W schreef: - sla op de broodjes

nee dank je, eet ze liever niet plat geslagen.. :roll:

ziet er lekker uit.. maar dat maak je ook echt klaar? zou halverwege het klaarmaken al omkomen van de honger..

nou je moet de broodjes wel plat krijgen. anders passen ze niet in de broodrooster he.

ennuh ja ik maak ze ook nog wel s klaar. meestal heb ik dan idd nog wat snacks in de buurt..

  • italiaanse bollen in de broodrooster/oven
  • sla op de broodjes

dan heb je de volgorde verkeerd neer gezet :roll:

rolv schreef: - italiaanse bollen in de broodrooster/oven - sla op de broodjes dan heb je de volgorde verkeerd neer gezet :roll:

das dus weer de andere sla. die met de dressing enzo.

mijn ontbijt voor de paasdagen ziet er simpel uit, edoch erg lekker:

  • Stokbroodje
  • Achterham
  • Komkommer
  • Bak thee

Oersimpel en erg snel:
stokbroodje in de oven, als die klaar is door midden snijden: de plakkies ham passen er perfect op, en dan voor de groene touch wat frisse komkommer erbij op. mjam :)

tip: snij de komkommer vast als de stokbrood net in de oven zit, scheelt weer werk.

Skippy schreef: tip: snij de komkommer vast als de stokbrood net in de oven zit, scheelt weer werk.

Tijd of werk? 8)

erg lekker vanochtend; stokbroodje met champions(maar 3, gesneden), ham of ontbijtspek. gooi het in de oven. na een poosje brie erover met daarover weer wat basilicum.

mjum. Volgens mij heb ik zin in een slaapfeestje in Haren en vooral in de morning after... 8)
Ik zeg: tijd om al dat lekkers ns aan een ware smaaktest te onderwerpen.
Wie stemt voor? :lol:

Morgen paasontbijt?

voor dat je naar college gaat even ontbijten in haren...
je zal niet de eerste zijn, maar voor Christine is het misschien wat logischer dan mensen die naar het zernike moeten

huubkant schreef: erg lekker vanochtend; stokbroodje met champions(maar 3, gesneden), ham of ontbijtspek. gooi het in de oven. na een poosje brie erover met daarover weer wat basilicum.

bweuh champignons op stokbrood. die dingen moet je al niet eten en al helemaal niet op stokbrood.. heb veel goeie recepten van je gelezen, maar dit..

..elkaar bij de V&D.

wie wil er komende donderdag mee naar de V&D ontbijten? De planning is dat er van 08.30 tot 09.55 gestudeerd wordt in de UB, daarna een frisse ochtendwandeling naar de V&D om daar om 10.00 te ontbijten, na het ontbijt een after-ontbijt-wandeling terug naar de UB en rap verder studeren.

Anne-Marie en ik zijn sowieso present. Ik schop Anne-Marie gewoon uit bed.

Kom je dan ook twee verdiepingen hoger mij er even uitschoppen?

Ik tape mezelf gewoon vast.

Als je niet wil studeren kan je natuurlijk ook gewoon om 09.55 bij de UB aanhaken of 10.00 in de V&D

albertinenanninga

Vet leuk idee! Ik kan deze week alleen niet maar volgende week wel :)

Van anderhalf uur studeren in de UB naar een ontbijt in de V&D

Ik ook bij!

Grietje_Eva

Leuk! Nog even kijken wat er woensdagavond gebeurt, maar ik heb animo ;)