.

Ja nu weet ik het wel hoor :?

mmm, voor mijn team in ekcoach gaat het tot nu toe goed, maar Nederland...: kom op zeg ga bewegen en gooi het tempo omhoog.

OHLALALALALA derde plek voor van der vinne!!!!! :D