Beste GSV,

Ik zoek nog steeds een kamer in Groningen. Mocht iemand wat weten hoor ik het graag.
Ik zou er in principe per direct in kunnen.

Groetjes,
Daan Roorda

0631494845

Hallo (net oud-)GSV’ers,

In het huis boven mij aan de Hamburgerstraat 12 B-E zitten 4 appartementen/studio’s, waarvan één te huur komt. Ze hebben daarbij een voorkeur voor een vrouw die werkt, maar sluiten een man niet aan de voorkant uit. Dus wellicht is dit een mooie kans voor iemand die net is afgestudeerd.

Je woont dan op 28 m2 die helemaal voor jezelf zijn. De huurprijs weet ik niet exact, die lag rond de € 735 per maand (en dat is inclusief G/W/L/,internet en TV) maar zal waarschijnlijk iets verhoogd worden. Daar kan nog wel huursubsidie van af. Daarbij is de huisbaas volgens mij wel betrouwbaar. Hij onderhoudt en verbetert het huis regelmatig en heeft prima contact met zijn huurders. Je komt dus niet terecht bij één of andere a-relaxte huisjesmelker.

Qua locatie zit je iets buiten het centrum in de Professorenbuurt/Korrewegwijk met een mix tussen studenten waar je geen last van hebt, werkenden en ouderen. De buurt en de straat zijn lekker rustig. Alleen de brandweer komt soms vijf dagen op rij langs om een kat uit de dakgoot te halen (om het daarna op te geven). Hou je bijvoorbeeld van vissen? Dan is de Hamburgse visvijver ongeveer tegenover je huis. Ben je meer van het vissen naar mensen? Ook naar de Oosterkerk kan je op zondag gewoon wandelen. Je zit daarnaast op 10 minuten fietsen van het Noorderplantsoen en centrum, kwartiertje van het station en – nog belangrijker – zo’n 2,5 uur van Vinkhuizen.

Mocht dit misschien iets voor je zijn, app mij dan even (06-11973622) dan kijk ik of ik je met hun in contact kan brengen.

Huisgenoot gezocht!

Ongelooflijk goed nieuws: u kunt (tijdelijk) in het meest fantastische huis dat Vinkhuizen rijk is wonen!

Vanaf 1 augustus komt de galerijkamer in ons huis in de Saffierflat (tijdelijk) vrij. De kamer is ruim 12m2 en kost ongeveer €273 per maand (exacte kosten nader te bepalen i.v.m. nieuwe contracten voor internet/energie/gas en huurtoeslag). Je deelt de (grote) keuken, badkamer, wc en het balkon met Kirsten en mij. De kamer is in eerste instantie beschikbaar tot december, maar mogelijk langer. Onze flat staat in het prachtige Vinkhuizen, waar je heerlijk kunt wandelen en allerlei andere gave activiteiten kunt ondernemen (zie “Ode aan Vinkhuizen”, SIC juli 2020)🤓. Kirsten en ik zijn zesdejaars, (oud-)lid bij GSV en vrij burgerlijk. We zoeken het liefst iemand die daar een beetje bij aansluit, maar voel je ook vrij om te reageren als je jonger bent. Het is leuk als je af en toe samen wilt eten of een kopje thee wil drinken, maar we zijn een huis zonder verplichtingen.

Als het je leuk lijkt om bij ons te komen wonen of als je meer foto's wil zien, stuur ons dan snel een berichtje (in ieder geval voor 12 juli). We hopen van je te horen!

Groetjes Saf-één-acht-fier,

Kirsten en Maaike
beschrijving
beschrijving

Tijdelijk een kamer beschikbaar!

Beste GSV,

Al een tijdje woon ik in de prachte saffierflat.
Nu ga ik een half jaartje stage lopen in Amsterdam en komt mijn kamer voor een half jaartje vrij. (Vanaf September tot eind Januari)

Naast dat ons hele huis is opgeknapt door Amice holtand en Amice vd ende is dit de balkon kamer (ongeveer 19 m2) en heeft hij een balkon. Nu hoor ik je denken, hoe duur is die kamer dan wel niet? Dat is dus het mooie, de prijs zit rond de €200 p/m. (Dit kan hoger worden als wij geen recht meer hebben op huur toeslag). Naast dit geweldige aanbod, woon je samen met twee huisgenoten. Amice Holtand (ex mister GSV) en Amice Antuma.

Mocht je interesse hebben kunt je mij appen op 0622916558

Groetjes Rick

SusanDeVries

Een vriendin van mij zoekt nog een tijdelijke huisgenoot. Bij interesse kun je contact met haar opnemen, zie berichtje hieronder:

Hoi! Is er iemand die (iemand kent die) nog op zoek is naar een leuke woonplek in Groningen? Ik ben op zoek naar een nieuwe huisgenoot (V). Vanaf 1 sept t/m 31 dec 2023 komt er een kamer vrij in de Bloemenbuurt/Oosterparkwijk. Het gaat dus om een tijdelijke kamer. Je deelt de woonkamer met open keuken (25m2) en ruime tuin op het zuiden met mij. De slaapkamer is 9 m2. De woning ligt op loopafstand van de binnenstad en het UMCG, de supermarkt is om de hoek. De huur bedraagt 580 euro per maand exclusief g/w/e.

Ik ben zelf 28 jaar en ik werk dus het zou fijn als jij ook afgestudeerd/aan het werk bent, maar ik sta ook open voor een rustige student. Ben je geïnteresseerd of heb je vragen, stuur me dan een berichtje! 06 30535507 🙂
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

AnneHoltland

Tijdelijk huisgenootje gezocht (V)

Omdat ik er een halfjaartje tussenuit knijp komt een pareltje van een kamer vrij in vinkhuizen. Het gaat om de grote kamer (25 m2 en gemeubileerd). Vanaf 10 sept (in overleg misschien eerder) tot 1 maart. Voor het schamele bedrag van ongeveer 250 euro krijg je naast deze kamer; een redelijk grote keuken, twee gezellige huisgenootjes, die graag samen willen eten of een serietje willen kijken en met als kers op de taart onze Saar, de hamster (als die dan nog leeft), erbij. Dus, zoek jij een huis en lijkt dit je wat? Stuur dan een appje naar mij (0611667129)

Groetjes Anne, Marianne en laura

Carine van Dijken

Ha (oud) gsv!

Ik ga vanaf oktober een half jaar naar Curaçao met Nathan. Daarom komt mijn studio vrij voor de desbetreffende periode. De locatie is top om na soos letterlijk naar huis te kruipen, maar is ook in een rustige en prima wijk (parkweg 101A). Binnen 5 minuten fietsen ben je in het centrum en in 7 minuten lopen ben je al op het station.

De studio is 30 m2, heeft een eigen badkamer, eigen keuken en eigen achtertuin van 40m2. Door de serre heeft ruimte een fijne indeling waardoor er voldoende plek is voor een slaapgedeelte, eettafel en woonkamer. Het is een heerlijk lichte studio met veel sfeer. De voordeur, wasmachine en droger deel je met 3 andere mensen. Maar er is ook een eigen achterdeur aanwezig waar je gebruik van kan maken. Ik heb er met veel plezier nu bijna een jaar gewoond.

De huur is €739,-inclusief voorschot g/w/e en internet.

Hieronder wat foto's. Meubels blijven staan, maar ik haal uiteraard alle persoonlijke spullen weg.

Interesse? Stuur me gerust een appje voor vragen of kom een keertje kijken. Mijn nummer is 0611811068.

Amicale groeten,
Carine

TLDR: leuke studio beschikbaar vanaf 1 oktober tot 1 April. Huur: €739,- inclusief
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

timoholtland

Beste (of wellicht toekomstige) gsv'ers,

Van begin oktober tot eind december ga ik er weer een tijdje tussenuit naar Lesbos en komt mijn prachtige kamer aan de Saffierstraat 6 dus weer vrij. Intussen is het huis enorm geüpgraded met een nieuwe vloer, vaatwasser en veel gadgets. Het gaat om een gemeubileerde kamer van 28m2 die ongeveer 3 maanden beschikbaar is tegen slechts 240 euro per maand. Het appartement deel je met Quinten Antuma en Ruben Buffinga (wellicht toekomstige gsv'er). Bent of kent u iemand die wil proeven aan het studentenleven, die wil kijken hoe het leven zonder ouders bevalt of die de boeken wil ingaan als één van de vele bewoners van de Saffierstraat 6, doe mij dan een berichtje: 0611667128, of spreek me aan op soos.

Timo Holtland

AnneHoltland

AnneHoltland schreef:

Tijdelijk huisgenootje gezocht (V)

Omdat ik er een halfjaartje tussenuit knijp komt een pareltje van een kamer vrij in vinkhuizen. Het gaat om de grote kamer (25 m2 en gemeubileerd). Vanaf 10 sept (in overleg misschien eerder) tot 1 maart. Voor het schamele bedrag van ongeveer 250 euro krijg je naast deze kamer; een redelijk grote keuken, twee gezellige huisgenootjes, die graag samen willen eten of een serietje willen kijken en met als kers op de taart onze Saar, de hamster (als die dan nog leeft), erbij. Dus, zoek jij een huis en lijkt dit je wat? Stuur dan een appje naar mij (0611667129)

Groetjes Anne, Marianne en laura

Bump, wij zijn nog steeds opzoek naar iemand. (Saar is inmiddels op een betere plek. )

Kamer gezocht

Omdat ik nu een volledig jaar ga stagelopen in het UMCG leek het mij wel handig om een kamer te hebben in Groningen. Zijn er nog GSV'ers die een plekje weten voor meer dan een paar maanden? Als u een idee hebt, stuur maar een appje naar 06 38221062. Alvast bedankt.

Groetjes Wouter

Hoi GSV!

Ik ben druk op zoek naar een stekkie in het mooie Groningen! Mocht iemand nog iets weten over een kamer die binnenkort vrijkomt, stuur me dan vooral een berichtje :) Nummer is 06-12898497.

Groetjes Naomi

Milan McGregor

Beste GSV'ers,

Gestart met mijn studie geneeskunde en blij om lid te mogen van zijn van de GSV merk dat ik het toch een stuk handiger is om een kamer te hebben in Groningen. Ik woon op dit moment nog thuis, maar ben druk op zoek. Mocht iemand een gouden tip voor mij hebben, zou hij/zij mij dit dan willen laten weten? Heel erg bedankt alvast! Mijn mobiele nummer is 06-10585835.

Met vriendelijke groet,

Milan / amice Gregoire

Carlijnsturrus

Hoi leuke GSV’ers!

Ik woon nu net twee weekjes lekker aan de saffierstraat 168 en heb het er erg naar mijn zin, helaas moet ik er eind januari weer weg.
Het is misschien een beetje vroeg en ik weet dat het aanbod schaars is en de vraag groot (gezien bovenstaande berichtjes van mijn geliefde mede-jazyro leden). Maar toch wil ik jullie vragen of jullie misschien een oogje in het zeil willen houden voor een kamer die rond januari/februari vrij komt. Mochten er ideeën opkomen, doe me dan vooral een appje (06- 45242314), alles is welkom;)

Groetjess, Carlijn

Dag lieve GSV'ers, jong en oud,

mijn huisgenoot heeft van de zomer zijn vleugeltjes gespreid en is vertrokken naar een nieuw nestje. sindsdien heb ik een lege kamer waar ik de invulling nog voor moet bedenken, één van de opties voor het gebruik van deze kamer is menselijke habitat.

Dus overweg ik een nieuwe huisgenoot intrede te laten doen.

Het gaat om een balkonkamer in de saffierflat
huur is ca €420 incl.(ik moet de exacte bedragen nog bepalen a.d.h.v. de rekeningen die binnenkomen)
het is je standaard vinky-town flatje, dus je deelt met mij keuken, badkamer wc en een woonkamer.

bij interesse mag je mij appen 0629987994

beschrijving
beschrijving

Nynke de Graaf

(Sorry sjaars, ik heb helaas geen kamer in de aanbieding!)

Ons huurappartement komt weer vrij. Dus mocht je een stel nette burgers op zoek naar iets in de stad zijn:
https://www.123wonen.nl/huur/groningen/appartement/paterswoldseweg-4796-2
Bezichtigingen zijn aankomende woensdag al, geen idee of het al vol zit en of er nog een tweede ronde komt, maar wie niet waagt, wie niet wint. Kan een goed woordje voor je doen bij de eigenaren.

Ps: mocht je leuke meubels, planten o.i.d voor op je kamer zien: we moeten van vrijwel alles af dus stuur me dan vooral een berichtje! Sommige dingen mogen gratis weg, de rest voor kleine prijsjes.

rosavanderhoeven

Lieve GSV,

Ook ik ben op zoek naar m'n eigen plekje in het mooie Groningen.
Mocht je een idee hebben waar iets vrij komt, zou je het dan willen laten weten?
Alvast bedankt voor het mee denken! Mijn nummer is: 06-43279694.

Lieve groetjes,
Rosa.

Eva Spoelstra

Beste (kamerzoekende) GSV’ers,

Per 1 december komt er een kamer vrij in ons huis, dus zijn wij op zoek naar een nieuwe huisgenoot! De kamer is ongeveer 11 m² met een inbouwkast en zal waarschijnlijk rond de €225 exclusief g/w/e kosten. De keuken, badkamer, toilet en wasmachine deel je met 3 anderen, namelijk met Annelieke en mij en nog een andere huisgenoot (maar die is weinig thuis en gaat waarschijnlijk binnenkort verhuizen). Verder zit de locatie op 7 minuten fietsen van de stad, 5 minuten van het station en het belangrijkste: 3 minuten van soos!
Mocht je interesse hebben of meer informatie willen, dan mag je mij (Eva) een appje sturen. Wij hebben voorkeur voor een vrouw, maar ook als man mag je appen.

Groetjes Annelieke en Eva

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Ha lieve GSV,

Zoals heel veel andere GSV’ers ben ook ik opzoek naar een vaste plek. Voor nu zit ik nog goed aan de Briljant maar eind februari zou ik onder de brug belanden. Of nog erger, zou ik terug naar Rotterdam moeten gaan, bah vies.

Nu zijn er genoeg bruggen om onder te zitten maar het liefst zit ik onder een gezellig GSV dak. Weten jullie van een mooi plekje, stuur dan vooral een appje (06 30355749)?!!

P.s. Ik bijt niet
Met viendelijke groet Quirijn
Tl;dr: ook ik ben opzoek naar een huis.

Ha lieve GSV,

Ook voor mij is de onderhuur tijd aan de Briljant bijna voorbij (halverwege/eind december).
Nu vind ik het heel gezellig bij mijn ouders thuis maar toch vergemakkelijkt een kamer de situatie wel, zeker wanneer je al gewend bent aan een kamer.
Mocht u iets ter ore komen over een kamer die vrij komt, schroom niet en laat het mij weten (06-81672097).

Met vriendelijke groet,
Ruben

Rubenbuffinga

Ha lieve GSV,

Ik woon nu in de mooie saffierflat, maar jammer genoeg moet ik daar eind januari alweer uit.
Dus mocht u nog een mooi plekje over hebben of weet u dat er ergens iets vrijkomt dan hoor ik graag van u (06-11833422).

Groet,
Ruben