Het lijkt me tof om eens kennis te maken met onze HBO-vriendjes. Een aantal van hen ken ik er al en met hen kan ik het (soms) best wel goed met heb vinden. Het lijkt me gezellig om ze eens samen met hun vriendjes en vriendinnetjes op soos te ontmoeten.

Het lijkt me wel raadzaam om zo'n vrijdagavondsoos niet te vaak te houden. Een lage frequentie maakt het wat speciaal wat ervoor kan zorgen dat er elke keer een leuke opkomst is, zodat je niet de probelem krijgt die Geertsma aanstipte.
Als je bijvoorbeeld 1 keer in de maand een avond houdt, kun je de rest van de vrijdagavonden wat anders doen en komt niet iedereen verspreid over de maand naar een vrijdagavondsoos, waardoor er dan gemiddeld maar erg weinig mensen zouden komen.

Mee eens!
Ik ben ook voor...
Via het forum kun je dan een beetje peilen hoeveel mensen er komen, en of het zin heeft om iets te organiseren.

Als er iets wordt georganiseerd, probeer ik er zeker bij te zijn!

Gezellig hoor. Ik zal even een datum reserveren en wat soocie regelen. En dan zet ik het wel op dit forum en dan verwacht ik hele kuddes GSV-ers net zoals vroeger op vrijdagavond.

In het weekend van vrijdag 7 maart, is er een groep van 25? mensen naar het PaasCongres (waaronder ik). Die kunnen dan dus niet op die soosavond komen. Ik zou het dus eentje later plannen.

Ik dacht zelf aan 14 maart.

I'll try to be there! :D

goezo Postma,
dat wordt een weekje soos-hoppen...
Maar 14 maart heb ik m'n laatste tentamen, dus daarna moet soos wel te vinden zijn.

Geertsma heeft wel gelijk denk ik. De vrijdagavondsoos zal het vast niet zo lang uithouden, de meeste GSV-ers komen toch niet. Op enkele vaste bezoekers na komen ze ook nooit op vraccie feesten...

Tijd dus om dit te doorbreken, als het niks is is er niks aan de hand. We kunnen 14 maart zien als een pilot. het mooie aan ons pandje is dat we er terrecht kunnen wanneer we willen. Dus kom maar en dan kun je op zaterdag 15 maart wel zeggen of het de moeite waard is om door te zetten.

Vrijdag 14 Maart staat genoteerd, dus kom in grote getale!
Dat wordt hartstikke lachen.

Bakkie Krasse

mmm, dat wordt een moeilijke keus, aangezien Tiesto dan ook weer eens in de Palace draait.
ik slaap er nog even over.

Zo, lieve ATV-ers, ik begrijp nu waarom jullie graag samen met de GSV willen sozen! Ik was niet op de kleinkunstavond, was wel geslaagd begreep ik, maar het feest daarna was bepaald niet om over naar huis te schrijven zeg...
Gelukkig was in de Bar Players wel een topavond: Ben Hendriks LIVE met Hollandse Classics. Wat een geweldige man! Boerma, Bosma en ik hebben alledrie een handtekening en een foto en bij mij staat erbij: voor Koos!!! Voor mensen die ook fan zijn van onze Ben, z'n nummer is 0614575709. Ge-wel-di-ge tent die Bar Players!

Nog iets meer dan een week!

Allemachtig, ik zie ze veel te vaak, elke woensdag bij de alfacursus, vrijdag de 14e en nu ook al vrijdag de 28ste, straks ga ik nog aan die lui wennen.

Ik ruik een fusie :)

Misschien handig om daar in de openstellingsdiscussie ook rekening mee te houden... :lol:

Sjonge jongens en meisjens, niet vergeten die vrijdagavondsoos! (hee Webcie stuur 's 'n meeltje joh, doen jullie wel wat daaro?)

het staat in min agenda, top-priority!
Als er niks dringends tussen komt ben ik er gewoon bij..!

Hoe laat begint de party al?
Ik ben wel voor niet al te laat; kan ik direct door van volleybal...

Morgen is het dan zover, vanaf 10 uur bent u allen van harte welkom aan de hereweg. Neemt u wel uw goede humeur mee?

Dit topic staat in het forum: amicale rivaliteiten...
Moeten we daar nog iets mee doen?