Ik zag net Siard, Dick en Gerjan voorbij lopen. Zag er snel uit!

Ben schreef: Marikstos is natuurlijk altijd al een zwak jaarverband geweest. Jammer hoor dat jullie al capituleren voordat de oorlog zelfs begonnen is. Met zo'n instelling wordt je natuurlijk snel onder de voet gelopen.

Zal ik eens op jouw gaan zitten Benno L?!

Michel is een baas. Uitslagen van de nacht van Groningen:

Michel Haaksma. 26.29. (15.85 p/u)
Siard Jongsma. 28.08. (14.93 p/u)
Robert Modderman. 28.48. (14.58 p/u)
Ben Poelarends. 29.08. (14.42 p/u)
Gerjan Agterhof. 32.06. (13.08 p/u)
Thierry van der Horst. 33.50. (12.42 p/u)
Harm Verschuren. 35.13. (11.93 p/u)

Estafette uitslag:

  1. Chiethon
  2. Lopend vuurtje
  3. Syfaris

Dick de Gelder en Pytric van 't Hof liepen ook maar die tijd is niet goed geregistreerd. Dick liep iets achter Gerjan en Pytic iets achter mij.

Ik heb de organisatie ff gemaild, die hebben het inmiddels rechtgezet.

EDIT:

Paula Lunenborg

wooow Michel; doe even normaal! Maar goed zeg!! En is Chiethon dan ook van de hele wedstrijd eerste geworden of dit jaar niet?!

Helaas zijn we dit jaar 3de geworden, 6 seconden achter de 2de plaats. We hebben wel ongeveer dezelfde totaaltijd gelopen als vorig jaar, helaas was dit niet genoeg. Het team dat eerste is geworden is namelijk 4 minuten sneller dan wij waren. De snelste loper van dat team liep dan ook 17.1 p/u gemiddeld.

Paula Lunenborg

Wauw dat is bizar! Maar derde is echt super de super goed! Jullie hebben alledrie echt ongelofelijk hard gelopen joh. Toppers! Echt leuk om te horen dat soort dingen :) Nice!

Michel Haaksma? Die naam zegt me niets. Ik zie vooral dat die Wouter Holsappel als de brandweer is gegaan. Allememachies wat snel.

Goed gedaan hoor, gefeliciteerd!

pytric schreef: Michel Haaksma? Die naam zegt me niets. Ik zie vooral dat die Wouter Holsappel als de brandweer is gegaan. Allememachies wat snel.

Dat was dus Michel. Ik lach huilend op de bank

Ha! Ik kreeg vandaag per mail alsnog een bevestiging van mijn deelname aan de 4mijl. Dan is die reservelijst behoorlijk geslonken dus... Toch maar weer es gaan hardlopen dan binnenkort. Sinds de bata niet meer gedaan...

Hallo Allen,

14 oktober de 4 mijl, waar een groot aantal GSV'ers en oude l*llen aan mee gaan doen, zondag ontspanning enzo dus kom vooral lekker kijken.

Daarnaast moet iedereen nu ook alvast het weekend van 27 april 2013 vrijhouden, niet weer BK-weekendjes enzo gaan plannen want nu het bestuur compleet is zijn de voorbereidingen daar in volle gang en start dan de 41ste BATA!!

Doeii

Jaapie Smulpaapie Vecht

Ik loop ook de 4 mijl, zijn er nog mensen die met mij behoefte hebben om een keertje te trainen?
Want dat wordt helemaal niets met mij zo ;P

Donderdag Pre-soos lopen en daarna eten Jacob?

Ik loop de 4 mijl ook. Maar ik kijk graag verder, visionair als ik ben, en mijn oog viel op de Plantsoenloop door het NP van 3 november. Zijn er, behalve ik, nog mensen die daar belangstelling voor hebben?

Ik loop de 4 mijl ook en de plantsoenloop heb ik nog nooit gelopen dus dat lijkt me wel mooi. 8km cross neem ik aan?

Edit: Je loopt wel lekker over alle heuveltjes in het plantsoen, Vooral die achter de Jantje zag eens pruimen hangen is taai.

Plantsoenloop schijnt heel druk te zijn en je loopt alleen maar rondjes van 2 km, wat bijvoorbeeld ook leuk is:

http://www.hardloopkalender.nl/loopeven ... n-drachten

Lekker door Drachten hobbelen, uit ervaring weet ik dat hier de organisatie wel goed zit, voor zij die denken komende zaterdag nog geen 10 km aan te kunnen kan er ook 5,2 gelopen worden, wat een bijzonder goede voorbereidng voor de 4 mijl geeft (kosten na-inschrijving: 6 Euro)

http://www.hardloopkalender.nl/loopeven ... rmarktloop

Enorm leuke loop, wel op 13 oktober dus de combinatie met de 4 mijl is niet heel handig, wel een lekker snel parcours en een leuke sfeer in Zuidlaren met bands langs het parcour. Enige nadeel is dat ze het parcour zo compact mogelijk houden, dus veel bochten.

http://www.hardloopkalender.nl/loopeven ... parkloop-1

Zelf nog nooit gelopen maar gezien het georganiseerd wordt door Groningen Atletiek ga ik er van uit dat dat we goed zit. Wel lekker dichtbij.

http://www.hardloopkalender.nl/loopeven ... colaasloop

Rond sinterklaas legio aan st nicolaaslopen. Die in Zwolle is goed georganiseerd, en het startschot wordt gegeven door een echte sinterklaas. Het parcour hier is heel mooi, het is namelijk net buiten Zwolle dus je hoeft niet bang te zijn dat je twee keer over hetzelfde stuk komt, wel belangrijk is dat je de afslag aan het begin niet mist, anders loop je per ongeluk een marathon. Nadeel aan deze is dat er ook Zwarte Pieten zijn, en na 5/8/16 km tot je barft gelopen te hebben zit je niet te wachten op een hand pepernoten.

http://www.hardloopkalender.nl/loopeven ... vesterloop

Ook met oud en nieuw kan je vol op lopen. Vaak zijn dit Cross loopjes, oftewel lekker door sneeuw over keihard zand ploeteren. De Sylvesterloop is volgens Pytric van 't Hof een vet leuke eindejaarsloop. Zelf moest ik altijd werken op deze dag maar dit jaar ga ik hem wel echt lopen. Hopen op sneeuw, wordt het een uitdaging.

Dit was even een update van leuke loopjes tot januari, de winter is niet het echte loopseizoen qua wedstrijden maar je kan wel lekker crossen. Ook dit is nog maar een kleine selectie, op www.hardloopkalender.nl vind je nog veel meer, kijk wel even op de website van de loop of er tijdwaarneming is, bij een wedstrijd is dat wel zo leuk.

Jaapie Smulpaapie Vecht

ik werk op donderdag altijd tot 9 uur, dus dat wordt m niet. Het is ook al bijna ja, fuck dit :P

Woensdag ochtend doe ik een interval training in het plantsoen, lekker voor uithoudingsvermogen en snelheid

Nog iets meer dan een week tot de 4mijl! Iedereen een beetje lekker aan het trainen?

Ik was benieuwd wie er allemaal meedoen en of we bijvoorbeeld gezellig samen naar Haren gaan met de trein en of we wellicht ook gelijk starten. En of jullie ook een streeftijd hebben.

Aangezien ik me echt superlaat heb ingeschreven zit ik in de laatste startgroep. Met nummer 21335 (kledingwagen 11). Mn streeftijd is 34 en een halve minuut.

Klopt het dat iedereen op dezelfde plek (aan de Kerklaan in Haren) start?