Master in Real Estate
KJ schreef: Ach, een 4e jaars ATV-er staat toch gelijk aan een 1e jaars GSV-er? :twisted:

Die heb je vast niet zelf verzonnen KJ.

PS. Kom binnenkort nog eens gezellig een sinasje drinken op woensdagavond.

Master in Real Estate
Lofdichter schreef: Jammer dat er niet genoeg sooscie was, echter dit is niet enkel de schuld van Hofnar, omdat hij meerdere malen opgeroepen had tot deze wonderschone taak. Dus binnen de GSV had ook wel even een telefoontje gekund richting Jan Oosterhuis.

Na het amicale weekend met AC en AV heb ik de smaak wel te pakken, ik bied mij aan om achter de bar plaats te nemen. Laat maar weten wanneer!

Master in Real Estate
Master in Real Estate schreef:
KJ schreef: Ach, een 4e jaars ATV-er staat toch gelijk aan een 1e jaars GSV-er? :twisted:

PS. Kom binnenkort nog eens gezellig een sinasje drinken op woensdagavond.

Dan kom ik een keer een biertje bij jullie drinken op donderdag! Lijkt me gezellig.

Jammer dat er niets van komt...

Waarvan? GSV'ers op ATV-soos? Laatst nog hoor, of niet Gaaitzen?

Tja die heb ik wel gezien, maar dat is meer een uitzondering lijkt het wel.
Mag je overigens zovaak als je zou willen op soos bij de gsv als ATV'er komen?

Nee, zo vaak als wij dat willen... ;)

Ernst schreef: Tja die heb ik wel gezien, maar dat is meer een uitzondering lijkt het wel. Mag je overigens zovaak als je zou willen op soos bij de gsv als ATV'er komen?

Lijkt je dat zo leuk dan? Heel ambitieus voor een aspirantje... Reken er in ieder geval maar op dat jij een metertje sinas weg mag tikken, gezien je achternaam.

K%S schreef: Reken er in ieder geval maar op dat jij een metertje sinas weg mag tikken, gezien je achternaam.

En nee, die krijg je niet kado! En ja, je moet een record breken, dat zit ook in je achternaam. En ja, dat record ligt veelstehoog.

Ik moet zeggen dat dit niet zo gastvrij overkomt :wink: .
Ik ben zeker niet van plan om vaak langs te komen, maar ik vind het wel leuk om eens wat oude kennissen uit zwolle en omstreken tegen te komen.
Overigens ben ik geen aspirant meer...
Waarom zou ik een meter sinas willen drinken? Één glas lijkt me meer dan zat.

Naja, bij mij mag je altijd langskomen hoor! ow shit je woont hier al...

Laten we het maar op een toezegging voor de toekomst houden. Want de huidige situatie zal niet eeuwig duren :wink: