He ARD, ik wist niet dat jij ook aan figuurzwemmen doet? He Avee, dat schept een band niet??

Nou, ik ben blij verrast! Ook was ik erg blij met de doucheputje-move, ik heb hem meteen geprobeerd, maar het valt nog niet mee om je haar er goed bij on model te houden, wat juist zo van belang is bij figuurzwemmen.

Heb je dan geen badmuts??

Avee schreef: Nou, ik ben blij verrast! Ook was ik erg blij met de doucheputje-move, ik heb hem meteen geprobeerd, maar het valt nog niet mee om je haar er goed bij on model te houden, wat juist zo van belang is bij figuurzwemmen.

Had je mat er dan gewoon aangelaten. Die zat altijd goed.

Ik hoorde laatst uit een betrouwbare bron dan wanneer men nu zijn studentenkaart zou willen aclotiveren, dat dat maar 15 euri kost, ipv 35, zoals aan het begin van het jaar. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen?

De senaat heeft me gisteren namelijk bijzonder geïnspireerd.

Infamous angel
Pieternel schreef: Ik hoorde laatst uit een betrouwbare bron dan wanneer men nu zijn studentenkaart zou willen aclotiveren, dat dat maar 15 euri kost, ipv 35, zoals aan het begin van het jaar. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen? De senaat heeft me gisteren namelijk bijzonder geïnspireerd.

Ik kan dit gerucht ontkrachten, want ik heb hem afgelopen dinsdag pas laten ACLOtiveren en koste gewoon nog 35 euri (, of ik heb me laten afzetten, kan ook nog). Helaas kan ik het dus niet bevestigen.

Ik mis trouwens nogsteeds atletiek in de poll.

Eerder was het altijd wel zo, maar ze zijn er vanaf gestapt, maar desalniettemin kan het nog best uit, dus ik zou zeggen djoing de club

He irri! 35 is wel veel zeg... Dan moet je wel sporten anders is het zo jammer van je geld....

Even twee dingetjes:

het is wel frappant dat er steeds nieuwe sporten bijkomen. Het is handiger om eerst te inventariseren welke sporten allemaal beoefend worden en vervolgens de vraag te stellen wie wat doet, omdat er juist gevraagd is naar atletiek, de moeder der sporten. Schaam je diep webcie dat deze spport er nog niet bijgeschreven is. Misschien is het dus goed om de poll opnieuw te starten (eerst alle gegevens eruit halen)
de senaat heeft juist gebomt. Heeft de senaat dit al ingevuld in de poll? En misschien kan er dan onmiddellijk een vergelijkend onderzoek gestart worden naar veranderingen in het sportgedrag. Hoeveekl GSV'ers zouden extra gaan bommen nu de senaat deze sport gepromoot heeft. Bij de weg, dat er slechts twee GSV'ers bommen zoals in de poll te zien is, daar gelooft toch helemaal niemand in...

Ja, je moet dat wel minimaal 1x in de 2 weken doen he deboer! Nou, zeker bij Cees geloof ik daar niet erg in eerlijk gezegd... :wink:

da vin'k spottn!

Sabine schreef: Ja, je moet dat wel minimaal 1x in de 2 weken doen he deboer! Nou, zeker bij Cees geloof ik daar niet erg in eerlijk gezegd... :wink:

Het is maar net hoe je dat interpreteert. Cees kan namelijk wel zeggen dat hij afgelopen twee week één keer gesport heeft, en nog wel gebomd ook!!!

K%S schreef: [..] Had je mat er dan gewoon aangelaten. Die zat altijd goed.

En dat zeg je nu!!!

Ik hoorde laatst uit een betrouwbare bron dan wanneer men nu zijn studentenkaart zou willen aclotiveren, dat dat maar 15 euri kost, ipv 35, zoals aan het begin van het jaar. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen?

he pieterflubs vroeger werd het wel in 3 shifts goedkoper in het jaar maar keek net even voor je op de site en staat nu niks meer over dat het goedkoper wordt, staat aaleen maar de 35 euro die het aan het begin van het jaar ook is.

Hmm, nou wordt het weer een lastigere keuze om te gaan sporten. Ik had net zo'n zin in bommen. Bedankt in ieder geval. Anders verzin ik zelf mn danspasjes wel weer zucht. :(

Pieternel schreef: Hmm, nou wordt het weer een lastigere keuze om te gaan sporten. Ik had net zo'n zin in bommen. Bedankt in ieder geval. Anders verzin ik zelf mn danspasjes wel weer *zucht*. :(

Echt heel erg balen. Dat je goeie sportgedrag op die manier de kop wordt ingedrukt. Waar is de tijd gebleven dat de ACLO nog respect had voor studenten die er later achter komen dat ze misschien toch sportief zijn?? Misschien kunnen we met een groepje een schaduw-bom-groepje vormen??