hjlassche

Hèt topic om uw kamer aan te bieden of een oproepje te plaatsen!
Anno 2023, de plek om in benarde situaties een onderkomen te vinden.

Ha gsv!

Vanaf ongeveer 10 februari komt er in mijn huis een kamer vrij, dit is een kamer van ongeveer 17 m2, het heeft een eigen keuken en zal rond de 470 p/m incl. kosten. Nu willen ze dat er een jongen in komt, aangezien er een jongen uitgaat en ze die balans graag goed willen houden. Mocht u geïnteresseerd zijn of meer info willen, doe mij dan vooral even een appje!

Met amicale groetjes, Rosalie (0683325583)

Ha kamerzoekende GSV vrouwen,

Omdat ik 2 maanden op reis ga komt mijn kamer van begin april tot eind mei vrij. Voor deze periode ben ik op zoek naar iemand die tijdelijk in mijn kamer zou willen. De kamer zelf is ongeveer 13m2, maar daar krijg je een ruime woonkamer, gezellige keuken, badkamer (incl. bad) en chill dakterras bij die je deelt met 2 leuke huisgenoten. De kosten zijn €361,- incl. per maand. Bij interesse of vragen mag je me appen!

Groetjes,

Aniek
0647420021

Ha GSV

Per 6 februari vertrekt een huisgenootje uit ons huis en dus is er plek voor een nieuw huisgenootje. Het gaat om een kamer van 20m2 én een losse slaapkamer van 4m2.

Deze mooie kamer is te vinden, nét onder het Noorderplantsoen en heeft uitzicht op de Nieuwe kerk. Bij de kamer deel je de keuken met 1 iemand, net als het toilet. De badkamer wordt gedeeld met 3 anderen. Bij voorkeur zoeken wij een vrouw die al wat verder in haar studie is, maar dit is geen harde vereisten. De kosten zijn €425 excl. per maand.

Wil je graag meer foto's, heb je vragen of wil je eens langs komen, app of bel gerust!

Met amicale groet,

Rianne
06-81718304
beschrijving
beschrijving
beschrijving

timoholtland

Beste GSV,

Heeft u ook met bewondering en jaloezie zitten kijken hoe volwassen en mannelijk Langeler Junior en Rodenboog Junior zijn geworden na slechts een paar weekjes door te brengen in de mancave aan Saffier6, dan heeft u geluk! In April is het namelijk weer zo ver, en ga ik ongeveer 2 maanden naar het buitenland. Dit betekend dat mijn gemeubileerde kamer + 2 huisgenoten die u kunnen helpen in de zoektocht naar uw mannelijkheid, misschien wel binnenkort van u kan zijn. En dit voor slechts 258 euro per maand! U bent dan slecht minuten verwijderd van lijpe koningsnacht in de stad, huisfeesten aan e-kade en een bos met borsthaar. Reageer snel want op=op en vol=vol. Als u behoort tot het vrouwvolk mag u ook gerust een berichtje doen, dan wordt daarover nagedacht.

Hartelijke groet,
Timo Holtland
0611667128

Ha GSV,

Per 18 maart vertrekt een huisgenootje uit ons huis en dus is er plek voor een nieuw huisgenootje. Het gaat om een kamer van 20m2 én een slaapkamer er aan vast van 6m2.
Deze mooie kamer is te vinden, nét onder het Noorderplantsoen en bevindt zich aan de Nieuwe Kerkhof. Bij de kamer deel je de keuken met mij (Daniëlle), net als het toilet. De badkamer delen we met z'n vieren. Bij voorkeur zoeken wij een vrouw. De kosten zijn €425 excl. per maand.

Ben of ken je iemand die geïnteresseerd is, wil je graag meer foto's zien, heb je vragen of wil je eens langs komen, app of bel gerust!

Groetjes,
Rianne & Daniëlle

06-34826849

beschrijving
beschrijving

marthevanloo

HUISGENOOTJE GEZOCHT (V, 20+)🌟

Ha GSV!

In ons gezellige huisje in de Herestraat komt vanaf begin april een kamer vrij! We wonen in totaal met z'n achten en zijn actief bij verschillende verenigingen. Daarnaast vinden we het leuk om af en toe een drankje te doen en samen te eten!

Ons huis bestaat uit drie verdiepingen met op elke verdieping een badkamer en keuken, verder beschikken we over een dakterras en wasmachine die we delen met zijn achten.

Op de tweede verdieping komt begin april een kamer vrij van ongeveer 11 m2 met hoogslaper. De kamer kost rond de €420 inclusief servicekosten, daarbij deel je de verdieping met twee andere meiden.

Lijkt het jou leuk om bij ons te komen wonen stuur ons dan een mailtje: HuizeHerresstraat@gmail.com met een kort verhaaltje over jezelf!😊

De hospi vindt plaats op 21 maart, misschien tot dan!

Liefs,
Huize Herresstraat

Bente, Marthe, Marieke, Margo, Tonia, Emma en Indy
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Matthijs Jonkman

Ha GSV

De tijd vliegt en inmiddels ben ik alweer een half jaar lid van de GSV. Na overal matrasjes uit te testen en om de sfeer te proeven van de treinen op elk tijdstip is het toch wel eens tijd voor een kamertje in Groningen. Dus heeft u een gouden tip voor mij over een kamer die nu of dit jaar ergens vrij komt, stuur mij dan vooral een berichtje!!

Groetjes
Matthijs Jonkman
06 25369213

Grietje_Eva

TL;DR: 10,5m2 voor ~€300 in burgerhuisje vlakbij centrum

Hoi allemaal,

Omdat Joris een samenwoonstekkie heeft gevonden, zoeken Marjolein en ik vanaf half/eind mei een nieuwe huisgenoot voor in ons voormalig Gyas-kasteeltje aan de Professor Rankestraat! Ik woon er sinds oktober met veel plezier.

We zijn allebei redelijk ver in onze studies, dus we zijn op zoek naar iemand die dat ook is. We eten regelmatig samen maar hebben we ook wel onze eigen overblijfselen van een actief studentenleven (voor mij ouwelullen-BK en Pascal, voor Mar haar Gyas-damesgenootschap, en soms RvA of training van Tandje Hoger). We houden ervan om het huis netjes en goed onderhouden te hebben, dus we zoeken iemand die daar graag zijn steentje aan bijdraagt. De moeder van Mar is de huiseigenaar, dus we hebben korte lijntjes, maar ook een hoge standaard :) In elk geval is alles altijd tiptop geregeld, vind ik.

Het gaat om een kamer van 10,5 m2 met eigen balkon. De huur is ongeveer €300 per maand inclusief. We delen een badkamer, keuken, "blokbok" (mini studeerkamertje), en woonkamer met luxe balkon.

Hieronder staan vast wat foto's van de gedeelde ruimtes en van het balkon bij de slaapkamer, maar Sjors heeft nog geen foto's van zijn kamer zelf gemaakt, dus die komen hopelijk nog. Anders kan ik misschien ook wel zelf even eentje stiekem maken O:)

Voor vragen en interesse kun je mij bereiken via Whatsapp!

Groetjes,
Eva

Edit: Marjolein kwam er net nog mee dat het wel haar plan is om in augustus 2024 met haar vriend te gaan samenwonen in dit huis, dus de kamer is niet helemaal voor onbepaalde tijd, maar 1 jaar en 3 mnd.. Hm. Maar alsnog best lang, en heel chill huisje hoor!

trap
keuken
eettafel
balkon
badkamer
balkon boven

Grietje_Eva

Hieronder nog wat fotootjes van de kamer zelf toegevoegd :) Helaas excl. fiets en mooie klassieke posters en zo. De balkondeur wordt misschien nog vervangen!

Grietje_Eva schreef:

TL;DR: 10,5m2 voor ~€300 in burgerhuisje vlakbij centrum

Hoi allemaal,

Omdat Joris een samenwoonstekkie heeft gevonden, zoeken Marjolein en ik vanaf half/eind mei een nieuwe huisgenoot voor in ons voormalig Gyas-kasteeltje aan de Professor Rankestraat! Ik woon er sinds oktober met veel plezier.

We zijn allebei redelijk ver in onze studies, dus we zijn op zoek naar iemand die dat ook is. We eten regelmatig samen maar hebben we ook wel onze eigen overblijfselen van een actief studentenleven (voor mij ouwelullen-BK en Pascal, voor Mar haar Gyas-damesgenootschap, en soms RvA of training van Tandje Hoger). We houden ervan om het huis netjes en goed onderhouden te hebben, dus we zoeken iemand die daar graag zijn steentje aan bijdraagt. De moeder van Mar is de huiseigenaar, dus we hebben korte lijntjes, maar ook een hoge standaard :) In elk geval is alles altijd tiptop geregeld, vind ik.

Het gaat om een kamer van 10,5 m2 met eigen balkon. De huur is ongeveer €300 per maand inclusief. We delen een badkamer, keuken, "blokbok" (mini studeerkamertje), en woonkamer met luxe balkon.

Hieronder staan vast wat foto's van de gedeelde ruimtes en van het balkon bij de slaapkamer, maar Sjors heeft nog geen foto's van zijn kamer zelf gemaakt, dus die komen hopelijk nog. Anders kan ik misschien ook wel zelf even eentje stiekem maken O:)

Voor vragen en interesse kun je mij bereiken via Whatsapp!

Groetjes,
Eva

Edit: Marjolein kwam er net nog mee dat het wel haar plan is om in augustus 2024 met haar vriend te gaan samenwonen in dit huis, dus de kamer is niet helemaal voor onbepaalde tijd, maar 1 jaar en 3 mnd.. Hm. Maar alsnog best lang, en heel chill huisje hoor!

trap
keuken
eettafel
balkon
badkamer
balkon boven

deur open
deur dicht
hoek met kasten
fiets
bed
verwarming

Eslivandieren

HUISGENOOT GEZOCHT VOOR ONBEPAALDE TIJD (20+, V)

Ha GSV!

Per direct zijn wij opzoek naar een nieuw huisgenootje! Wij wonen aan de Rijnstraat, dit is op 2 min fietsen van het station (en soos ;)) en met 7 min fietsen sta je op de grote markt. Ook de Plus en Aldi zijn om de hoek en stadspark is op loopafstand.

Wij zijn een vrij rustig en gezellig huis. We hebben geen vaste huisavond, maar staan altijd open voor samen eten, een drankje doen en gezelligheid.

De kamer is 18 m2 en kost 400 incl per maand. Je hebt een eigen wasbak en inbouwkasten. We delen de badkamer en keuken met z’n vieren. Ook hebben we nog een klein balkon!

Mocht je het leuk lijken om hier te komen wonen, stuur mij dan een leuk berichtje en wie weet zien we jou op de hospi zondag 14 mei!

Liefs,
Huize Hermina
Lieke, Esli & Ilse

beschrijving
beschrijving
beschrijving

beschrijving

Waarde GSV,

De O.C.S.G. Kamervinder is verhuisd! Vanaf nu kun je jouw toekomstige christelijke huisgenoten zoeken en vinden op de website van MyHospi! Het platform is helemaal gratis. Dus maak jouw account aan, deel je studentenkamer op de verenigingspagina van O.C.S.G. en profiteer van het grote netwerk van christelijke studenten en studentenverenigingen in Groningen!

De pagina van O.C.S.G. op de website van MyHospi is te vinden via de website van O.C.S.G. en op de site www.myhospi.nl.

Rianne Merkus
Namens het O.C.S.G. bestuur 2022-2023

Ha GSV,

Mijn eerste jaartje in Groningen zit er alweer bijna op.
En helaas moet ik in juli mijn kamer verlaten.
Nou is Amersfoort een hele leuke stad, maar ernaartoe op en neer reizen minder.
Dus mocht u iets weten waar ik terecht kan hoor ik het heel graag!

Groetjes,
Joost

0644159850

Joëlle Kompagnie

Kamer vlakbij het centrum komt vrij! (V, 20+)

Ha GSV!

In ons huisje in de Rivierenbuurt komt per 1 augustus een kamer vrij! Het is een kleine, maar hele fijne kamer, waarvan de huur 275eu per maand bedraagt. De kamer is ongeveer 7 m2 en heeft een eigen wasbak.

Je deelt het huis met 3 andere studerende meiden. De keuken, wc en badkamer worden gedeeld. Ook is er een gemeenschappelijke woonkamer met eettafel en een balkonnetje waar je in de zomer heerlijk 's ochtends in de zon een koffietje kan drinken!

We zijn een rustig huis en hebben geen vaste huisavonden, maar samen eten vinden we gezellig :) Station is 5min lopen en de stad is 5min fietsen.

Ben je geïnteresseerd, stuur mij dan gerust een appje!

Groetjes,
Dagmar, Jeiny en Joëlle
beschrijving
beschrijving

Kamerzoekende vrouwen van de GSV opgelet!

Heeft u altijd al eens in een ontzettend gezellig vrouwenhuis willen wonen? Of een invloedrijke stem willen hebben bij de mannenmuur? Willen stralen op de insta van Huize Louis? Of in het lekkerst ruikende huis van de GSV willen wonen (als u de SIC mag geloven)? DAN IS DIT UW KANS!

Vanaf 1 september tot 1 februari komt mijn kamer (gemeubileerd) aan de Paterswoldseweg vrij voor maar €350,- per maand.
De kamer heeft een wastafel, inbouwkast, een balkon en een drempel waarover huisgenoten regelmatig naar binnen lopen :)

Bent u geïnteresseerd of wilt u eens langskomen om de kamer te bekijken en/of ons beter te leren kennen?
Stuur mij dan vooral een appje: 06-19535000

Groet,
de vrouwen van Huize Louis

Lief kamerzoekend GSV (man, vrouw en alles er tussenin)

Het moment waar u al zo lang op heeft gewacht is eindelijk daar: er komt een kamer vrij in Huize Noodgeval!
We wonen momenteel met 3 vrouwelijke GSV'ers waarvan de oudste het nest gaat verlaten en zal inruilen voor een warmer nest, 7000 km verderop.

Vanaf 1 september (in overleg wat eerder) komt er dus voor onbepaalde tijd een kamer vrij aan Parelstraat 112, van ongeveer 5 m2. Dit klinkt als weinig, maar voor €252 p.m. krijgt u er ook een gigantische woonkamer en keuken bij en natuurlijk 2 super gezellige huisgenoten die het enorm leuk vinden om samen te eten, sporten en Kopen zonder Kijken te kijken.

Bent u kamerzoekende en heeft u interesse? Schroom niet om ons een appje te sturen!

Liefs,
De overblijvende bewoners van Huize Noodgeval
Jannet & Elisa

Ha mannen van de mooiste vereniging in Groningen,

Per september komt er een kamer voor een half jaar vrij aan de Briljant.
Kent u het Briljant huis? vast wel.

Korte omschrijving van de Briljant:
Er wonen zes mensen waarvan vier GSV'ers. Deze GSV'ers nuttigen wel eens alcohol of water maar daarnaast volgen ze ook allemaal een studie (eentje zelfs twee tegelijk!!). Er vinden regelmatig huisavonden plaats en het tijgerbrood van de Appie wordt ter waarde van €1,49 collectief gedeeld.

Nu wat informatie over de kamer die vrij komt:
13m2
Kosten liggen tussen €300 en €340 euro
Meubilair inbegrepen
Gemeenschappelijke woonkamer
Tuin

Bent u geïnteresseerd en heeft u bijvoorbeeld vragen over de kamer?
Dan mag u wel een bericht sturen naar mij.
06-15620264

Met Briljante groeten,

Briljant

Beste kamerzoekers (M/V),

Vanaf juli komt er een kamer aan de Topaasstraat 24 vrij, gelegen in het gezellige Vinkhuizen. De kamer heeft een oppervlakte van 6,2m bij 2,8m. Achterin is een extra ruimte van ongeveer 2 vierkante meter met een wasbak, kledingroede en opslagruimte. In totaal heb je dus ruim 19 vierkante meter tot je beschikking. De huurprijs is €410 inclusief. Er ligt al mooi laminaat, en als je van blauw houdt hoeft de kamer niet geverfd te worden. Het bedframe mag eventueel gratis worden overgenomen.

Het huis heeft een ruime keuken die tevens dienst doet als gemeenschappelijke ruimte, en een grote tuin waar je bij lekker weer heerlijk kunt barbecueën.

Je deelt het huis met 2 ouderejaars GSV'ers: Rick Antuma en ik, en een burger genaamd Jody. Er woont officieel ook nog een vijfde persoon, maar we hebben diegene nog nooit gezien 🥷. We maken met z'n allen wekelijks het huis schoon, en regelen soms onderhoudsklusjes, zoals het verven van de keukenmuren.

Bij vragen of interesse stuur mij gerust een appje, 06-15321013!

beschrijving
beschrijving
beschrijving

jeroenschipper

HUISGENOOT GEZOCHT (M)

Waarde GSV,

In het uiterste noordwesten van onze mooie stad staat een pracht van een gebouw met de illustere naam ‘reigerflat’. De proleten die vanuit Hoogkerk Groningen bereiken, zien hem al van ver oprijzen en vallen vaker wel dan niet op hun blote knieën. Niet in de laatste plaats door één huis, drie bewoners, drie levens, getekend door één watermerk, want Aqua 837 ben je voor het leven.

Maar nu zonder gekheid: ik ga het volgende semester mijn minor in Spanje doen waardoor er een kamer vrijkomt van 1 september tot en met 31 januari, vijf maanden dus. Het gaat om de balkonkamer, ongeveer 15 m2 met een huur van €200, echt niet duur. De kamer is gemeubileerd en het balkon is jouw terrein. Bovendien zijn de levenslessen van Rob (die het burgerbestaan stapje voor stapje nadert) en de invasies van Jesse (die vaak staat te springen om afleiding van z’n studie) bij je kamer inbegrepen.

Genoeg argumenten dus om toe te slaan! Bij interesse of vragen kun je mij appen – ook als je foto’s wil.

Groetjes,
Jeroen
06 10877930

Ha GSV,

Aan de Topaasstraat 15 komt er een kamer vrij voor onbepaalde tijd. In dit huis heeft u al het mooie van Vinkhuizen, en al het lelijke van een flat niet! Een mooie achtertuin, een ruime keuken en 's middags heerlijk de zon in de voortuin!
Vanaf 1 juli, of vanaf halverwege juni is de kamer vrij. Voor slechts €387,16 heb je een prachtige kamer van 18 m2. Voor foto's of meer informatie kunt u terecht bij Jan of Matthias. De andere huisgenoten hebben ook een zegje, dus we kunnen de kamer helaas niet garanderen.

Groetjes,

Topaas 15
0611098017

Moi GSV,

aan de Aquamarijnstraat 709 komt de grote kamer van 25m2 vrij vanaf september tot en met januari. Deze is gemeubileerd, dus dat scheelt weer. Dit kost je €323 per maand, geen bedrag voor zo'n grote kamer.
Wil je de kamer bezichtigen, of foto's zien, neem dan even contact op met mij.

Groetjes,

Aqua 709
06-20667047