Geertsma schreef: Wie doet er hier aan hackey... ?

Ik spreek namens velen als ik zeg: HUH???

erpeebee schreef: mag vechtsport ook weg en mogen judo en jij jitsu er dan bij? (...)

judo en jui jitsu vechtsporten?? beetje rollebollen over de mat. tsss...

De senaat is hier in geen velden of wegen te bekennen, terwijl ze toch op 2 maart een echte sportprestatie neer gaan zetten. Zijn ze misschien al dagen aan het oefenen ofzo? :lol:

Sabine schreef: De senaat is hier in geen velden of wegen te bekennen, terwijl ze toch op 2 maart een echte sportprestatie neer gaan zetten. Zijn ze misschien al dagen aan het oefenen ofzo? :lol:

Ze gaan sporten...... dat is voor hun al een prestatie op zich, dus is trainen niet nodig om een prestatie neer te zetten :wink:

Tsja, zo kun je het ook bekijken natuurlijk!

Sabine schreef: De senaat is hier in geen velden of wegen te bekennen, terwijl ze toch op 2 maart een echte sportprestatie neer gaan zetten. Zijn ze misschien al dagen aan het oefenen ofzo? :lol:

nou gister waren ze nog niet te bekennen in de bom-hal, ik denk dat ze hun energie sparen voor volgende week... en dat zullen ze nodig hebben ook want het was me het uurtje wel weer met karin als begeleidster... :?

Henri!! schreef: [..] Ze gaan sporten...... dat is voor hun al een prestatie op zich, dus is trainen niet nodig om een prestatie neer te zetten :wink:

nou nou nou...nu onderschat je ons toch danig!

minkcie schreef: [..] nou gister waren ze nog niet te bekennen in de bom-hal, ik denk dat ze hun energie sparen voor volgende week... en dat zullen ze nodig hebben ook want het was me het uurtje wel weer met karin als begeleidster... :?

Ja, die Karin.... als ik de senaat was dan wist ik het wel! Om bang van te worden gewoon....... :shock:

vorige week woensdag 1 keertje gebombt...waaaanzin! Veel te veel vrouwen :wink: . Nee, dan toch maar waterpolo (flikker die ook maar op de poll !)

En wat voor vrouwen... Laatst even gekeken hoe het eraan toegaat, maar dan wil je wel weer snel weg. En hele vieze mannetjes lopen daar in die zaal rond (het was zo erg dat we iemand hebben moeten aanspreken op zijn gedrag)...

Vriend Niels
Kiffen schreef: ... waterpolo (flikker...

Dat deze woorden naast elkaar staan kan geen toeval zijn...

ik voelde me idd niet op m'n gemak :girl1: Bovendien heb een motoriek van een nijlpaard en liep ik het eerste kwartier te klooien om in het ritme te komen..

Nylez schreef: [..] Dat deze woorden naast elkaar staan kan geen toeval zijn...

o o o. makkelijk hoor...

agent_Fox_Mulder

Na die prachtige film van gisteren na het dispuut literatuur lijkt golf mij helemaal het einde :wink:

Ik snap de link niet helemaal.... Of hebben jullie Golfboekjes besproken? :P

nee. ze hebben "Tigerwoods-the movie" gezien. daar had je al een boek van, daarom is het besproken op het literatuurdispuut...

Tsja, zo ken ik er nog wel een paar..... Dan kun je net zo goed een film dispuut beginnen (maar die bestaat geloof ik ook al???)!

Ik doe aan figuurzwemmen en zou graag mensen ontmoeten die dat ook doen om tips, trucs en de laatste figuurzwembadmodenieuwtjes uit te wisselen. Mag die daarom ook worden toegevoegd aan de poll?

ik heb een zwemfiguur en zou graag mensen ontmoeten die dat ook hebben om tips, trucs en de laatste zwemfiguurbadmodenieuwtjes uit te wisselen...

Avee schreef: Ik doe aan figuurzwemmen en zou graag mensen ontmoeten die dat ook doen om tips, trucs en de laatste figuurzwembadmodenieuwtjes uit te wisselen. Mag die daarom ook worden toegevoegd aan de poll?

Ken je het doucheputje al? Dan moet je heel hard rondraaien, en langzaam naar de bodem zinken :shock: :roll: