Ennehh Hoeveel komen er van ATV?
Ik snuffel namelijk nogal regelmatig rond op jullie whepsaait, maar heb er nergens een aankondiging kunnen vinden. Staatie intern?
Zit je daar anders straks zo alleen :roll:

Er is belangstelling genoeg (het onderwerp staat intern) maar aangezien er nog geen sooscie is staat de avond -helaas- op losse schroeven. Dus als er mensen een paar uurtjes maar het liefst de hele avond achter de bar willen geef dat dan even aan.

Ha, ik zou wel willen, maar ik mag officieel nog niet...
Ik ben gister weliswaar in de sooscie geïnstalleerd, maar heb nog geen sooscie-instructie gehad.
Als het echt een probleem wordt, mogen jullie wel via Jan Oosterhuis regelen dat ik ga draaien; alleen breng hem dan wel op de hoogte. Ik verwacht niet dat het al te grote problemen op gaat leveren... (Voor de ongelovelijk zware IVA cursus ben ik glansrijk geslaagd).
Tijd om de kas te regelen heb ik absoluut niet; ik heb zo tentamen, daarna moet ik werken, daarna volleyballen, om vervolgens rond 22.30 aan te komen op soos.

Zou iemand mij kunnen bellen (0623414694, voicemail werkt eventueel ook prima) als het ondanks alles niet doorgaat? Anders sta ik een beetje voor Jan *@# voor de soosdeur!

Soos gaat niet door. Er is geen sooscie. Wilt u dit doorgeven aan bekenden die nu voor een dichte deur komen te staan

Nu begin je echt op een nar te lijken. :wink: Wat een streken om de boel af te blazen terwijl ik met net aan het voorbereiden ben.

Tja uiteindelijk beslist koning VGSE en die wil mensen achter de tap en daar kan ik niet voor zorgen :cry:

Die VGSE van tegenwoordig... en die wil ook al niet eens fatsoenlijk isoleren...
Als ik had gekund wilde ik wel ff sooscie draaien maar dat gaat 'm niet worden, helaas. Ben er wel bij als het doorgaat, doe je best Hofnaf!

Hofnar schreef: Tja uiteindelijk beslist koning VGSE en die wil mensen achter de tap en daar kan ik niet voor zorgen :cry:

Hmmmz
ik zit ook nog eventjes in de VGSE, en ben in ieder geval vereerd dat je ons koninklijk aanspreekt.
Verder ben ik het niet met je eens over het regelen van barpersoneel; en wat ik begreep van Sytze, soosmanager ATV, is dat je zelf al aangaf te laat te zijn met het plannen van barpersoneel.
Even voor de duidelijkheid hoe de spelregels zijn:
voor normale soosavonden regelt de VGSE i.s.m. met senaat of bestuur barpersoneel. Voor feesten en overige zaken (zoals dit), moet door de organisator barpersoneel geregeld worden.

Opzich is er ook wel barpersoneel; alleen iedereen wil eventjes; en er zijn nog weinig mensen voor de 'late uurtjes'. Bovendien heb ik begrepen dat de soosmanager GSV niet eens gevraagd was voor eventueel te benaderen mensen.

Kortom: dat het feestje niet doorgaat, ligt m.n. aan de planning van de organisatie; in dit geval waarsch. Hofnar.
Dat het wellicht handig(er) is om ook een GSV-er i/d organisatie te hebben, ben ik met je eens; dat kunnen we de volgende keer beter doen; dat we dus 2 mensen verantwoordelijk stellen voor he regelen van barpersoneel, 1 ATV-er en 1 GSV-er, die onderling afstemmen op welke tijden welke sooscie draait met welke kas.

Goed, dat was mijn reactie als VGSE-er.
Nu als RP: Jammer!! Ik had erg veel zin aan een gezamenlijk feestje. Volgende keer beter hoop ik!

Gaat definitief niet door?

Bakkie Krasse

he, das lekker hoor,
staan we gister met 5 man voor soos, is ie dicht.
welke haas heeft nu z'on grote mond maar regelt niets?

Elke voordeel z'n nadeel Bouke, anders was je vandaag niet zo goed op het voetbalveld geweest :D ...

Bakkie Krasse

als je het zo bekijkt, laten we het dan maar niet over jou hebben!
:blaah: ontzettende lamme kerel, ga toch een conditie opbouwen, en wat minder hard schreeuwen, kan ook helpen.

Rendement Bouke, rendement...

Daarnaast vind ik het uit den boze om zondagochtend rond half tien te posten!

Bakkie Krasse

oeps.
ik ben geblesseerd aan mijn enkel en kon niet snel genoeg uit mijn hoogslaper komen!

Jammer dat er niet genoeg sooscie was, echter dit is niet enkel de schuld van Hofnar, omdat hij meerdere malen opgeroepen had tot deze wonderschone taak.
Dus binnen de GSV had ook wel even een telefoontje gekund richting Jan Oosterhuis.

Volgens mij wisten de meeste GSV-ers pas op vrijdag zelf dat het niet ging lukken met de sooscie. En Hidding weet heel goed dat Jan Oosterhuis soosmanager van de GSV is, hij had zelf natuurlijk even kunnen bellen. Maar goed, dat is voor de volgende keer!

Ook ik vond het jammer dat er niet genoeg sooscie was, en vooral dat de avond niet door kon gaan.
Ik stel voor om hier niet al te lang meer over door te emmeren, want dat heeft toch niet veel zin; het lijkt me beter om weer een nieuwe datum te prikken, en ervoor te zorgen dat er nu wel voldoende sooscie wordt geregeld.

Voldoende sooscie regelen voor het begin v/d avond, is vaak heel makkelijk; het probleem zit 'em vaak in de late uurtjes.
Als we nu één persoon van ATV en één v/d GSV hiervoor verantwoordelijk stellen, dan kunnen we ruimschoots van tevoren zien aankomen of de avond nu wel of niet door kan gaan.

Ik wil voor de GSV wel sooscie regelen, mits een nieuw te plannen datum, een datum is waarop ik zelf ook kan...

Ik stel dan het volgende voor:
Z.s.m. moet er een ATV-er komen, die voor de andere helft v/d sooscie wil regelenBinnenkort een datum prikken (misschien niet al te snel, omdat we dan hetzelfde probleem hebben. Iedereen die in de sooscie zit, oproepen zich aan te melden om soosciediensten te draaien.sooscieshifts 2 uur laten duren, dus zijn er shifts vanaf 22.00 uur, tot een tijdstip afhankelijk v/d bereidheid v/d laatste sooscieEen week voor de datum dat de soosavond plaatsvindt, moeten de 2 soosmanagers overleggen, en indien nodig veel sooscieleden bellen, om de avond door te kunnen laten gaan. Ten slotte moet dan (bijv 2 dagen van tevoren) op het forum gepubliceerd worden of het ook daadwerkelijk doorgaat. (volgens mij moet dat, als je het ruim van tevoren plant, geen probleem zijn).Vragen die ik nog heb:Is het nodig om op elk tijdstip 2 mensen achter de bar te hebben staan?Tot hoe laat wil men een vrijdagavondsoos?

IK zelf schreef: Is het nodig om op elk tijdstip 2 mensen achter de bar te hebben staan?
Hey Soosciemanager GSV f.t., weet jij dat misschien? Jij bent tenminste online ;)

Sooscie op een soos- of feestavond bestaat uit twee (gast-)leden van de ATV of GSV die lid zijn of zijn geweest van de sooscie en de IVA-cursus hebben gevolgd.

PS: het is soosmanager hè, zou jij toch wel mogen weten Roberto :wink:

Lijkt me een goed voorstel.
Een datum dan maar prikken?