Koos L

Yo, ik maak er maar een nieuw topic van, misschien dat er dan wat meer mensen mee gaan doen. Het zijn er nu namelijk nog maar 10 ofzo, bij de GSV Subliek.
Ik heb me trouwens ook net aangemeld, Zapknak!

K%S schreef: Yo, ik maak er maar een nieuw topic van

Mooi zo,

Weet iemand nou wie de eerste keeper wordt voor Italiƫ? Ik denk zelf namelijk Buffon (hij heeft ook de wedstrijden naar het EK gekeept, daarnaast hij veel beter dan Toldo..) Maar er zijn anderen die denken dat Toldo de eerste keeper is voor Italy. Wie heeft er toevallig een vee-ietje liggen waarin dat soort dingen staan?

buffon.
is al jaren gewoon eerste keeper van italie.

Robbert schreef: Weet iemand nou wie de eerste keeper wordt voor Italiƫ?

Gianluca Buffon natuurlijk! Misschien wel de beste keeper van de wereld... En altijd fraaie tenues aan.

Let trouwens op zijn gelijkenis met mij:

K%S schreef: [..] Let trouwens op zijn gelijkenis met mij:

Denk toch dat je wat meer naar de grond moet kijken als je de bal al hebt. Doe er je voordeel mee! Kan blessures voorkomen.

Verder moet je er niet bang voor zijn dat beide voeten van de grond los komen. Er zouden dingen kunnen uitscheuren en dat kan vervelende gevolgen hebben.

ik heb me ook net ingeschreven, heeft de gsv nog een subleague ofzo?

Jup zoals al in het topic coach van het jaar vermeld is: GSV subleak...

Robbert schreef: Jup zoals al in het topic coach van het jaar vermeld is: GSV subleak...

dat heb ik niet gelezen..... Allert ik heb me aangemeld bij de gsv subleak, er is toch nog wel een plaatsje vrij??

iedereen is weer toegelaten hoor!

K%S schreef:

wat die vent daar trouwens in zijn handen heeft....hij had een vooruitziende blik, die wedstrijd tegen scheemda

Voor alle verstandige mensen, die in eerste instantie zo slim waren om de aanvallende verdediger Salgado in hun EK-coach-team te zetten: Hij gaat waarschijnlijk niet naar het EK

Geert schreef: [..]wat die vent daar trouwens in zijn handen heeft....hij had een vooruitziende blik, die wedstrijd tegen scheemda

Haha, ik zie het nu pas... Briljant!

Alle spelers die niet gaan spelen staan in grijs bij je team aangegeven.
Die moet je dus even vervangen! of niet natuurlijk :)

oi oi oi, had ik net the ultimate dreamteam in elkaar geklust, krijg je dit weer.. :shock:

'Ben ik nou zo dom.. of is dit de befaamde Kramer (sr.) techniek?'

Ik heb dr zo'n zin in om niet gehinderd door enige voetbalkennis deze Subleak op te rollen 8).

Loewie schreef: oi oi oi, had ik net the ultimate dreamteam in elkaar geklust, krijg je dit weer.. :shock: 'Ben ik nou zo dom.. of is dit de befaamde Kramer (sr.) techniek?' Ik heb dr zo'n zin in om niet gehinderd door enige voetbalkennis deze Subleak op te rollen 8).

Ik zie dat ik volgelingen begin te krijgen! Heel verstandig ;) Knapzak, zojuist heb ik een teampje aangemaakt, voeg me even toe a.u.b. Ik ben voor de verandering 'The Kramer' i.p.v. Abramovich.

kramer schreef: 'The Kramer'
jaja
Robbert schreef: [..] jaja

Jazeker... pech gehad jongen... :)

mag ik er ook bij? mag ik er ook bij?

ik ben onherkenbaar vermomd als Arend de Arend.

Bakkie Krasse

heb me ook aangemeld. bouwe sieds, Bakkies boys

heb mijn dreamteam al tijden klaar liggen, denk dat ik nog hoger ga eindigen dan in de reguliere competitie, sterker nog dat kan haast niet anders!

RPB... ik ben blij dat je het zelf zegt

kramer schreef: Jazeker... pech gehad jongen... :)

hopelijk kun je het aan...