robert8701

Hallo,

In Nederland zijn bijna ieder weekend hardloopwedstrijden. Het is super tof om aan zoiets mee te doen. Daarom even een topic om iedereen op de hoogte te houden van loopevenementen buiten de bata om.

Als eerste wil ik iedereen er op wijzen dat vanavond om 19u de inschrijving van de 4 mijl is, vorig jaar was ie binnen een uur vol dus daar moet je snel bij zijn!

De nacht van Groningen is over een paar weken al, gaat er weer een GSV-team aan de haal met de estafettehoofdprijs?

17 mei moettie gaan plaatsvinden. Hendrik en ik hadden het er zojuist over en stonden er niet geheel negatief tegenover.

Leuk topic Robert! Vind zowel de 4 mijl als de Nacht van Groningen leuk om aan mee te doen.

Wie gaan er meedoen met de 4 Mijl dan? En zijn er nog dames in voor een estafetteploegje voor de Nacht van Groningen?

Nacht van Groningen lijkt me ook wel leuk, als estafetteploeg strijden voor een Ikea bon toch!

Ga ook wel weer meedoen denk ik, de titel moet natuurlijk wel verdedigd worden;)

Ik ben ook van de partij bij de nacht van Groningen, huldiging op de grote markt wil ik natuurlijk niet missen.

Misschien handig om er bij te vermelden dat het wel op Hemelvaartsdag is (dus misschien ga je naar je ouders of ben je brak van het Hijgend Hert feestje)

Jahoor, ik heb me net ingeschreven voor de 4 mijl! Wie volgt?

Ik ook.

Ik ook

Wellicht ben ik erbij, vrijdag banking holiday. Je weet toch.

Michel en ik ook.

Gister helemaal vergeten in te schrijven voor de 4Mijl. Nu alsnog gedaan, dus sta op de reservelijst.
En brak zijn met de Nacht van Groningen door het Hijgend Hertfeestje, dat hoort er eigenlijk gewoon bij :-)

Ik heb een kwartier na opening ingeschreven en sta ook op de reservelijst kwam ik achter.

Dat geeft niet Michel; je kan altijd nog wel een rondje lopen met de blanke Kiki Musampa

Wat is handiger mbt inschrijven Nacht van Groningen: kiezen voor die individuele StudentRun of gaan er en masse estafette-teams gemaakt worden?

Hallo oudere jaarverbanden, beat het Marikstos estafette team maar!! Nacht van Groningen it is

JøhnDylån

Haha, dat gaat hilarisch worden, jonge honden tegen oude bokken.

Challenge accepted.

Chiethon zal vanavond tijdens de Nacht van Groningen van start gaan met Ben, Michel en Siard. Succes Marikstos...

Marikstos is natuurlijk altijd al een zwak jaarverband geweest. Jammer hoor dat jullie al capituleren voordat de oorlog zelfs begonnen is. Met zo'n instelling wordt je natuurlijk snel onder de voet gelopen.