Juliet de Haas

Inderdaad, zeker met dit weer!! ;)

Paula Lunenborg

Succes allemaal :)

Sowieso verzamelen bij soos (kwart voor twee?), probeer nog wel in de senaatskamer te komen. Iedereen welkom!

Ben ik wel bij

ATV heeft op soos volgens mij iets met after-dies koffie drinken op soos, als ik het goed hoorde bij de columna vanochtend, dus wordt lekker druk gok ik..

Ik schat dat Thierry, Gerjan en ik tussen 14.30 en 14.40 voor soos langs denderen

Jaapie Smulpaapie Vecht

Heeft iemand mij nog zien shinen in m'n Jumbo-outfitje? Ik struikelde ongeveer elke 100 meter over m'n eigen benen omdat deze veel te klein zijn om 4 mijl af te leggen.

Xoxo

Juliet de Haas

Heb je mee gedaan? Wat goed! Ik heb je niet meer gespot, hoe laat kwam je ong. langs dan?

Was leuk gisteren! Leuk, die support voor soos, vlak voordat je de brug op moet :-) Lekker gelopen, maar veel vertraging opgelopen bij de start. Kira, Esther en ik waren veel te laat, dus moesten nog een sprintje trekken om 't startschot nog te horen. En na de start was het 4 minuten dringen door de massa om uiteindelijk net buiten het centrum van Haren een fatsoenlijk tempo te kunnen lopen. Desalniettemin mooi evenement! Wat is de volgende op de planning?

@ Erika: Ja, Mudmasters lijkt mij ook lachen! Zullen we doen volgend jaar? Helpen we elkaar wel over die muurtjes heen :-)

Hebben jullie nog vanuit de Senaatskamer gekeken?

Ik zoek een trainingsmaatje. 13 mei wil ik beginnen met trainen voor de marathon van Den Haag. Iemand die ook deze ambitie heeft? Het is toch een soort van mijlpaal

2013 of 2014?

'13, het is een trainingschema van 18 weken

TheoSikkema

TT Run, 22 juni. Wie doet mee?

martijngaasbeek

Robert, ik ben voor!

Zijn er nog mensen die vanavond mee gaan doen aan de nacht van Groningen? of is iedereen net als Thierry zo laf door onder het mom van Hijgend Hert feestje af te melden

U schetst een weinig genuanceerd beeld amice Modderman. De nacht van Groningen sluit niet aan bij mijn trainingsschema. Weet je best.

oké ik neem het terug

akkoord

Voor iedereen die de 4 mijl nog wil lopen:

http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=121883

Duizend extra lopers bij 4Mijl Geplaatst:


Tijdens de 27ste editie van de 4Mijl van Groningen kunnen duizend extra lopers starten. Dat hebben de gemeenten Groningen en Haren dinsdag besloten.

Zondag 13 oktober kunnen nu in totaal 21.000 hardlopers in Haren aan de start staan. Dit betekent dat vrijdag 14 juni om 10.00 uur de inschrijving opnieuw wordt geopend. De ongeveer 300 mensen die op de wachtlijst stonden, zijn nu verzekerd van een startbewijs.