Dag bovenstaande mannen,

Dit is één van de mooiste Christelijke huizen in Groningen. Zeker de moeite waard om even op hospi te gaan. Succes ermee!

beschrijving

Ha vrouwen van de GSV,

In ons huis (Celebesstraat) komt in januari een kamer vrij! Nou heb ik mijn kamer via de GSV gekregen en wil dit dus ook aanbieden!

Als iemand interesse heeft en meer info wilt, dan mag diegene mij appen (0613650388)

Groetjes!

beschrijving

Quirijn schreef:

Ha lieve GSV,

Zoals heel veel andere GSV’ers ben ook ik opzoek naar een vaste plek. Voor nu zit ik nog goed aan de Briljant maar eind februari zou ik onder de brug belanden. Of nog erger, zou ik terug naar Rotterdam moeten gaan, bah vies.

Nu zijn er genoeg bruggen om onder te zitten maar het liefst zit ik onder een gezellig GSV dak. Weten jullie van een mooi plekje, stuur dan vooral een appje (06 30355749)?!!

P.s. Ik bijt niet
Met viendelijke groet Quirijn
Tl;dr: ook ik ben opzoek naar een huis.

Bump,
Om weer even dit topic op de eerste pagina te zetten ;). Zijn namelijk nog veel mensen aan het zoeken merk ik!

Daaag!
Allemaal nog een gezegend en gelukkig nieuw jaar gewenst!

Ik kwam onderstaande instapost tegen. Voor één van onze lieve meiden die nog een kamer zoekt🫶🏻.

beschrijving

Groetjess

Lief GSV,

Ik ga vanaf half februari stage lopen in Leeuwarden en heb zeer weinig zin in het heen-en-weer reizen. Nu heb ik vorig jaar mijn kamer onderverhuurd aan een liefelijke dame, maar die heeft inmiddels ook een vast stekkie. Dus ik vroeg mij af of er hier nog dames zijn op zoek naar een volledig gemeubileerde kamer van 18m2 voor 420,- pm. incl. precies tussen soos en Vinkytown aan de Wilhelminakade. Je woont samen met 2 rustige andere meiden. Iedereen is op zichzelf maar maakt wel een babbeltje. Ben jij dat ook zelf, of weet je nog iemand? app mij dan vooral (0628328405)! Waarschijnlijk zal hij beschikbaar komen vanaf feb/maa - einde 2e semester half juli. Ik ben nog niet helemaal zeker van een woonruimte in Leeuwarden, maar als er interesse is zet ik er wat meer vaart achter. Dubbele huur is niet fijn, maar onder een brug slapen ook niet... :)

beschrijving
beschrijving

(pardon ik kon mijn foto's van de opgeruimde versie van mijn kamer niet terugvinden)

Milan McGregor

Beste GSV'ers,

Ook ik moet binnenkort mijn kamer verlaten. Mocht iemand een gouden tip voor mij hebben, zou hij/zij mij dit dan willen laten? Heel erg bedankt alvast!
Met vriendelijke groet,

Milan

Rubenbuffinga

Rubenbuffinga schreef:

Ha lieve GSV,

Ik woon nu in de mooie saffierflat, maar jammer genoeg moet ik daar eind januari alweer uit.
Dus mocht u nog een mooi plekje over hebben of weet u dat er ergens iets vrijkomt dan hoor ik graag van u (06-11833422).

Groet,
Ruben

Pakhuis London is niet gelukt dus bij deze een bump

Eslivandieren

Dag GSV,

Ik ben nu al een tijdje overgestapt naar het burgerleven, en bij afscheid nemen van het studentenleven hoort ook afscheid nemen van mijn studentenkamer. Maar helaas gaat dat nog niet zo voorspoedig. Dat is niet omdat ik het niet wil, maar simpelweg omdat het niet lukt. Daarom mijn oproep aan u: kent u nou iemand die zijn/haar appartementje of studio gaat verlaten en iemand kan aandragen als nieuwe huurder? Of heeft u de gouden tip? Dan hoor ik dat graag! Vanzelfsprekend ben ik u eeuwig dankbaar.

Groetjes!

rosavanderhoeven

Lieve vrouwen der GSV,

Binnenkort gaat onze huisoudste verhuizen waardoor er weer een gat in ons warme pareltje ontstaat. Per 1 mei hebben we echt een nieuwe huisgenoot nodig, maar waarschijnlijk kun je er al eerder in! Laura schuift door naar de grote kamer, dus hebben wij de galerijkamer in de aanbieding. Deze kamer is ongv. 12 m2 en de huur bedraagt €250,- incl.
Verder krijg je er dus twee superleuke huisgenoten bij en een verrekte schattige huishamster.

Als je geïnteresseerd bent mag je ons gerust appen of aanspreken (ook als je foto’s van de kamer wilt zien)

Liefs,
De dames van The South Pearl.
Laura (06-12627725), Rosa (06-43279694).

Meui,

Er is een kamer vrijgekomen in mijn huis, Huize Krokodil, en dat moet natuurlijk gevuld worden. Per 1 juni hebben we iemand nodig, maar je kan er ook al eerder in :). De kamer is ongeveer 10m2, de huur bedraagt €430,- Incl. Verder is het een heel huis, dus met voor en achter tuin, grote woonkamer, keuken, wasmachine, badkamer etc. U kent het wel

De kamer is in Vinky, op kruip afstand naar het winkelcentrum, en 6 minuten fietsen naar de Hanze. Een betere locatie ga je niet vinden!

Je krijgt er twee knappe kerels bij als huisgenoten die graag koken, Mario Kart spelen, de Faker of Lang Leve de Liefde kijken en vooral ook rustig hun eigen ding doen + 2 buurtkatten die af en toe voor de deur chillen

We zoeken nu iemand voor een periode van 5 maand. Wellicht wordt het op het eind verlengd.

Als je geïnteresseerd bent mag je mij gerust appen of aanspreken.

Mega Vo',
Nathan Beuker (06-24919070)

Edit: met huurtoeslag kost het zo goed als niks! Hit me up
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Hoi allemaal,

Aan al het goede komt een eind en zo ook aan hét Athos huis. Het goede nieuws is wel dat er daardoor een kamer vrij komt. Het gaat om de balkonkamer, iedereen kent denk ik wel ongeveer de layout van de Aquaflats, maar mocht je toch foto's willen dan stuur ik die met plezier.

Omdat ik graag met één iemand anders woon, zodat we de grote kamer als woonkamer kunnen gebruiken, is de huur iets hoger; 415 euro inclusief. Er gaat nog wel een hoop van dit bedrag af door de huursubsidie, als je niet teveel verdient.

Het maakt me overigens niet heel veel uit of je net studeert of al langer, ik vind het wel leuk om samen te eten en te borrelen. En zowel mannen als vrouwen mogen reageren.

Laat het vooral weten als je graag foto's wilt en als je geïnteresseerd bent!

Groetjes Wilmar (0623542392)

Edit: met huurtoeslag is de huur maar 225 euro, echt geen geld!

Bump

Meui,

Er is een kamer vrijgekomen in mijn huis, Huize Krokodil, en dat moet natuurlijk gevuld worden. Per 1 juni hebben we iemand nodig, maar je kan er ook al eerder in :). De kamer is ongeveer 10m2, de huur bedraagt €430,- Incl. Verder is het een heel huis, dus met voor en achter tuin, grote woonkamer, keuken, wasmachine, badkamer etc. U kent het wel

De kamer is in Vinky, op kruip afstand naar het winkelcentrum, en 6 minuten fietsen naar de Hanze. Een betere locatie ga je niet vinden!

Je krijgt er twee knappe kerels bij als huisgenoten die graag koken, Mario Kart spelen, de Faker of Lang Leve de Liefde kijken en vooral ook rustig hun eigen ding doen + 2 buurtkatten die af en toe voor de deur chillen

We zoeken nu iemand voor een periode van 5 maand. Wellicht wordt het op het eind verlengd.

Als je geïnteresseerd bent mag je mij gerust appen of aanspreken.

Mega Vo',
Nathan Beuker (06-24919070)

Edit: met huurtoeslag kost het zo goed als niks! Hit me up
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Beste kamerzoekende meiden,

Omdat ik wegga komt er een kamer van 18 m2 vrij aan de Herman Colleniusstraat voor rond de 400 euro. Helaas moeten we verplicht via ROOM.nl adverteren, maar als je genoeg punten hebt om in aanmerking te komen, kun je hier voor komende woensdag reageren: https://www.room.nl/aanbod/studentenwoningen/details/102640-hermancolleniusstraat-108-kmr3-groningen. Stuur me even een berichtje als je hebt gereageerd en de kamer via deze advertentie hebt gevonden. 🙂 We mogen kiezen uit 20 mensen die Lefier selecteert uit de reacties. Het liefst hebben we er een leuke Christelijke meid bij, vandaar dat we het hier ook nog even onder de aandacht brengen!

Groetjes Rozemarijn en Lisette

rozemarijn.kooij@gmail.com

suusvisscher

Ha kamerzoekende vrouwen,

Mijn kamer in Casa Del Loro komt per halverwege juli vrij voor onbepaalde tijd! Je komt te wonen met twee meiden van 19 jaar, beide bij verschillende verenigingen actief (Ichthus en Donitas).

Bij interesse kun je een mailtje sturen naar casanaamloos@gmail.com met wat info over jezelf :) De hospi vindt plaats op maandagavond 24 juni.

beschrijving
beschrijving

Haaa GSV,

Instabilla Villa zoekt twee nieuwe huisgenootjes (V, 20+) ! 🏡💛

In ons huis aan de Parkweg komen twee kamers vrij. Zet graag in het onderwerp van je e-mail aan instabillavilla@gmail.com voor welke kamer je reageert (mag ook kamer 1 & 2 natuurlijk zijn)!

Kamer 1, onbepaalde tijd, per 1 augustus
De kamer is ongeveer 20m2 en bevindt zich aan de voorkant van het huis. De kamer grenst aan één van de balkons van het huis en heeft een inbouwkast. De huur bedraagt ong. 420 euro inclusief g/w/l.

kamer 2, bepaalde tijd/onderhuur, van 1 september-1 januari
Omdat ik een halfjaar naar Finland ga komt ook mijn kamer (tijdelijk) ter beschikking. De kamer is ongeveer 14m2 en bevindt zich aan de achterzijde van het huis. De kamer heeft twee grote openslaande ramen en twee inbouwkasten. De huur bedraagt 320 euro inclusief g/w/l.

Hier krijg je 3 lieve, leuke, vrouwelijke huisgenoten bij (20-25jaar). We zijn alle drie al iets verder in onze studie en we hebben geen vaste huisavond, maar lopen wel elke dag bij elkaar naar binnen om even bij te kletsen! We proberen samen (veel) te eten en spontane chill-sessies op het balkon. Verder zijn we dan ook nog actief bij (sport)verenigingen en doet ieder dus ook haar eigen ding.

In het huis delen we een schone badkamer, een wc en een keuken MET VAATWASSER.

Geen verplichtingen dus, maar wel een fijn en gezellig huisje! Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een berichtje met info en (één) foto van jezelf naar instabillavilla@gmail.com.

De hospi zal 19 juni (avond) plaatsvinden, dus graag alleen reageren als je dan ook kan! 😊

Liefs, Dilay, Noreen en Renée
beschrijving

Hoi kamerzoekende meiden,

Vanaf 12 augustus komt er in ons huisje in de Parelflat een kamer vrij en zijn wij op zoek naar een nieuw christelijk huisgenootje.

De kamer die vrijkomt is 15m2 en de huur bedraagt ongeveer 298,- inclusief. Je komt samen te wonen met 2 andere meiden. We vinden het gezellig om regelmatig bij elkaar naar binnen te lopen om even bij te kletsen. Ook vinden we het leuk om af en toe ‘s avonds samen te eten. Tegelijkertijd hebben we allebei ook onze eigen activiteiten in Groningen, waaronder de verschillende studentenverenigingen waar we lid van zijn (GSV en Ichthus).

Bij interesse kan je een berichtje sturen naar een van ons ( Jannieke: 06 10500207 , Jentske: 06 83384810 met wat informatie over jezelf en een leuke foto).

Ps. De hospi zal waarschijnlijk plaatsvinden in week 26

Groetjes, Jannieke en Jentske

beschrijving

YorikNijhoff

Ha kamerzoekende meiden,

Bij mij in huis komt volgende maand een kamer vrij!

Huize Eisenhower zoekt per eind juli een nieuw huisgenootje voor onbepaalde tijd (v)

Ons prachtige huis is gelegen in het zuiden van Groningen, dichtbij het Martini ziekenhuis en Hoornseplas. We zijn een actief huis en wonen samen met 4 studenten (2m/2v) die allemaal actief zijn bij verschillende Sport- Studenten- en studieverenigingen (Gyas, GSV, TAM, Dizkartes en Panacea). We hebben niet een vaste huisavond, maar voor gezelligheid of samen eten zijn we altijd in! Het station zit op +/- 15 min fietsen en het centrum is +/- 17 min fietsen. Mocht je geen zin hebben om de fiets te pakken zit er een bushalte meteen om de hoek.

De kamer is 22m2 groot en de huur is ongeveer € 355 exclusief. De kamer komt in aanmerking voor huurtoeslag!! De douche deel je met de rest van het huis. De keuken en de WC deel je met 1 meid. Verder zit aan één van de keukens een balkon, waar je ‘s ochtends zon hebt. Aan de andere kant van het huis bevind zich nog een balkon met avondzon.

De kamer komt vanaf 22 juli vrij.

Bij interesse kun je reageren via MyHospi!

Groetjes!

beschrijving
beschrijving

IS AL VOORZIEN

Ha allemaal,

Hier een berichtje voor alle kamerzoekenden:

Huisgenootje gezocht!

Kamer te huur in Korrewegwijk per 1 september. Je komt samen te wonen met 3 meiden. 2 zijn al werkende en 1 studeert nog. Wij zijn rustig, netjes en wel in voor een praatje, maar hebben geen verplichte huisavond. De huur is ongeveer 370 eu inclusief. De kamer is 14 m2 en heeft een balkon van 4 m2. Interesse? Stuur dan een berichtje naar 06-46507381 (Laura).

beschrijving
beschrijving

Beste GSV'ers,

In september begin ik met mijn nieuwe studie biologie in Groningen en hoop dit jaar al lid te kunnen worden van de GSV. Nu is het nogal een eind naar Groningen vanuit Den Ham om elke dag heen en weer te reizen. Mocht iemand toevallig iets weten over een kamer in Groningen, zou hij/zij mij dit dan willen laten weten? Alvast bedankt!
Stuur gerust een appje naar 06 51582513

Groeten Robin Plaggenmars