mag vechtsport ook weg en mogen judo en jij jitsu er dan bij?
vechtsport kan alles zijn is niet te definieren.

Waarom wordt het oerhollandse schaatsen hier ice-skating genoemd? Je noemt zwemmen toch ook niet opeens water-swimming?

Er is namelijk ook land-swimming...

En roller-skating....

...de optie klimmen (muur/outdoor)
...zijn er geen golfers, of worden die direct van het forum gebanned :idea:

pauljonathanpaulusI schreef: Er is namelijk ook land-swimming...

en fust-swimming...

Is bier tanken ook een sport? :) Dat is intensief vor je drinkarm,.... vooral die pullen,.. machtig veel gewicht... ;)

Crispy schreef: ...zijn er geen golfers, of worden die direct van het forum gebanned :idea:

Voor de Scotties onder ons: waar is de optie Boomstamwerpen?
Is toch wel een van de mooiste onderwerpen van de Scotland Highland Games...

D'r zijn ook errug weinig dansers...

En ik dacht dat Bommen zo populair was? Valt ook tegen!

Infamous angel

Verder mis ik ook atletiek als sport in de poll. Het beste kun je het maar onder die noemer vangen, want anders wordt de poll wel heel lang met alle onderdelen :D

Robbert schreef: en fust-swimming...

Zouden er ook mensen zijn die dat regelmatig beoefenen?

Klopt iceman
Ik loop namelijk 400m horde, 100 meter horde, 200m horde......... 100m sprint ,400m, 1km, 10km, marathon....... en hetzelfde voor snelwandelen.. :wink: :wink: :wink: :wink:

Infamous angel
Henri!! schreef: Klopt iceman Ik loop namelijk 400m horde, 100 meter horde, 200m horde......... 100m sprint ,400m, 1km, 10km, marathon....... en hetzelfde voor snelwandelen.. :wink: :wink: :wink: :wink:

Ten eerste doelde ik meer op de fanatieke 10-kampers, die dingen doen van verschillende disciplines, zoals kogel stoten, discus werpen, hoog springen, ver springen, etc., maar dat wat jij noemd valt er ook onder.

Verder, 400m marathon, is dat ook een afstand? Wel een erg korte dan, want dat doe ik in sprint.

de marathon, en dan de enige echte, was toch echt 42,195 meter lang meende ik... de afstand tussen Athene en Marathon wel te verstaan. of de steden zijn zo gegroeid dat de afstand tussen de buitenwijken slechts 400 meter bedraagt tegenwoordig :wink:
nee, mijn visie op sport is: doe het goed of doe het niet. :roll:

agent_Fox_Mulder

Wie heeft er vandaag eigenlijk gesport of zijn er op dit forum alleen mooi weer sporters :wink:

Ik ga gisteren weer sporten :roll: .
And maybe tomorrow, als het mooi weer is :P
:microwave:

Ik heb vandaag gezwommen. En Kardinge is ook best ver fietsen toch?

Agent Fox Mulder zei:

Wie heeft er vandaag eigenlijk gesport of zijn er op dit forum alleen mooi weer sporters

Mooi weer sporters??? Tsss........ Ik ben net wezen hardlopen door weer en wind!!! Menigeen heeft mij kunnen zien lopen in mijn rondje Vinkhuizen..... Nee ik ben niet bang voor slecht weer!

<off-topic>
Dat quoten heb je nog niet helemaal onder knie hè? :wink:
</off-topic>

Klopt, maar ik ben welwillig om te leren van een forumwijze.....

Wie doet er hier aan hackey... ?