Ingûh schreef: Volgens mij ga je er ten onrechte vanuit dat WebCie en users op gelijke voet met elkaar staan. Dat is niet zo, de WebCie is hier de baas en jij bent hier gast. Natuurlijk zal een moderatieactie (naar ik mag aannemen) toegelicht worden, maar het mag niet zo zijn dat de WebCie aan een users (notabene!) vriendelijk moet vragen of zijn/haar bericht gemodereerd mag worden. (Of ik begrijp je kritiek verkeerd, dat kan ook...)

Dat zal bij normale (onafhankelijke) sites zo zijn, maar ik hoop dat het hier wel wat anders is. De site is van de GSV (die betaalt er volgens mij ook voor) en de WebCie beheert die namens de GSV.

Maar ik ben het verder wel met de regels eens en vind dat de WebCie gewoon de ruimte moet hebben om de boel fatsoenlijk te modereren zonder overal publiekelijk gezeik over te krijgen.

Volgens mij was de WebCie het overigens ook met Perikles eens, gezien de laatste wijziging van Carloz (goed hè? met nicknames ;)). Dus ik snap je punt niet helemaal...

L1Rn4urAyA7aTEe
Geertsma schreef:
Ingûh schreef: Volgens mij ga je er ten onrechte vanuit dat WebCie en users op gelijke voet met elkaar staan. Dat is niet zo, de WebCie is hier de baas en jij bent hier gast. Natuurlijk zal een moderatieactie (naar ik mag aannemen) toegelicht worden, maar het mag niet zo zijn dat de WebCie aan een users (notabene!) vriendelijk moet vragen of zijn/haar bericht gemodereerd mag worden. (Of ik begrijp je kritiek verkeerd, dat kan ook...)

Dat zal bij normale (onafhankelijke) sites zo zijn, maar ik hoop dat het hier wel wat anders is. De site is van de GSV (die betaalt er volgens mij ook voor) en de WebCie beheert die namens de GSV.

Dat maakt toch niet uit? Ik ben moderator op het GKv-forum, daar betaalt de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) ook voor en veel users zijn VVB-betalende vrijgemaakten. En op grond daarvan krijgen ze heus niet meer inspraak. Het deputaatschap waar wij onder vallen bemoeit zich helemaal niet met de crew. Dus dat maakt niet uit.

Geertsma schreef: Volgens mij was de WebCie het overigens ook met Perikles eens, gezien de laatste wijziging van Carloz (goed hè? met nicknames ;)). Dus ik snap je punt niet helemaal...

Goed zo! ;)
Ik had die laatste wijziging van Carloz niet gezien (zal wel weer iets met mijn cache zijn, moet ik nog even naar kijken).

Zelfs al zouden we aannemen dat je, enigzins pathetische, woorden waar zijn, dan nog kunnen mijn opmerkingen worden beschouwd als iets dat ik wel prettig zou vinden.

Geertsma schreef: Dan heeft de Senaat er verder idd ook weinig mee te maken.

Hoor ik net vanavond dat ik gebanned was door de Praeses... :?

Ok, de deadline voor 'commentaar op de forumregels' is verstreken. Dat betekent dat de forumregels nu vaststaan.

Dat betekent misschien niet dat voor alle tijden en alle situaties goede regels bestaan; maar wel dat we iets hebben om op terug te vallen.

Bijvoorbeeld intern of extern zetten van de discussie over de BH-meter, was iets waar wij als WebCie over twijfelden. Hij zou intern moeten om negatieve beeldvorming te voorkomen, maar extern omdat al externen in de discussie zitten, die dan ineens niet meer kunnen reageren; en bovendien ook omdat het een 'amicale rivaliteit' pretendeerde te zijn, wat zoveel mogelijk intern zou moeten kunnen.

Misschien moeten we hier de lering uit trekken dat interne rivaliteiten maar intern moeten (net zoals 't novitiaat en zo), maar interamicale rivaliteiten moeten wel extern (en intern meestal ;)) anders kunnen ze niet op gsvnet.nl posten...