Hallo allemaal,
Aangezien het schooljaar weer begint en de reistijden mij toch weer een beetje boos aankijken ben ik weer op zoek naar een kamer. Mocht u een hebben/ weten, zou u mij een berichtje kunnen sturen op 0638221062?
Met vriendelijke groet:
Wouter Broekhuizen
Even een kleine bump. Als iemand nog iets weet, stuur me gerust een berichtje.
+10
ChrisvdVelden
HiHaHo beste GSV,
Dit maal geen sjaars die een kamer nodig heeft, maar er juist eentje aanbiedt!
1 februari komt namelijk mijn kamer vrij aan de Aquamarijnstraat 795 in Vinkhuizen. Het gaat hier om onderhuur, dus je zou er tot 1 augustus (mogelijk 1 september) kunnen wonen.
De oppervlakte van de kamer bedraagt 12 vierkante meter. Je hebt de kamer met het balkon, met uitzicht op het grasveld.
Je woont samen met 2 andere huisgenoten: eentje is vaak thuis, de ander niet zo vaak, maar allebei aardige, normale gasten.
De huur bedraagt 340 (alles inclusief: wasmachine, wifi, gas/water/licht) Je moet daarnaast eenmalig een afvalheffing betalen, maar die deel je samen met mij aangezien we allebei 6 maanden in de kamer hebben gewoond.
Stel je kent iemand of je hebt zelf interesse, stuur mij een appje!
Even een kleine bump. Als iemand nog iets weet, stuur me gerust een berichtje.
HiHaHo beste GSV,
Dit maal geen sjaars die een kamer nodig heeft, maar er juist eentje aanbiedt!
1 februari komt namelijk mijn kamer vrij aan de Aquamarijnstraat 795 in Vinkhuizen. Het gaat hier om onderhuur, dus je zou er tot 1 augustus (mogelijk 1 september) kunnen wonen.
De oppervlakte van de kamer bedraagt 12 vierkante meter. Je hebt de kamer met het balkon, met uitzicht op het grasveld.
Je woont samen met 2 andere huisgenoten: eentje is vaak thuis, de ander niet zo vaak, maar allebei aardige, normale gasten.
De huur bedraagt 340 (alles inclusief: wasmachine, wifi, gas/water/licht) Je moet daarnaast eenmalig een afvalheffing betalen, maar die deel je samen met mij aangezien we allebei 6 maanden in de kamer hebben gewoond.
Stel je kent iemand of je hebt zelf interesse, stuur mij een appje!