Hallo,

Ergens volgend jaar is er weer een bata. Ben en ik vinden het na respectievelijk twee en drie jaar als ploegleider wel weer mooi geweest. Wel zag ik net op de site van de Bata het volgende bericht:

De inschrijfdatum voor de 43e Batavierenrace is bekend. In de nacht van donderdag 6 op vrijdag 7 november gaat om 0.00 uur de inschrijving op deze site open. Vorig jaar waren de 350 plaatsen binnen een dag vergeven. Zorg dus dat je er op tijd bij bent, zodat wij jullie op 25 april aan de start zien verschijnen!

Zou mooi zijn als mensen dit oppakken en anders geen bata meer volgend jaar.

Joe

Hallo allen,

Afgelopen weekend was de bata (ploegleiders bedankt!) en het was weer donders mooi. Rob en ik willen nu graag doorgaan met hardlopen zodat onze conditie niet direct weer weg is. We willen jullie van harte uitnodigen om met ons mee te trainen zodat we niet meer met zijn 2en maar met een mooi clubje GSVers kunnen lopen. Hieronder staat het programma voor de komende 2 weken:

Week 1

dag 1: 30 minuten hardlopen (rustig tempo)
dag 2: 4 x 8 minuten hardlopen (vlot tempo) afwisselen met 3x 4 minuten wandelen
dag 3: 35 minuten hardlopen (rustig tempo)

Week 2

dag 1: 30 minuten hardlopen (rustig tempo)
dag 2: 5 x 8 minuten hardlopen (vlot tempo) afwisselen met 4x 3 minuten wandelen
dag 3: 40 minuten hardlopen (rustig tempo)

Week3

dag 1: 2x 20 minuten hardlopen (vlot tempo) met tussendoor 8 minuten wandelen
dag 2: 5 x 8 minuten hardlopen (vlot tempo) afwisselen met 4x 3 minuten wandelen
dag 3: 45 minuten hardlopen (rustig tempo)

Rustig tempo is ongeveer 12 km/u en vlot tempo verschilt een beetje van hoe lang het interval duurt. Wij hebben net dag 1 van week 1 gedaan en gaan donderdag dus dag 2 doen, in het weekend moet je dan zelf maar dag 3 lopen. Als je mee wilt lopen moet je maar even appen, dan kan je gewoon aanhaken.

Groeten,

Rob en Robert

Lekker bezig (Rob)ert