hjlassche

Hèt topic om uw kamer aan te bieden of een oproepje te plaatsen!
Anno 2023, de plek om in benarde situaties een onderkomen te vinden.

Ha gsv!

Vanaf ongeveer 10 februari komt er in mijn huis een kamer vrij, dit is een kamer van ongeveer 17 m2, het heeft een eigen keuken en zal rond de 470 p/m incl. kosten. Nu willen ze dat er een jongen in komt, aangezien er een jongen uitgaat en ze die balans graag goed willen houden. Mocht u geïnteresseerd zijn of meer info willen, doe mij dan vooral even een appje!

Met amicale groetjes, Rosalie (0683325583)

Ha kamerzoekende GSV vrouwen,

Omdat ik 2 maanden op reis ga komt mijn kamer van begin april tot eind mei vrij. Voor deze periode ben ik op zoek naar iemand die tijdelijk in mijn kamer zou willen. De kamer zelf is ongeveer 13m2, maar daar krijg je een ruime woonkamer, gezellige keuken, badkamer (incl. bad) en chill dakterras bij die je deelt met 2 leuke huisgenoten. De kosten zijn €361,- incl. per maand. Bij interesse of vragen mag je me appen!

Groetjes,

Aniek
0647420021

Ha GSV

Per 6 februari vertrekt een huisgenootje uit ons huis en dus is er plek voor een nieuw huisgenootje. Het gaat om een kamer van 20m2 én een losse slaapkamer van 4m2.

Deze mooie kamer is te vinden, nét onder het Noorderplantsoen en heeft uitzicht op de Nieuwe kerk. Bij de kamer deel je de keuken met 1 iemand, net als het toilet. De badkamer wordt gedeeld met 3 anderen. Bij voorkeur zoeken wij een vrouw die al wat verder in haar studie is, maar dit is geen harde vereisten. De kosten zijn €425 excl. per maand.

Wil je graag meer foto's, heb je vragen of wil je eens langs komen, app of bel gerust!

Met amicale groet,

Rianne
06-81718304
beschrijving
beschrijving
beschrijving

timoholtland

Beste GSV,

Heeft u ook met bewondering en jaloezie zitten kijken hoe volwassen en mannelijk Langeler Junior en Rodenboog Junior zijn geworden na slechts een paar weekjes door te brengen in de mancave aan Saffier6, dan heeft u geluk! In April is het namelijk weer zo ver, en ga ik ongeveer 2 maanden naar het buitenland. Dit betekend dat mijn gemeubileerde kamer + 2 huisgenoten die u kunnen helpen in de zoektocht naar uw mannelijkheid, misschien wel binnenkort van u kan zijn. En dit voor slechts 258 euro per maand! U bent dan slecht minuten verwijderd van lijpe koningsnacht in de stad, huisfeesten aan e-kade en een bos met borsthaar. Reageer snel want op=op en vol=vol. Als u behoort tot het vrouwvolk mag u ook gerust een berichtje doen, dan wordt daarover nagedacht.

Hartelijke groet,
Timo Holtland
0611667128