Twee boterhammen met hagelslag, en als de tijden meezitten een glas, en geen beker, melk.

mensenvriend schreef: Mijn favoriete ontbijt bestaat uit yoghurt met cruesli (Quaker). (Eigenlijk liever: cruesli met yoghurt...)

nou dan moet je de cruesli/krokante muesli van de albert heijn proberen, die is veel lekkerder dan die van quaker's. met yoghurt, vla of melk. niet met perzikyoghurt..

daarbij nog n glas sinaasappelsap, fruitonbijt en geroosterd tijgerwitbrood met ardenner boterhamworst (niet de voorverpakte, maar grote plakken) en ketchup en smullen maar!

en als t erg lekker was:

mensenvriend
W schreef:
mensenvriend schreef: Mijn favoriete ontbijt bestaat uit yoghurt met cruesli (Quaker). (Eigenlijk liever: cruesli met yoghurt...)

nou dan moet je de cruesli/krokante muesli van de albert heijn proberen, die is veel lekkerder dan die van quaker's. met yoghurt, vla of melk. niet met perzikyoghurt..

Nee, dat vind ik niet. Ik heb alle soorten Cruesli al geprobeerd, en deze staat bij mij op nummer 1.

TuttieRuthie

Een glaasje vergeperste sinaasappelsap (jaja), een kop groene thee (met een vleugje citroen) en een schaaltje vanilleyoghurt.

Een smoothie, gemaakt van fruit wat ik voorhanden heb. Bij voorkeur: banaan, kiwi, ananas, mango en een scheutje yoghurt.

Stieneke schreef: Een smoothie, gemaakt van fruit wat ik voorhanden heb. Bij voorkeur: banaan, kiwi, ananas, mango en een scheutje yoghurt.

Veels teveel studiefinanciering...

Stieneke schreef: Een smoothie, gemaakt van fruit wat ik voorhanden heb. Bij voorkeur: banaan, kiwi, ananas, mango en een scheutje yoghurt.

Ik ga een keer ontbijten met Stieneke. Of is dat geen antwoord op de vraag: De GSV ontbijt met...?
Maar hoe dan ook, voor een bananen-mango-yoghurt-shake kun je mij altijd wakker maken. Deze staat dan ook weer regelmatig op het menu de laatste tijd. Al moet ik zeggen dat de sinasappel-banaan-passievrucht-shake van Allert vanmiddag ook niet ongenoemd mag blijven.

Overigens ontbijt ik meestal gewoon met een paar goede bakken koffie... je kan altijd nog lunchen. Op die manier heb je veel meer tijd 's ochtends.

Vandaag weer als vroeger gebrunched met een heerlijk stokbroodje spaghetti saus.. mmm wat is dat lekker op de lege maag.

Ik met gewoon spaghetti...

tis maar wat je lekker vindt, spaghetti zonder saus..

Welja, ik zeg: brinta die je met een vork kunt eten en flink sterke koffie. Alhoewel, wat later op de morgen (stok)broodjes uit de oven met kaas/ei/brie, croissantje brie/jam, beschuitje aardbeien, kopje thee, glaasje jus, liefst bezorgd. Of niet, Carloz? :lol:

pytric schreef:
Stieneke schreef: Een smoothie, gemaakt van fruit wat ik voorhanden heb. Bij voorkeur: banaan, kiwi, ananas, mango en een scheutje yoghurt.

Veels teveel studiefinanciering...

Dit is natuurlijk wel de luxe versie, welke slechts haalbaar is wanneer de studiefinanciering net op mijn rekening staat. Aan het einde van de maand is al het fruit verdwenen en rest mij slechts de yoghurt...

Dan weten we precies wanneer bij jou langs te komen!

Koffie, vooral koffie. Misschien een broodje hagelslag/vlokken er bij.

Kopje hagelslag en broodje koffie, je dag kan niet meer stuk!

Geen Brinta?

geen koffie op de vroege ochtend en op de lege maag. :roll:
wel lekker melk en natuurlijk 4 boterhammen.
beleg: divers (o.a. hagelslag, kaas, spek, pindakaas

en dan heeeeeeel snel de bus halen. :wink:

1 afbak stokbroodje belegt met mayonaise, curry en 10 knakworstjes

of niet soms pybric..

doe mij idd maar brinta. Gaat lekker snel, kun je langer in bed blijven liggen. Als ik veel tijd heb gaan die goedkope ovenbroodjes er ook prima in (kosten ook bijna nix trouwens)

rolv schreef: 1 afbak stokbroodje belegt met mayonaise, curry en 10 knakworstjes

8 frankfurters.. :D