Hofnar

Geachte broeders in de sinas,

Een aantal jaren geleden was het nog gezellig, wederzijds bezoek was meer regel dan uitzondering en werd ook geaccepteerd. Nu is hier -in mijn ogen helaas- geen ruimte meer voor. Ik zou graag weer de vrijdagavondsoos in ere willen herstellen alleen in mijn remi lukt het niet. Ik vecht binnen ATV ook al tegen windmolens maar met de steun van enkelen onder onze broeders moet het mogelijk zijn weer als gezamelijke huurders onder het genot van versnaperingen de verschillen die ons gelijk maken te bespreken. Laat ons dan een hernieuwde samenkomst regelen, vrijdagavond.

Jan Hidding

Ik ben wel voor! Maar zo gezellig als de donderdag wordt het natuurlijk niet!!

Eej Hiddink, heb je ook iets concreets, behalve tegen windmolens knokken?
In ieder geval: goed bezig, ik ben voor.

Vrijdag 7,14,28 maart. Zeg het maar ik doe Hbo dus tijd zat, en misbruik mijn naam niet ik heb niks te maken met de koreaanse snor

zegt jou naam ook iets over hoe serieus we je moeten nemen?. Je kunt wel lacherig over ons drinkgedrag doen, maar ik kan me herinneren dat tijdens de 'raar met je haar' soos verscheidene mensen van ons tot kalmte zijn gemaand, en dan hebben die scholieren het over sinasdrinken.

Ik doe niet lacherig over jullie drinkgedrag vraag maar aan loewie hoe het zit met sinas en de gsv (als ik lacherig wil doen refereer ik wel aan de vgse cijfers van afgelopen jaren). En het feit dat ik de hofnar ben betekend dat ik graag sociale activiteiten organiseer dus neem maar serieus.

Ik had misschien ff een smilie er bij moeten zetten. Zeg maar wanneer en ik zal m'n best doen er bij te zijn.

GSV'er schreef: Ik had misschien ff een smilie er bij moeten zetten.

Ik ook, zie eerdere post.

Hoor en neig uw oor naar de woorden van de hofnar.
Laten wij gezamelijk, de VAS in ere herstellen!

Kees jongen, was jij ook op de raarmetjehaar-soos? Niet gezien, terwijl je kapsel toch niet alledaags is...
Enne... Hofdinges, ik begrijp dat je die vrijdagavonden de soos hebt gereserveerd? Mooi. Ik doe al een paar jaar eerstejaars recht en dat schijnt ook iets van hbo te zijn dus ook tijd zat.
Volgens de VGSE-statistiek zuipt de GSV nog altijd beter trouwens, omzet van 25.234 uiro's in 2002. Kan de ATV niet tegenop met slechts 25.178!

En reken het nu nog even om naar omzet per lid en je weet hoe je er voor staat. En bij de weg vorig jaar was het anders, toen hadden wij hoewel kleiner meer omzet. Raar hé getuigd misschien van inzet in wat je lief is.

Hofnar schreef: En bij de weg vorig jaar was het anders, toen hadden wij hoewel kleiner meer omzet.
Weet je dat wel heel zeker? Nee? Mooi ik wel! Volgens de cijfers van de jaarrekening, heeft ATV in 2001 minder omgezet dan de GSV. Misschien bedoel je het jaar 2000.... Maar daarmee kun je die arme jongen niet lastig vallen; toen was hij nog geneens lid :)

Hy-dung-gu, nu hoor je het eens van een ander.
En Roberto: die ATV-ers hoeven niet te weten dat ik geen ouderejaars ben. Ik wil graag een beetje respect afdwingen bij scholieren, nu het duidelijk niet lukt bij de GSV... :wink: .

Ach, een 4e jaars ATV-er staat toch gelijk aan een 1e jaars GSV-er? :twisted:

L1Rn4urAyA7aTEe

Nee hoor. Dus nog gewoon even drie jaar wachten 8)

Lijkt mij op zich ook wle een keer grappig om met wat ATV broeders en zusters te kluften, ik ken ze nauwelijks, terwijl ze in het zelfde pandje als ik drinken........ :?

Ik ga mijn best doen er een keer bij te zijn :roll: .

Vrouwe Prudentia
Ach, een 4e jaars ATV-er staat toch gelijk aan een 1e jaars GSV-er? Nee hoor. Dus nog gewoon even drie jaar wachten

Voor de ATV'er dan, wel te verstaan.

Goed plan.

zijn er dan geen normale mensen die op vrijdagavond en zaterdag moeten werken? moet ik wéér elk weekend vrij vragen :? !

He Hidding,

ik ben helemaal voor je voorstel. Ik heb mij al jarenlang geergerd aan het feit dat de amicale rivaliteit tussen ATV en GSV zo ver doorslaat dat veel GSV'ers en ATV'ers niet of nauwelijks van elkaars bestaan afweten. In mijn ogen is de vrijdagvondsoos een goeie manier om wat meer band te creeren tussen HBO'ers en Academici.
Laten we niet blijven hangen in rivaliteit. Om het met Elly en Rikkert te zeggen: "we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch zijn we broertjes en zusjes".

Ben wel een beetje verbaast over de enthousiaste reacties. De vrijdagavondsoos is er namelijk vanwege gebrek aan belangstelling uitgehaald. Met name onder GSV'ers. 't Was in ieder geval niet echt leuk voor de Sooscie om op vrijdagavond op te komen draven terwijl er met een beetje mazzel 3 ATV'ers aanwezig waren.