Rolv

.. pannekoeken met suiker,

met als afsluiter een kersen-aardbeien-milkshake.

Een topic waarin u als uw lekkere ontbijtjes kan plaatsen, om zo een groot GSV-ontbijters-receptenboek te krijgen.

Weet u een keer niet waarmee u kunt ontbijten, zoek dit topic op!
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Een goed ontbijtje maakt alles goed, want ze zeggen wel eens: het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.

Gewoon twee à drie boterhammen met chocopasta of hagelslag en een twee koppen (vruchten)thee.

Bruine boterhammen?

Natuurlijk. LIefst een oerbrood oid.

Twee of drie eieren in een maatbeker oid, plakje ham of spek in kleine stukjes snijden, plak kaas in stukjes snijden, kerriekruiden, zwarte peper en een paar scheutjes maggi erdoor, 't liefst ook nog wat bieslook en gesnipperde ui. Vervolgens flink klutsen met de garde, ondertussen koekenpan op het vuur warm laten worden. Hele handel in de pan, zachtjes bakken, als hij sterk genoeg is eventjes omdraaien voor 't kleurtje. En klaar is je omelet. Errug lekker!

mensenvriend

Mijn favoriete ontbijt bestaat uit yoghurt met cruesli (Quaker). (Eigenlijk liever: cruesli met yoghurt...)

tostietje ham kaas, hoppatee met een heerlijke mok wiener melange

Lekker hoor prins, alleen is koffie op de ochtend niets voor mij.

Stokbroodje met pastasaus... ingredienten naar smaak toevoegen.

drie frikadellen en een bord spagetti!

Brinta! het ideale begin van je dag

amen.

Thee! Liefst rooibos, maar mag ook earl grey zijn. En een beschuitje erbij ofzo ...

riewr...
ne een broodje heel snel op de fiets...

10 ml hoestdrank en een broodje ibuprofen. :cry:

Pieternel schreef: 10 ml hoestdrank en een broodje ibuprofen. :cry:

Onder een retehete douche!

pytric schreef:
Pieternel schreef: 10 ml hoestdrank en een broodje ibuprofen. :cry:

Onder een retehete douche!

Idd, hoe weet je dat? Maar bij wie mag ik even in bad, dat lijkt me echt het beste namelijk op dit moment in mijn leven. :urrg:

In Lewenborg hebben ze een bubbelbad....

Pieternel schreef: 10 ml hoestdrank

jajajaja http://www.nrc.nl/binnenland/article263118.ece

;)

Quaker Energy Mix. Echt super lekker zoet! Het is een soort mix van cruesli, cornflakes en nog wat. En er zit heel veel vitamine B in. Ik mix het melk of yoghurt, allebei prima.

3 broodjes, met hagelslag en jam (niet in combinatie hoor slimbo), een glas melk of een kop thee (gewoon echte, zonder rare smaakjes) en een glas met vitamine B bruistablet en één stuks fruit voor op de fiets. Soms gaan die broodjes ook mee op de fiets als ik erg veel haast heb.